Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
lusienkia
2009-11-02 15:16
Jak poszlo z FR z SNN? czy juz macie jakies najswiezsze informacje?
madej: jakby czcionka z tego wszystkiego była najważniejsza... przecież chyba ważniejsze jest czy artykuły są rzetelnie napisane... Pozdrawiam :)
To mozna zalozyc wolny watek na ten temat,prawda?
Fortech: czcionka się zmieniła w artykułach - wiec w którymkolwiek artykule zauważenie tej zmiany, byłoby nie na temat :D
zmieniła się czcionka, ale artykułów, a nie forum ... tu pozostało wszystko bez zmian ...
co ma Erewan,Baku....etc ze zmiana czcionki przez redakcje w swoich artykulach:D
marqoos_pl
2009-11-01 21:18
tak? kiedy? :P
marqoos: Nie wydaje mu się...
marqoos_pl
2009-11-01 21:04
'madej' - wydaje Ci się...
czy mi sie wydaje czy redakcja zmieniła czcionkę artykułów:).
Dlatego tez i mowie aby dopasowac godziny lotow aby zgarnac pasazerow z calej Europy...lub jak mowicie cs z EK. Inaczej to takie polaczenie nie ma szans.
na samo latanie do DXB to szans raczej nie widzę, bo ani biznes ani turystyka nie zapełni chyba samolotu, nie z PL. ale współpraca z EK owszem, byłoby to dla LO dużym sukcesem, na początek chyba trzeba poczekać na 787 bo nowa flota to podstawa do budowania dalszej siatki połączeń.
madej: EK mają tez c-s z kilkunastoma przewoźnikami; jeśli byłaby umowa i możliwość przesiadek w Dubaju na dalsze rejsy EK to powstałaby dla pasażerów polskich interesująca alternatywa dla typowych hubów przesiadkowych i takie połączenie miałoby sens. Inna sprawa to odpowiednie maszyny, których w LOTcie nie ma. W każdym razie jeśli LOT będzie miał dobrze prezemyślaną startegię na tym kierunku, to ma on sens. W innym razie - nie.
LO moze miec co najwyzej z EK zwykla umowę o współpracy bo na cs nie ma co liczyc. EK bardzo niechetnie wchodzi z innymi liniami w cs. Mysle ze najlepszym rozwiazaniem byłoby gdyby to EK otworzyli polaczenie do WAW wtedy sami by sobie dostrczali paxów na przesiadki do DXB.
disorder, jeżeli to co mówisz jest prawda to zmienia postać rzeczy,tylko żeby nie było jak z LOTem do Pekinu.
Jerzy: dwa dni temu zarzekałeś się, że już nie będziesz odzywał się na forum ... Dla Ciebie dzień bez wpisu, to dzień stracony. Ciekawe kiedy LO otworzy połączenie z Krakowa do Amesterdamu?
disoredr powiedział co wiedział kurza nać/nieć
disorder
2009-11-01 15:58
michalb: To, że nie ma umowy, nie znaczy, że nieć nie będzie.
Przepraszam bardzo a kto będzie latał LOTem z Polski do DXB? No chyba nie turyści bo dla turystów wystarczył by jeden lot na dwa tygodnie a biznesu niema aż tak dużo żeby zapełnić codzienne loty, DXB tez nie będzie można traktować jako portu przesiadkowego bo LOT nie ma umowy z Emirates
Bardzo mi sie podoba ze LO podkeslil ze nie chce byc LowCostem.
Te wszystkie polaczenie napewno byly by super i aby jak najszybciej wystartowaly.....ale niech LO sobie przypomnie jaka poraszke poniesli z PEK. Wiec jak beda otwierac takie polaczenia to godziny powinny byc tak podpasowane aby sciagnac jak najwiecje pasazerow z calej Europy a nie zeby pasazerowie czekali po 5h, 6h....i tak przy takim rozkladzie pasazerowie przesiedli sie odrazu do innych linie w ktorych szybciej by dotarli na miejsce. Wiec do roboty..i zycze powodzenia ;-)