Boeing z karą nałożoną przez FAA

Boeing z karą nałożoną przez FAA Piątkowa kara to dodatek do tej nałożonej poprzednio, w grudniu 2019 roku, która opiewała na kwotę 3,9 mln dolarów. Pierwotnie FAA chciała ukarać amerykańskiego producenta za zainstalowanie w około 133 maszynach typu boeing 737 NG (next generation) niecertyfikowanych slotów na krawędziach natarcia skrzydeł. Tym razem Boeing został ukarany za montaż tych...
13/01/2020 09:30   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_8d4a4 2020-01-14 10:52   
gość_8d4a4 - Profil gość_8d4a4
to koniec Boeinga
gość_6a86e 2020-01-14 09:05   
gość_6a86e - Profil gość_6a86e
Generalnie brednie, że życie ludzkie nie jest najwyższą wartością, a ludzi jest za dużo na świecie, zaczynają mieć wpływ również na lotnictwo. Od chce im się starać, w razie czego prawnicy wybronią. Ludzie i tak nie maja wyjścia - musza latać samolotami, czy z rzeczywistej potrzeby, czy z powodu presji marketingowej :)
lmajchrowski 2020-01-13 22:52   
lmajchrowski - Profil lmajchrowski
A kiedy FAA nałoży na siebie kary za przymykanie oka na ceryfikaty dla max ? Te kary to tylko symbolika nie chcą kopać leżącego.
gość_9a53e 2020-01-13 22:49   
gość_9a53e - Profil gość_9a53e
Nikt z grupy społecznej u władzy w USA nie pozwoli na upadek Boeing'a i to w jakiekolwiek formie. Wpływ na to ma całe spektrum czynników zarówno tak społecznych, ekonomicznych czy też wojskowych. Wymienić w tym miejscu wypada choćby przedsięwzięcia Boeing P-8 Poseidon czy Boeing KC-46 Pegasus. Do tego dochodzi cała rzesza innych programów, i to nie tylko wojskowych, ale i kosmicznych w tym cywilnych realizowanych dla samej administracji federalnej USA.

Sęk w tym, że nasze rodzime elity nie są w stanie pojąć pewnych podstawowych kwestii. Boeing produkuje bardzo drogi szrot. W przeszłości mieliśmy już podobną sytuację kiedy kupowaliśmy szrot od ruskich, chociaż fakt był o wiele tańszy. Czas na czysty rachunek ekonomiczny, a nie bajki w stylu - Boeing to firma high tech. Może i high tech, ale nie u nas, nie w Europie.
gość_04dec 2020-01-13 21:07   
gość_04dec - Profil gość_04dec
Boeing nie upadnie bo obok Lockheed Martin jest największym producentem samolotów a w razie wojny nikt nie będzie od nowa ruszał z produkcją samolotów transportowych. Kary natomiast są tylko symboliczne i pod publikę żeby świat się nie zraził do Boeinga bo przestaną kupować ich samoloty a wtedy koszty utrzymania Boeinga znacznie wzrosną. Polityka, polityka i jeszcze raz polityka.
gość_b8a14 2020-01-13 12:28   
gość_b8a14 - Profil gość_b8a14
Problemy Boeinga końca nie mają! Czas aby LOT oddał im te 5 Maxów i resztę.
Widać ze 20 x A320neo ostatnio zostali „wolne” od linii Avianca. Wyjątkowa okazja dla LOTu!
adam7691 2020-01-13 10:32   
adam7691 - Profil adam7691
gość_5169d: dokładnie, w razie czego rząd dołoży, to nie UE
gość_5169d 2020-01-13 09:49   
gość_5169d - Profil gość_5169d
Przestańcie z tym bankructwem i upadkiem. Boeing jest zbyt duży by upaść. W ostateczności rząd da ile będzie trzeba. Tak jak było z bankami w 2008. Ten sam kaliber dla gospodarki. A problemy wizerunkowe rozwiąże się większymi upustami przez jakiś czas.
adam1987 2020-01-13 09:37   
adam1987 - Profil adam1987
5,4mln$ przy tym jakie mają koszty związane z Maxami, to tyle co nic
gość_13540 2020-01-13 09:35   
gość_13540 - Profil gość_13540
Wokół Boeinga robi się coraz ciekawiej. Bankructwo to jedyna i najtańsza droga ? LOT nie powinien czekać z pozwem o odszkodowanie, aż Boeing ogłosi upadłość.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy