gość_621ad
2019-03-14 10:31
wraz z A380 odejdą najdroższe załogi świata, to chyba to jak i drożejące paliwo jest główną przyczyna rezygnacji przez poszczególne linie lotnicze
gość_f532b
2019-03-13 23:13
Czyli 20 789 dla swiss za 340??? I AA za 767???? A 350 dla LH
@lysypiotr76: w sprawie A380 to pewnie i zniżka i potrzeba używanych.
Te 6 sztuk A380 odejdzie w 2022-23 a zatem po 12 latach służby dla LH.
Z tego też wynika, że 20 sztuk B777-9 ma zastąpić 13 B747-400 i te 6 A380.
LH będzie miało wtedy 8x A380, 19x B747-8i i 20x B777-9 - to całkiem sporo samolotów klasy VLA.
Ciekawie się zrobi jak LH będzie szukać następcy dla pozostałych A380 i B747-8i ...
@gość_9fe60: B787-9 mają zostać podzielone między Austrian Airlines i Swiss International Air Lines. Zobaczymy...
lysypiotr76
2019-03-13 20:13
Te 6 sztuk odkupi A380 .....Airbus :) Pytanie zasadnicze co z nimi zrobi? Ma klientów czy transakcja jest wiązana czyli zniżka na A350. Wkrótce pewnie się dowiemy.
gość_1e2de
2019-03-13 17:40
Akurat British Airways chce dokupić kolejne używane
gość_9fe60
2019-03-13 17:18
Ciekawe dla kogo kupili 787-9...
gość_8e65b
2019-03-13 17:16
Ciekawe czy ta decyzja ma coś wspólnego z wymianą leciwej floty szerokokadłubowej w Austrian.
gość_18306
2019-03-13 16:40
gość_cf90d: lekarz czeka. Wizyta umówiona.
gość_cf90d
2019-03-13 15:12
te A 380 powinni kupić Krakusy. Krakusy bogate to mogłyby se latać z KRK po całym świecie. W końcu by zaczeli wykorzystywac potencjał i wyzwolili by się spod blokady warszafki
gość_4dcba
2019-03-13 15:02
No to chyba niebawem będziemy świadkami demontażu pierwszych A380 na pustyni.
Singapore się pozbyło pierwszych 2 sztuk, Air France będzie się pozbywało kilku jak tylko się leasingi skończą, teraz Luftwaffe.
Szybko poszło, ale tak się to musiało skończyć.
Przerost formy na treścią, choć muszę przyznać że zalety A380 też miał. Cichy jest dla pasażera.