gość_e2345
2019-09-13 18:15
a to nie przypadkiem ceo mial problemy z tail tipingiem?
gość_9d38f
2019-09-13 16:05
@adam7691 to tak jakbyś wziął dwie osoby - jedna z nadwagą 2kg bo jest chciwa i trochę za dużo jadła ostatnio i druga z nadwagą 100kg bo ma wrodzone zaburzenia przemiany materii i twierdzisz że mają taki sam problem: nadwagę.
Otóż nie.
adam7691
2019-09-13 15:53
gość_dce9d: nie doszukuj się problemów tam gdzie ich nie ma problem jest z wyważaniem samolotu, tylko to napisałem, jak widać podobna sytuacja jest w jednym, jak i w drugim przypadku, tyle tylko, że sposób rozwiązania problemu inny
gość_66b13
2019-09-13 15:16
@gość_a97c6
Problemy z B787 to wina europejskiego producenta silników Rolls-Royce, a nie Boeinga.
gość_ec29c
2019-09-13 14:46
Odczepcie się od finansistów! Spohr to inżynier, Muilenburg to też inżynier. Z grupy odpowiedzialnych to tylko szef Airbusa do 2019, Enders, był takiej niby ekonomii, zmieszanej z politologią i historią. A doktorat miał z "political science".
Profesjonalny finansista szacuje również ryzyko i dla niewielkich oszczędności nie będzie ryzykował.
gość_dce9d
2019-09-13 14:28
@adam7691: gdzie Ty widzisz jakieś podobieństwo do B737MAX? Oprócz tego, że i tu i tu jakiś problem istnieje? :) Problemy Boeinga wynikają z użycia starej konstrukcji kadłuba do obsługi nowych, większych silników, a w tych A320neo problemem jest upchanie zbyt wielkiego ciężaru do tyłu samolotu. Prostego rozwiązania u Boeinga nie ma (najlepiej byłoby stworzyć nowe silniki albo nowy kadług, a to właściwie oznacza produkcję nowego samolotu), aktualizacja oprogramowania usuwa co najwyżej skutek problemu, a nie rozwiązuje go. W Airbusie wystarczy po prostu dawać mniejszy ciężar na tył a większy na przód, albo nie produkować w ogóle tej problematycznej wersji wnętrza.
gość_a97c6
2019-09-13 13:13
Tylko że LOT to ma problemy ze wszystkimi samolotami boeinga jakie ostatnio kupował. Problem ten objawia się staniem na płycie kilku 737 i 787. Jeśli uważasz nie sprzedawanie ostatniego rzędu w samolocie za problem równoważny dla llinii lotniczej to gratuluję.
Przypomnę tylko że MAX miał system, o którym nie wiedzieli piloci i który automatycznie i wielokrotnie "korygowl" ich decyzje. A że finansisci zaoszczedzili 5$ na lampce sygnalizujacej problem to już zupełnie inna, straszna historia
gość_5e3b2
2019-09-13 12:51
W Lufie ciasno jest już od kilku lat. To jeden z powodów, dla których wole Lot (za wyjątkiem E190 gdzie ciasno jest jak w Lufie).
gość_e439b
2019-09-13 11:49
Ale przecież to Boeing jest najgorszy, a LOT powinien kupić od zaraz Airbusy ;)
(to oczywiście sarkazm pod adresem fanbojów pewnego europejskiego producenta)
gość_143ff
2019-09-13 11:36
Finansiści robią swoje. Co takiego się wydarzyło że wszyscy szukają oszczędności kosztem bezpieczeństwa a ceny się utrzymują lub idą w górę?
To nic nie ma wspólnego z ekonomią. Tylko inwestorzy dokręcają śrubę a ludziom mydlą oczy!
gość_13540
2019-09-13 11:27
Owszem ciasno. Kilka razy leciałem tym samolotem. Lufa równa w dół.
adam7691
2019-09-13 11:04
coś to śmierdzi podobnymi problemami jak B737 MAX, oby się tylko tak samo nie skończyło
gość_6f87a
2019-09-13 10:14
Sie chcialo upychac sardynki to sie ma... :)