Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_ec29c
2019-02-26 22:57
@KRakowiak
W KRK będzie wielka koncentracja na metropoliach ponad 1 mln mieszkańców. Palermo to 1,2 mln.
Wszystkim poszukujących sponsorów tanich połączeń w KRK możemy uświadomić, że to biznes i turyści przylotowi z bogatszych krajów, plus rodacy pracujący w bogatszych krajach. Oni kupują droższe bilety i usługi dodatkowe, więc my możemy kupować tańsze.
KRakowiak
2019-02-26 21:54
Tymczasem Ryanair wrzuca rozkład W19 i pojawiły się loty do Palermo (2 razy w tygodniu).
gość_39d3e
2019-02-17 16:23
gość_93d54: |Do kolegi który twierdzi że KRK dopłaca do Ryanaira proponuję by pokazał jakieś dowody na to. Prezes lotniska w Krakowie ze swoich dokłada do Ryanaira skoro w bilansie lotniska ani urzędu marszałkowskiego czy miasta Kraków nie ma takiej pozycji. Są dwa porty które funkcjonują bez dopłat w Polsce Okęcie i Balice. To nie przypadek że są to dwa największe porty w Polsce.
gość_93d54
2019-02-16 10:18
do Kelo ! Ale oczywiście że nie dopłaca bo to Pępek Świata tu jest odwrotnie to linie płacą za prestiż by latać do KRK to bardzo modne latanie by istnieć jako przewoźnik w Europie.
gość_dd163
2019-02-15 22:48
Czy takie rozszerzenie połączeń do Londynu może mieć związek z Berxit ? W sensie czy np siatka połączeń nie będzie w jakimś sensie zamrożona po 29 marca i być może stąd te ruchy ?
gość_4fc43
2019-02-15 15:46
Nisamowite jak się Kraków rozwija, brawo... Ilość nowych kierunków z Krakowa ostatnio imponująca. BRAWO!
gość_6b928
2019-02-15 14:43
Podobno na dniach American Airlines ma ogłosić połączenie z Krakowa do Filadelfi.
Lotnisko w Balicach nie dopłaca do low costów podobnie jak lotnisko Chopina, ponieważ ma tego samego właściciela czyli PPL. Piekło prędzej zamarznie niż jakąś złotówkę Ryanair od nich zobaczy.
gość_93d54
2019-02-15 10:48
do gość_824f2 I nie ogłosi - chyba, że cięcia!
Zabamich
2019-02-15 09:47
Na Londynem wojna a o połączeniu do Irlandii cisza. Odkad Ryanair wykończył aerlingusa sam sobie jest monopolsta na tej trasiem ceny z kosmosu. O Londyn biją sie praktycznie wszyscy a o Dublin nikt bo każdy się boi konkurencji z liderem rynku. Tak się konczy gdy się pozwala zmonopolizować kierunki gigantom.
gość_3927c
2019-02-15 08:38
Zobaczymy jak to wpłynie na trasę W6 do Luton z Katowic . Zwłaszcza w obliczu Brexitu.
gość_52eef
2019-02-15 08:03
@Mikosz Do SEN latał kiedyś już Easy i zrezygnował.
gość_7c41c
2019-02-14 23:06
gość_03df9 - Kółko się zamyka; dwóch przewoźników będzie obniżać ceny - jeden zawsze może podwyższyć. To nie krótkowzroczność, wolny rynek.
jeszcze czekają na W6. Nowych połączeń wiele nie będzie w następnych latach, bo niema na nie miejsca w terminalu. Nie lepiej byłoby je zachować na jakieś nowe kierunki?
Trochę tego nie rozumiem. Lotnisko dobija do kresu przepustowości, a nowym połączeniem jest potrojenie jednego lotniska. Ok ruch do Londynu wzrasata, ale niedało się dogadać z LO lub BA na LCY nowe lotnisko, a skoro tak wzrasta ruch biznesowy to LCY jest znacznie lepsze, a nawet lepszy był by SEN (choć nie wiem jak to jest z bazą obsługującego tę trasę samolotu). Tak czy siak na lotnisku już obecnie czasem jest ogromny tłok, a
gość_7fdbf
2019-02-14 22:36
Rywalizacja rywalizacja, ale FR po prostu doszedł do wniosku, że na LTN mogą osiągać lepsze wyniki niż na dodatkowych rotacjach do STN.
gość_18306
2019-02-14 22:07
Tydzień bez wiadomości z Krakowa jest po prostu stracony.
gość_824f2
2019-02-14 21:01
coś Easyjet ostatnio nic z Krakowa nie ogłasza...
gość_03df9
2019-02-14 20:41
Każda walka cenowa wydaje się lemingom dobra dla klientów, bo ceny idą w kierunku dumpingu. Problem zaczyna się później, gdy ktoś w końcu z tej walki odpadnie, wtedy okaże się, ze ceny poszybują do góry. Krótkowzroczność to niestety kiepska cecha.
gość_118a5
2019-02-14 20:38
Czy naprawdę nie ma innych połączeń z dużym potencjałem, tylko LTN po brexicie?