Trzymam kciuki za Entera, szkoda tylko ze tak czesto samoloty stoja na plytach lotniskowych. Mogli by testoso sprobowac wejsc na rynek low cost w czasie kiedy nie maja czarterow.
gość_b8121
2019-01-12 23:33
Enter Air to naprawde wspianala polska linia. Ale jak widac, plan rozwoju jest za bardzo konserwatywny.
Flota Enter Air 21 samolotow vs Smartwings 39.
Enter Air ma tylko 4 zamowionych B737 MAX 8 vs Smartwings 33.
Enter Air dysponuje 19x B737-800 (średnio 17 letnie) oraz 2x B737 MAX 8 (fabrycznie nowe).
Te cztery dodatkowe MAX-y to raczej rozwój floty (?), a nie zastąpienie jakiegoś B737-800.
Co ciekawe Enter Air ma ciągle więcej B737 niż LOT, który ma ich 12 sztuk we flocie: 3x B737-400 (średnio 22 letnie), 4x B737-800 (14 lat) oraz 5x B737 MAX 8 (średnio 0,7 roku).
gość_676a0
2019-01-11 21:46
Dla odmiany tutaj SP-ENU w malowaniu WOSP.
zobacz link
adam7691
2019-01-11 13:43
super, lubię z wami latać
gość_df0a7
2019-01-11 01:33
gość_409a8: Serio. W przeciwieństwie do typowego dzisiaj białego malowania ze statecznikiem i silnikami w nieco innym kolorze to jest naprawdę coś. Nie wiem czemu, ale to lekko zmienione z tyłu malowanie trochę mi się kojarzy z jakimś 737 BBJ.
gość_409a8
2019-01-10 20:13
Istotnie coś tam pozmieniali . Tylko szkoda że tak mało !!!
gość_df0a7
2019-01-10 19:09
gość_409a8: To malowanie nie jest nawet trochę podobne do El Al. Natomiast mnie się ono bardzo podoba - zwłaszcza ta lekko zmieniona wersja, w jakiej są MAX-y.
gość_54d31
2019-01-10 17:53
Malowanie to rzecz gusty - dla jednych OK, a dla innych BLEE....
Co do samolotów -> jest dobrze i będzie jeszcze lepiej.
Trzymam kciuki za ENTER AIR, ponieważ jest daleko od polityki, która nie przeszkadza w stabilnym rozwoju.
gość_4c626
2019-01-10 16:42
Lekka korekta malowania została wprowadzona mój drogi.
gość_409a8
2019-01-10 15:37
Szkoda że wraz z nowymi samolotami nie zmienili swojego malowania ze zbliżonego do el al na nowe bardziej nowoczesne i wpadające w oko.