Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_06b9d
2019-03-22 00:04
gość_d96bb: a kto miałby tak latać do czy z Tallina? Ten ponad milion Estończyków, którym wystarcza air Baltic i Nordica? Którzy pod nosem maja Helsinki? Finowie na weekendowe opilstwo przyjeżdzają promami, a pomimo dużej atrakcyjności turystycznej Tallina, nawału turystyki tam raczej nie będzie, choćby dlatego, ze pogoda przez większa cześć roku nie jest zbyt sprzyjająca.
gość_06b9d
2019-03-22 00:01
gość_8ed38: jeśli już, to duopolisty, bo oprócz Lotu do Moskwy czy S.Petersburga może latać takze Aerofłot. Nie jest zatem prawda, ze tylko Lot.
gość_18306
2019-03-21 10:55
Myślę, że ani Kraków, ani Wilno nie chcą płacić haraczu na tzw. promocję! Bez której oba low costy nie kiwną palcem.
gość_d96bb
2019-03-21 10:16
@gość_18306 tylko zauważ, że Baku, Astana St. Petersburg i Moskwa, to połączenia JEDYNIE realizowane z Węgier. Rząd węgierski finansuję te połączenia. Dodatkowo Moskwa i Petersburg szybo nie wejdą do siatki z KRK, bo obowiązują umowy miedzy PL-RU.
Co do Tallinna, to od niedawna dopiero zaczynają stamtąd latać i Tallinn ma dosyć małą siatkę Wizz'a. Pewnie będą ją poszerzać, ale o "pewniaki", a nie KRK.
Co do VNO, to na Wizz'a bym nie liczył bo latanie z VNO po Europie Środkowej odbiło mu się czkawką. Jak już, to może FR wejdzie tam podobnie, jak to zrobił to do PRG.
Tirana, to ciężki temat. Wysokie opłaty lotniskowe raczej zniechęcają do latania stamtąd.
Choć powoli też się to zmienia.
Z KRK, to już prędzej Wizz SKP i AGA otworzy, niż te powyższe kierunki.
gość_8ed38
2019-03-21 09:58
@gość_18306: Poczytaj troche o otwartym niebie, of umowach blteralnych a wtedy moze zrozumiesz czemu WIZZ i inni moga bez problemu latac to TLV ale kierunki rosyjskie i im podobne sa mozliwe tylko dla monopolisty LOTu
gość_03df9
2019-03-20 23:53
Ciekawi mnie bardzo dlaczego jak jest mowa o badziewnych liniach lotniczych, to używa się szumnych określeń „baza” pisząc o lotniskach gdzie żadnej bazy nie ma, a po prostu samoloty nocują, jakoś natomiast nie przypominam sobie by pisano o bazach Lufthansy w Polsce, czy na przykład, ze LOT otwiera bazę na lotnisku w Zielonej Gorze. Czym się to rządzi? Będę wdzięczny jeśli mnie ktoś oświeci, bo nie rozumiem tej dziwnej maniery.
gość_251b0
2019-03-20 22:52
Jeśli chodzi o Wilno z Krakowa to prędzej wejdzie na tą trasę AirBaltic niż jakiś low cost.
gość_18306
2019-03-20 22:28
Nudą wieje! Dlaczego Wizzair nie uruchamia z Krakowa Baku, Astany, Sankt Petersburga, Moskwy, Tirany czy choćby Wilna lub Talina. Te kierunki ma przecież w swojej ofercie tylko na lotnisku w Tel Awivie będzie się bił o pasażerów... z innymi którzy już tam latają???
gość_16653
2019-03-20 21:31
Jako mieszkańca Śląska bardzo cieszy mnie rozwój KTW i KRK. Liczbą pasażerów KRK zdecydowanie przoduje. Infrastruktura i perspektywy rozwojowe w tym zakresie ... tu zdecydowanie stawiam na KTW. Współpraca tych lotnisk może być korzystna dla wszystkich zainteresowanych. Szczególnie, że na wynalazki typu CPK nie ma co liczyć w najbliższej dekadzie. Ciekawie się to wszystko zapowiada...
gość_65b81
2019-03-20 20:58
Forumowicze piszą o zwiększonej licznie połączeń do Londynu. Ja myślę, ze kolejną linią sieciową, ktora pojawi się w Gdańsku będzie British Airways
KRakowiak
2019-03-20 20:16
... Urwało mi komentarz, @ec29c, Odessa będzie w przeciągu roku, jak tylko Wizz bądź Ryanair się dogadają z tamtejszym lotniskiem, a w Tuluzie FR otwiera bazę, więc też myślę, że w przyszłym roku ta trasa się pojawi. ;)
gość_d4835
2019-03-20 20:15
zarzad wroclawia to chyba zaspal cos rozwojowo,baza wizzar nic nie rozwija sie praktycznie na lato wraca to co na zime zamknieto,ryanair tez nic nie dodaje jak trzy ryski staly tak trzy stoja,a nowe kierunki ani slychu a linie tradycyjne kasaja port delikatnie oby wiatr po porcie nie wial po sezonie letnim jak tak dalej bedzie cicho cos z rozwojem baz.gratulacje dla krakowa z wroclawia
KRakowiak
2019-03-20 20:14
@gość_ec29c,
gość_a4100
2019-03-20 19:18
W6 odbije się czkawką wejście do jaskini lwa FR.(KRK)
Kilka lat i przy budowie nowej DS wrócą z podkulonym ogonem do KTW. Tak samo jak było w WMI. Bo na konkurowanie to trzeba mieć warunki.
Oj Varandi po co dałeś się podejść młokosom z firmy?
gość_ec29c
2019-03-20 18:42
To mamy wojenkę na całego: najpierw Ryan zdublował kierunki Wizza, w tym bardzo ważne połączenia Katowice - Dortmund i Gdańsk - Hamburg, to teraz Wizz dubluje kierunki Ryanka.
Czyli Birmingham, Eindhoven, Rzym (Ryanek lata na Ciampino), Tel Aviv.
Tylko dwie nowości: Reykjavik i Turyn.
Szkoda bo bardzo brakuje Wilna, Odessy, Sofii, Belgradu, Luksemburga i Tuluzy.
gość_c60a6
2019-03-20 18:21
Gratulacje dla Gdańska i Krakowa z Wrocławia
gość_c65e6
2019-03-20 18:14
Oczywiście że będzie baza Wizza w RZE, w 2758 rok.
gość_4364f
2019-03-20 18:12
@gość_8161f podaj źródło albo się nie ośmieszaj. Tak samo wejdzie Wizz do RZE jak i weszła Delta. Nie z tymi misiewiczami u steru, a potem wcale. Wiec nie zaniżaj poziomu swoimi bzdurami wyssanymi z brudnego palucha. Dziękuje i sorry za OT.
gość_7c41c
2019-03-20 16:23
gość_4aaab - kto traci..? Nas interesuje pasażer a nie zarządy, prezesi, dyrektorzy. Linia jest dla ludzi a nie dla pojedynczych osób. A skoro Wizz i Ryan wchodzą tam a nie gdzie indziej to znaczy, że tam widzą dalszy rozwój, a nie na mniejszych lotniskach.
gość_8161f
2019-03-20 16:17
Kolejna polska baza WIZZa będzie w Rzeszowie!