Mi się wydaje, że to nie jest jakieś złośliwe opóźnianie rozwoju tylko zwyczajnie nie ma kasy na większy rozmach. Wpompowano ogromne środki w ostatnich latach.Co już zrobiono?: Nowy budynek terminalu + przebudowa starego budynku terminalu, nowe płyty postojowe, remont wszystkich starych płyt postojowych (trwa), remont wszystkich dróg kołowania, stacja kolejki, nowy układ komunikacyjny, nowy parking. Efekt jest taki, że dalszym ciągu do zrobienia: rozbudowa terminalu, zaoranie cargo i postawienie nowego budynku, budowa hangaru do obsługi technicznej, znaczące powiększenie liczby miejsc postojowych, wybudowanie nowej drogi startowej + przebudowa dość sporego odcinka starej drogi startowej na drogę kołowania, kosztowne remonty tymczasowe obecnego pasa do czasu wybudowania nowego, odszkodowania za nową strefę ograniczonego użytkowania.
gość_a8b6a
2019-04-12 18:43
Poniżej znowu komentują sami znawcy tematu lotniskowego i filozofowie wzrostów i prognoz. Żenada
gość_7889c
2019-04-12 18:29
Kasa, kasa, kasa :) Ktos na tym zarobi, a za 10 lat, znow inwestycje za miliard i znow kasa kasa kasa :) Polski standard.
gość_34d33
2019-04-12 18:26
Co za misiu z małym rozumkiem zaplanował ten master plan. Jeśli ktoś planuje dalekosiężne plany to powinien mieć kilka wersji np. 10, 12, 16 czy 20 mln. W zależności do rozwoju ruchu dopasować rozbudowę. Ehhh
gość_959c4
2019-04-12 17:15
Zanim oni skończą tą rozbudowę to Balice już osiągną 12 mln. Czy komuś z PPL zależy żeby Balice nie rozwijały się za szybko?
gość_2a2c4
2019-04-12 17:03
Ja wiem, ze wzrosty kiedys ustana, ale jesli docelowa przepustowosc to raptem 12mln/rok to ktos tu chyba ma problemy z perspektywicznym mysleniem. Minimum 15 a docelowo 18mln to cel do ktorego powinni dazyc w perspektywie 8-10lat.
gość_41b9b
2019-04-12 16:56
Powinno być do 18/20 milionów, a nie 12...