Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_00546
2019-08-08 21:31
Zacznijcie w Krakowie myśleć o nowym lotnisku między Krakowem i Katowicami. Chyba że MON wyprowadzi się z Balic i będzie miejsce na drugi terminal i drugi pas startowy bo za kilka lat dobre godziny startów i lądowań na jednym pasie się skończą. A tak przy okazji, czy ten CPK nadal planujecie na 100 mln? LOL. Poczekajcie jak A321XLR zacznie latać to zobaczycie ile będzie takich połączeń z regionów.
gość_16fea
2019-08-08 21:26
Nieoficjalnie taka sama destynacja miała być otwarta z Warszawy. Niestety brak odpowiednich slotów spowodowały że AA na razie odłożył to połączenie na później
jjemiolo
2019-08-08 20:02
Super. Czekalismy na cos takiego dosc dlugo. Mysle, ze krok AA zamknie usta wszystkim co bajdurza, albo co gorzej pluja bez sensu, na temat KRK i jego potencjalu. Prawda jest tez ze KRK powinien szybko zweryfikowac swoje plany rozwojowe, bo te ogloszone nie daza za rzeczywistoscia.
@f16: nie wykluczam ze wywiad Milczarskiego na fly4free o mozliwych samolotach od Airbusa to proba wyparcia presji na obu producentach by zaczeli negocjowac z LO. Bo zamowienie ma byc na duza liczbe maszyn.
gość_d4ebe
2019-08-08 19:43
gość_6f970: A ja myślę, że efektem wprowadzenia do eksploatacji A321XLR będzie uruchomienie połączeń z większych polskich lotnisk regionalnych (może GDN, WRO, POZ, KTW). 787 całorocznie do Krakowa w mojej opinii może się sprawdzić.
gość_f9458
2019-08-08 18:02
Kapitalna wiadomość :) co prawda z punktu widzenia Krakowiaka szkoda, że zdublowane Chicago a nie JFK, ale nie ma co narzekać.
No to doczekam momentu, gdy z KRK można polecieć do Honolulu z jedną wygodną przesiadką :) W ogóle to coraz mniej miejsc na Ziemi do których potrzeba więcej niż jednej przesiadki z Balic.
mflyer mflyer z tego co słyszałem, to LOT przed końcem roku planuje złożyć zamówienie na nowe samoloty do longhauli i do tras średniego zasięgu. Pod uwagę brane są airbus A220, A 350 boeing 787, embraer E2
gość_1461b
2019-08-08 17:28
do gość_da792: Co z tego że pas dłuższy w KTW, tylko jest jeden problem na ma tam pasażerów ;)
@gość_da792
Oczywiście że pas nie jest za krótki, przecież teraz lata 3x tygodniowo LOT na 788 i 789, a nie raz lądował w Balicach m.in 747 El Al. A już na pewno do Katowic nie byłoby lepiej ;)
gość_da792
2019-08-08 17:02
Czy pas nie jest za krotki? Chyba lepiej by było do KTW.
gość_edf2d
2019-08-08 16:40
Kelo, idąc Twoim tropem, to co, teraz Cathay ze wschodu? Dalekiego wschodu? ;)
gość_6f970
2019-08-08 15:09
A za 4-5 lat gdy odbiorą A321XLR - połączenie całoroczne.
I tak będą robić z Pragą, Budapesztem, Zagrzebiem, itd.
I tak pada mit o 180 mln pasażerów których "ma" CPK.
Widać już wiedzą że te wizy znikna i popyt mocno urośnie.
Show must go on Kraków :P Gratulacje
gość_ec29c
2019-08-08 14:35
Mapka:
zobacz link
Czyli 1 jedną przesiadką niemal do każdej pipidówy w USA. Do większych miast lata i LH i KLM i AF, najbogatszą siatkę ma BA. Ale jeśli ktoś chce polecieć nie tak ogólnie do USA, tylko w konkretne miejsce to mamy bardzo dużą poprawę.
AA raczej nie stosuje dumpingu, więc obydwie linie powinny się wyżywić. A być może pięć bo Iberia, Finnair i BA też powinny dostać swój kawałek w ramach JV.
Z NY jest problem, bo Norwegian zepsuł ceny.
gość_86a98
2019-08-08 14:34
Witamy KRK w lidze lotnisk międzynarodowych. Gratulacje z Warszawy odpaliliście petardę jakiej dawno na polskim niebie nie było.
usuniety
2019-08-08 14:30
Wow. Po kilkudziesięciu latach przerwy do Polski będzie latała amerykańska linia lotnicza. I to nie do Warszawy, ale do Krakowa. Czas przeprosic sie z OneWorld, bo to połączenie oznacza dostęp do niemalże każdego lotniska w USA z jedną przesiadką. Mam wrazenie, ze to początek i za chwilę usłyszymy o wejściu, a raczej powrocie Delty do Polski. Na United liczę najmniej niestety.
Kraków natomiast zalicza tym samym awans do wyższej ligi miast turystycznych.
usuniety
2019-08-08 14:30
Wow. Po kilkudziesięciu latach przerwy do Polski będzie latała amerykańska linia lotnicza. I to nie do Warszawy, ale do Krakowa. Czas przeprosic sie z OneWorld, bo to połączenie oznacza dostęp do niemalże każdego lotniska w USA z jedną przesiadką. Mam wrazenie, ze to początek i za chwilę usłyszymy o wejściu, a raczej powrocie Delty do Polski. Na United liczę najmniej niestety.
Kraków natomiast zalicza tym samym awans do wyższej ligi miast turystycznych.
Jeszcze jedno - wszyscy piszą, że LOT powinien się obudzić i może by się nawet obudził gdyby nie fakt, że poprostu nie ma obecnie żadnych wolnych samolotów, więc nawet jeśli chce to póki co nic nie może zrobić.
gość_34231
2019-08-08 13:52
Nieprawda - jest identycznie - zarowno w LO jak i w AA tylko wino i piwo sa za darmo.
Za 'twardy' alkohol trzeba placic w obu liniach.
gość_066fb
2019-08-08 13:42
w AA trzeba placic za alcohol - w LOT mozna sie dowolnie nawalic.
Ponizsza wiadomosc skierowana jest do gość_5169d.