Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_d94b5
2019-04-25 00:40
Jjemiolo: o ile dobrze pamiętam to umowa polsko-koreanska pozwala LOTowi latać tylko 5x w tygodniu, więc LOT nie może zwiększyć liczby operacji WAWICN v.v. Koreańczycy są niechętni zmianie umowy, bo chronią swoich przewoźników i mogą nie chcieć dać zgody na więcej lotów LOTu z PL do KE. Z BUD LOT będzie mógł dołożyć zapewne kolejnych 5 lotów tygodniowo (w ramach umowy HU-KE), musiałby jednak rozbudować siatkę dowozową w BUD. Pozostaje jeszcze kwestia Syberii, czy LOT może latać z BUD do ICN nad Syberia czy musi lecieć poludniem, choć z BUD to może nie wydłużać tak czasu lotu jak z WAW.
adam1987
2019-04-24 07:59
@F16 LH lata między lotniskami po za terenem Niemiec? Gdzie? No bo chyba nie liczysz Austriana i innych Swissów, które są oddzielnymi liniami i od zawsze miały bazy na lotniskach w innych krajach. Nikt się przecież nie czepia, że LOT ma udziały w estońskiej linii i lata z Tallina.
gość_888dc - a jak LH lata nie tylko z lotnisk na terenie Niemiec, to robi dobrze innym za pieniądze niemieckich podatników?! weź sie zastanów zanim coś napiszesz
gość_03df9
2019-04-23 21:30
Duessldorf to miasto targowe, nic dziwnego, ze są terminy, w których loty mogą być wyprzedane nawet z dużym wyprzedzeniem.
gość_44b34
2019-04-23 18:56
gość_001df tez czasami latam na trasie DUS - WAW. Nie widze likwidacji lotow, ale w niektore dni tryfy w klasie economy juz sa niedostepne. Może to raczej wada strony internetowej lub ograniczenia taryfowe bo zemienilem daty i system dal mi wybor trzech lotow.
gość_888dc
2019-04-23 17:38
No może także trasa z Budapesztu do Gyor i z Pragi do Brna - będzie czad! Róbmy dobrze innym za pieniądze polskich ciężko harujących podatników.
gość_001df
2019-04-23 10:15
Pod koniec czerwca chcialem kupic bilet z DUS do WAW i jest zlikwidowana wieczorna rotacja.
Pasazer.com nas poinformowal ??? brak samolotów czy za to poleci z Budapesztu do Pragi???
jjemiolo
2019-04-22 21:32
Przepraszam za bledy ponizej: mialo byc BRU i OTP.
jjemiolo
2019-04-22 15:36
Skoro ma byc PRG (nic na razie na ten temat w rozkladzie na stronie LO) to musi byc dodatkowy samolot, poza tym ogloszonym do obslugi NRU o OTP od wrzesnia. Niniejszym poki co plan jest na dwie srednie maszyny plus Dreamliner. Nawet jak oprocz PRG dojdzie zapowiadany BEG to nadal skala zaistnienia LO w BUD bedzie niewielka w porownaniu z FR czy W6. Jednakowoz bedzie go wiecej w BUD niz np. w KRK, co uzasadnia uznanie BUD za drugorzedny wezel LO.
lysypiotr76
2019-04-22 13:25
Im bardziej LOT będzie dywersyfikował ruch na inne lotniska tym trudniej będzie swój hub w WAW na ewentualnym nowym CPK z powrotem skoncentrować.
gość_ff614
2019-04-22 10:32
Z tego co wiem w Budapeszcie istnieja 2-Embraer z mozliwoscia przesiadki na polaczenia do Stanów Zjednoczonych.Pytanie jak oni to wszystko zrobia posiadajac tylko 2-samoloty ?
jjemiolo
2019-04-22 02:34
Ta linia ma tylko szanse jako dowoz na daleki zasieg, a tegoz z BUD ciagle malo. W ruchu lokalnym raczej bedzie ciezko konkurowac z FR czy OK (jest na linii od lat). Gdyby wszedl ICN moznaby liczyc na na wieksza liczbe potencjalnych klientow. Czy nie ;lepiej zwikszyc czestotliwosc do INC z WAW zamist startowac z BUD?
Jesli PRG BUD mialaby byc 2 x dziennie, jak wskazuje wiadomosc (notabene nic na planes.cz nie znalazlem dzisiaj na ten temat!) to chyba kolejna maszyna musi byc zbazowana w BUD, co z kolei sugeruje ze poza PRG cos jeszcze musi byc z BUD. Potencjalnie BEG wpisuje sie niezle w scenariusz, ale zonaczymy moze cos jeszcze? Nawet jak te dwie trasy dojda, oferta LO z BUD bedzie nadal dosc slaba wobec konkurencji.
W ubiegłym roku (prezes albo rzecznik nie pamiętam) mówił w wywiadzie, że hub w Budapeszcie może być większy niż w Warszawie jeśli nie będzie gdzie się rozwijać. Można się zatem spodziewać co jakiś czas ogłaszania kilku kierunków z BUD.
Chicago, Nowy Jork, Londyn, Kraków, Warszawa, Bruksela, Bukareszt, Praga, Belgrad i Seul
Coraz tego więcej