gość_732f0
2018-12-04 18:40
oi nie chodzi chyba o zjechanie LOTu ale bardziej o pisanie artykułów nie oderwanych w jakimś stopni od rzeczywistości, całe 2 rejsy dodatkowe hmmm, wizerunkowo może i super, że LOT wychodzi frontem do klienta ale przy skali LOTu jak i tego co "zaoferował" gra nie warta świeczki by poswięcać temu artykuł
gość_f22d9
2018-12-02 18:12
Inne zwiększenie rejsów: od rozkładu letniego, który wchodzi w marcu, LOT będzie latał do Tokio codziennie, stopniowo zwiększając udział 789 w tych rejsach. Docelowo wszystkie loty do Tokio będą na 789, oprócz czwartkowych.
gość_2ed07
2018-12-01 07:54
Oczywiscie jak przystalo na LOT, ceny zaporowe.
gość_a9546
2018-11-30 23:56
Kidloco: dzień bez zjechania Lotu dniem straconym???
Bardzo dobrze, że informują ludzi, że mają dodatkowe możliwości powrotu na święta do domu. Skoro informują promocjach wizza czy Ryana, to niech też informują o dodatkowych świątecznych rejsach Lotu.
gość_311cc
2018-11-30 20:46
kidloco: wolałbyś pewnie żeby znowu było o awaryjnym ladowaniu Dasha, albo o strajku nie? Nie ma to jak typowa polska nieżyczliwość wobec tego co rodzime.
czy ja dobrze widzę? Cały headline tym, że LOT wykona dwa dodatkowe loty w sezonie??? DWA loty, a Pasażer.com ma z tego artykuł na jedynkę?
Trochę słabo, że tak jawnie zaczęliście robić PR firmie, której należy się solidna, uzasadniona krytyka.
gość_b8ddd
2018-11-30 09:36
Tym razem mnie to nie dotyczy, ale generalnie fajnie, ze LOT potrafi reagowac w ten sposob na zapotrzebowanie pasazerow. Oczywiscie dla nich celem jest zysk, ale w ten sposob wszyscy beda zadowoleni.