Latają, bo ludność od wielu, wielu lat migruje do Francji/ Belgii z krajów post-fr / z jęz. francuskim / gdzie dotarła legia cudzoziemska. Głownie do dużych miast.. Paryż, Bruksela. // gruszkatt: tak to już jest na rynku pozbawionym konkurencji - jak masz monopol na danej trasie (lub na recepturę jakiegoś leku) kosisz chętnych na Twój produkt ile wlezie nawet jak koszty są kilkukrotnie/ kilkunastokrotnie (lotu/ pigułki) niższe niż cena ]:->
gruszkatt
2010-02-25 11:27
a blad!! Iceland Express zamiast Icelandair
gruszkatt
2010-02-25 11:26
LOT moglby tez poleciec do bangkok czy sajgonu, te 2 duze porty w azji poludnioweo-wschodniej, a jak poleci do sajgonu to LOT nawet duzo zyka bo tutaj mieszka masa wietnamczykow, w islandii jest 8000polakow a Icelandair operuje po 4 razy do PL, a wietnamczykow w polsce po 30000 ale dobra, nie za bardzo w temacie jestem.
Myślę, że LOT tez mógłby się tak wyspecjalizować w lotach np. do byłych republik radzieckich: Kirgistan, Uzbekistan, Tadżykistan, Kazachstan, Azerbejdżan, Armenia, etc. dodatkowo Mongolia, jako "seasonal charter".
Świetnie, że SN dynamicznie rozwija siatke afrykańską zamist dokładania kolejnych pospolitych destynacji północnoamerykańskich. Tylko teraz niech popracują nad synchronizacją rozkładów; aczkowliek od czasu ich wejścia do Stara już dużo łatwiej skonstruować sensowne połączenia z nimi do Afryki.
marqoos_pl
2010-02-24 20:01
'gruszkatt' - do US czy Azji jest stosunkowo tanio, bo konkurencja jest ogromna... Jeżeli chodzi o wiele afrykańskich państw, to rzeczywiście ceny są bardzo wysokie, jednak zazwyczaj podróżują tymi samolotami te osoby, które pracują w Europie i je na to stać... Ceny "stamtąd" nie są już tak dramatycznie wysokie... Oczywiście, w porównaniu do lokalnych zarobków jest to wciąż bardzo dużo. Nie powiedziałbym, żeby przesadzali z tymi kierunkami. Bardzo dobrze, że wyspecjalizowali się w takich destynacjach i są specjalistami w tym segmencie. Nie ma sensu, żeby otwierali kolejne połączenie do NYC czy CHI, gdzie niemal z każdego większego miasta w Europie można się dostać bezpośrednio innymi liniami... Są w stanie zarobić dużo więcej na takich niszowych kierunkach, więc niech to dalej rozwijają.
Chciałbym żeby to LOT kiedyś ogłosił 4 nowe dalekodystansowe połączenia jednego dnia. Tutaj będzie pewnie święto i dyskusja na 50 stron kiedy jedno otworzy. Kiedyś...
gruszkatt
2010-02-24 18:57
zgadzam sie, ale SN przesadza juz z ta Afryka, moze do Kongo to ok bo to byla ich kolonia. Najtaniej do USA, wlasnie jak sie leci do biednych krajow to drozej...
marqoos_pl
2010-02-24 18:46
No, bilety na trasie Europa-Afryka są jednymi z najdroższych... Są statystycznie dużo droższe niż do Azji, Ameryki Płn., a nawet Australii, a czas przelotu (koszty) mniejszy... Niestety SN nie ma zbyt dobrze skomunikowanych lotów z niektórych lotnisk i klienci wybierają inne opcje, np. Air France czy KLM. Np. z takiego DUB gdyby mieli umowę code-share czy nawet zwykłą na dowozy do BRU, to z pewnością codziennie by kilkadziesiąt dodatkowych biletów sprzedawali...
gruszkatt
2010-02-24 18:35
Ta linia interesuje sie tylko Afryka pfff