Lufthansa ogranicza liczbę miejsc z powodu... grawitacji

Lufthansa ogranicza liczbę miejsc z powodu... grawitacji Jest to działanie wdrożone po tym, jak Europejska Agencja Bezpieczeństwa Lotniczego (EASA) wydała sugestię „w związku z obawami dotyczącymi problemów ze środkiem ciężkości w airbusach A320neo oraz A321neo.” Po serii testów EASA doszła do wniosku, że A320neo jest narażony na możliwość niezachowywania odpowiedniego kąta natarcia podczas wznoszenia i...
13/09/2019 10:10   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_e2345 2019-09-13 18:15   
gość_e2345 - Profil gość_e2345
a to nie przypadkiem ceo mial problemy z tail tipingiem?
gość_9d38f 2019-09-13 16:05   
gość_9d38f - Profil gość_9d38f
@adam7691 to tak jakbyś wziął dwie osoby - jedna z nadwagą 2kg bo jest chciwa i trochę za dużo jadła ostatnio i druga z nadwagą 100kg bo ma wrodzone zaburzenia przemiany materii i twierdzisz że mają taki sam problem: nadwagę.
Otóż nie.
adam7691 2019-09-13 15:53   
adam7691 - Profil adam7691
gość_dce9d: nie doszukuj się problemów tam gdzie ich nie ma problem jest z wyważaniem samolotu, tylko to napisałem, jak widać podobna sytuacja jest w jednym, jak i w drugim przypadku, tyle tylko, że sposób rozwiązania problemu inny
gość_66b13 2019-09-13 15:16   
gość_66b13 - Profil gość_66b13
@gość_a97c6

Problemy z B787 to wina europejskiego producenta silników Rolls-Royce, a nie Boeinga.
gość_ec29c 2019-09-13 14:46   
gość_ec29c - Profil gość_ec29c
Odczepcie się od finansistów! Spohr to inżynier, Muilenburg to też inżynier. Z grupy odpowiedzialnych to tylko szef Airbusa do 2019, Enders, był takiej niby ekonomii, zmieszanej z politologią i historią. A doktorat miał z "political science".

Profesjonalny finansista szacuje również ryzyko i dla niewielkich oszczędności nie będzie ryzykował.
gość_dce9d 2019-09-13 14:28   
gość_dce9d - Profil gość_dce9d
@adam7691: gdzie Ty widzisz jakieś podobieństwo do B737MAX? Oprócz tego, że i tu i tu jakiś problem istnieje? :) Problemy Boeinga wynikają z użycia starej konstrukcji kadłuba do obsługi nowych, większych silników, a w tych A320neo problemem jest upchanie zbyt wielkiego ciężaru do tyłu samolotu. Prostego rozwiązania u Boeinga nie ma (najlepiej byłoby stworzyć nowe silniki albo nowy kadług, a to właściwie oznacza produkcję nowego samolotu), aktualizacja oprogramowania usuwa co najwyżej skutek problemu, a nie rozwiązuje go. W Airbusie wystarczy po prostu dawać mniejszy ciężar na tył a większy na przód, albo nie produkować w ogóle tej problematycznej wersji wnętrza.
gość_a97c6 2019-09-13 13:13   
gość_a97c6 - Profil gość_a97c6
Tylko że LOT to ma problemy ze wszystkimi samolotami boeinga jakie ostatnio kupował. Problem ten objawia się staniem na płycie kilku 737 i 787. Jeśli uważasz nie sprzedawanie ostatniego rzędu w samolocie za problem równoważny dla llinii lotniczej to gratuluję.

Przypomnę tylko że MAX miał system, o którym nie wiedzieli piloci i który automatycznie i wielokrotnie "korygowl" ich decyzje. A że finansisci zaoszczedzili 5$ na lampce sygnalizujacej problem to już zupełnie inna, straszna historia
gość_5e3b2 2019-09-13 12:51   
gość_5e3b2 - Profil gość_5e3b2
W Lufie ciasno jest już od kilku lat. To jeden z powodów, dla których wole Lot (za wyjątkiem E190 gdzie ciasno jest jak w Lufie).
gość_e439b 2019-09-13 11:49   
gość_e439b - Profil gość_e439b
Ale przecież to Boeing jest najgorszy, a LOT powinien kupić od zaraz Airbusy ;)
(to oczywiście sarkazm pod adresem fanbojów pewnego europejskiego producenta)
gość_143ff 2019-09-13 11:36   
gość_143ff - Profil gość_143ff
Finansiści robią swoje. Co takiego się wydarzyło że wszyscy szukają oszczędności kosztem bezpieczeństwa a ceny się utrzymują lub idą w górę?

To nic nie ma wspólnego z ekonomią. Tylko inwestorzy dokręcają śrubę a ludziom mydlą oczy!
gość_13540 2019-09-13 11:27   
gość_13540 - Profil gość_13540
Owszem ciasno. Kilka razy leciałem tym samolotem. Lufa równa w dół.
adam7691 2019-09-13 11:04   
adam7691 - Profil adam7691
coś to śmierdzi podobnymi problemami jak B737 MAX, oby się tylko tak samo nie skończyło
gość_6f87a 2019-09-13 10:14   
gość_6f87a - Profil gość_6f87a
Sie chcialo upychac sardynki to sie ma... :)
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy