gość_8f71a
2018-10-30 00:37
Już kilka lat temu mieli źle im szło. Wtedy sprzedali swoje sloty na LGW na rzecz U2. Pozbyli się też udziałów w fińskiej spółce.
gość_bb1c2
2018-10-29 09:25
To samo czekałoby PLL LOT w przypadku Polxitu.
gość_3b732
2018-10-26 17:22
@ gość_ec29c
Nie w Europie, tylko w ogóle na świecie. Przy takiej konkurencji, to naprawdę trzeba mieć mega rynek żeby opłacało się latać na takich "piździkach". Flybe to linia regionalna na bardzo bogatym rynku, więc mogła sobie dawać radę, lecz pokupowali za dużo samolotów, pootwierało wiele nierentownych kierunków i teraz mają problem, bo rok do roku, udało im się zwiększyć przychody i lf, ale koszty, głównie paliwa, i tak ich przerosły.
gość_a3047
2018-10-26 14:20
Pewnie rządzili tam jacyś ludzie którzy dobrze korzystali na stratach, zupełnie jak u nas w LOT za proeuropejskiej ekipy.
gość_ec29c
2018-10-26 13:54
Ostatnio w Europie sukcesy mają tylko użytkownicy rodzin A320, B737 i A220 (CS300). Tylko.
Q400, CRJ i Embraery są zbyt drogie w przeliczeniu na miejsce. ATR 72 są powolne i wymagają, aż dwóch pilotów na 70 miejsc.
Widać, że Europa idzie w stronę większych samolotów.
gość_3ff2b
2018-10-26 11:54
Nadciąga potężny kryzys finansowy. Koniec darmowych pieniędzy z komputera. Upadną dziesiątki linii... całe terminale na lotniskach będą zamknięte i odgrodzone taśmą. Tak przecież już było wiele razy.
smolip67
2018-10-26 10:24
Niech dalej ZZ przepycha się z Zarządem to LOT będzie następny w kolejce. I kto na tym straci, wszyscy.