Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Co do schodów to się zgadzam ale to zapewne sprawa umowy z LGS. Ponadto podjeżdża tylko 1 autobus do E175 albo B737. We FRA lub MUC do takiego samego samolotu podjeżdżają dwa autobusy, często przegubowe.
suavecu: 399 EUR wynosi obecnie roczny abonament Priority Pass dla Polaków (z nielimitowanym wchodzeniem do saloników).
A ja mam nadzieje, ze nie ogłosi i nie zbankrutuje, bo to bardzo dobra linia lotnicza w "swojej klasie" :)
jeszcze dorzuce cos odnosnie obslugi w WAW. na lotnisku zagranicznym (jakimkolwiek) do samolotu LOT od razu podjezdzaja schody z przodu i z tylu. w warszawie zawsze tylko z przodu przez co boarding zajmuje odpowiednio wiecej czasu.
Jeżeli PPL pobiera 200 PLN od każdego pasażera BC na utrzymanie saloniku VIP to ja dziękuję za taki serwis.
Salonik na WAW, a podobnie też na GDN, KRK i POZ to najgorsze saloniki w jakich bywam. Podobne jedynie widziałem ostatnio w Wietnamie. W salonikach LH można zjeść normalny posiłek, wziąć prysznic itp., ponadto jest rozróżnienie dla srebrnych, złotych i FC ale nawet w srebrnych lepszy serwis niż w salonikach PPL. Co ciekawe, roczny abonement Priority Pass to ok. 250 USD - czyli 3-4x tyle co LOT płaci PPL za jednorazowego pasażera. Coś tu jest nie tak.
BAE w LH są właśnie wymieniane na CRJ900 - co miesiąc jeden
czy strasze samoloty sa mniej bezpieczne od nowych czy nowszych? nie sadze....o wszystkim decydyje serwis ...mozna latac starym samolotem bezpiecznie a mozna latac samolotem nowym i nie doleciec do celu...
disorder
2009-11-10 19:24
maro: Tak. Mają mniej niż 20 lat. Chciałbym być taki młody.
LO bez walki mogl oddac LH jeszcze wiecej kierunkow:) to zysk bylby pewny:P....
piotrxxx
2009-11-10 19:17
boa88 nie wypowiadaj się na temat bezpieczeństwa latania LOTem jak nic nie wiesz !! LOT posiada jedną z najnowoczesniejszych baz technicznych w Europie i najbardziej doświadczonych mechaników. A we flocie nie ma samolotów starszych niż 20 lat !!! popatrz na LH 30letnie BAE latają , a jest to również bezpieczna linia ponieważ samoloty są bardzo dobrze eksploatowane i serwisowane. Dużo latam LO i LH i uważam ,że są to bardzo bezpieczne linie i czy lece 767 czy E70 to czuje się bezpiecznie.
Jeny jak dzieci w piaskownicy. Ja ci łopatką to ty mi piaskiem w oczy... Już niech się przestanie zarząd LOTu męczyć i ogłosi to bankructwo. Może powstanie LOThansa ?
disorder: a czy dla Ciebie lotowskie B767, 737 AT4 AT7 tez sa nowe?
boa88: a leciałeś kiedyś LOTem tak w ogóle?
disorder
2009-11-10 17:21
boa88: Czy E175 z nadrukiem 600th ejet też jest stary?
driver800: bo regułą jest brak reguł czyli inaczej bałagan:)
gralu: Ale to nie jest regułą, co mówisz... (chyba ;p)
driver: to kwestia organizacji domestic/schengen, w T2 mozna przyleciec tylko do paszportow badz do rekawa (i wedrowka po pietrach). przyloty "autobusowe" domestic/schengen trafiaja do T1 (choc czesto walizki do odbioru maja w T2)
Mnie w sobotę po wylądowaniu (krajówka) powitał T1. I wyloty z WAW (krajowe) miewałem różnie (oczekiwanie na boarding): raz T1, raz T2, ale tak jak rzekł Disorder - check-in zawsze był w T2.
LOT powinien upaść i powinni zatrudnic w niej managerow z prawdziwego zdarzenia,wszyscy wiemy ze on tonie od 2-3 lat / i kasa jest ale z czego z naszych podatków inna linia bez worka z skarbu państwa by popłynęła już dawno po co pchać kasę / obecny prezes zrobił PR to robi każdy na początku obietnice nowe trasy i każdy kończy tak samo - zostawia spółkę z większymi długami - jednak każdy odbiera pensje i premie za nic w całości. Może ktoś napisze czy latanie LOTem jego starą flotą jest bezpieczne ????????????????? bo dla mnie ich maszyny są zaorane a jak sie trzymaja to jestem ciekaw jakie sa koszta serwisowania bo mysle ze sa MEGA OGROMNE - jakiś nowy samolot by się przydał