gość_b1367
2018-06-07 08:46
gość_ec29: No i na LHR, bo Maxy8 już teraz latają pełne.
gość_ec29c
2018-06-07 00:00
Ja bym jeszcze zamówił MAX-y 10 w konfiguracji na 200 paxów, z klasą biznes 2+2 i economy premium z pitch 33-35.
W sam raz na Astanę, Tel Aviv i kierunki ze znaczącą sprzedażą klasy biznes.
No i bardzo dobrze. Flota 737 powinna dobijać do 20 conajmniej - jest conajmniej 20 kierunków, na których możliwości przewozowe spokojnie wypełnią MAXy, i to kilka razy dziennie. Dokładając do tego 20 787, 30 Embraerów różnej wielkości i te kilkanaście Q400, wychodzi flota o której LOT mówi od 2-3 lat, czyli 80-85 maszyn.
jjemiolo
2018-06-05 18:33
Czyli do 2019 jest pewne 12 Maxow. Skoro do 2020 maja odpasc trzy 734 oraz dwa 738 z Air Blue, stan maszyn 150-200 miejsc na rok 2020 bedzie conajmniej 16 sztuk, wliczajac 4 738NG (wynajete do 2023). Jesli te ostatnie mialyby byc tez zastapione przez MAXy nalezy sie spodziewac kolejnego zamowienia na conajmniej dalsze 3-4 przed uplywem 2020. Ta liczba jest logiczna na najsilniejsze trasy. Dodatkowe potrzeby na okolo 40 maszyn sa w kategorii 100-150 miejsc. E-2 bylby logiczny z uwagi na obecny sprzet ale CS3 wyglada tez dobrze. Tylko czy pojemnosc Okecia oraz dostepnosc zalog pozwoli na taki rozwoj?
wyluzowany
2018-06-05 17:00
Świetna sprawa, komfort w MAXie jest dużo większy niż w A320neo, zwłaszcza tym LH. Lot do Madrytu MAXem jest nieporównywalnie mniej odczuwalny niż jeszcze niedawno B734 czy też B738, a często goszcze na tej trasie
greg0303
2018-06-05 16:00
Po wprowadzeniu samolotów B737 MAX 8, do obsługi połączeń do/z Lodynu, PLL LOT awansowały na drugą pozycję (w pierwszym kwartale tego roku) w rankingu portu lotniczego Heathrow dla najbardziej przyjaznych środowisku linii lotniczych, ustępując tylko skandynawskim liniom SAS.
Z mojego doświadczenia komfort podróży na pokładach A320 i B737 jest bardzo zbliżony. Oczywiście indywidualna konfiguracja wnętrza ma na to decydujący wpływ.
gość_d578f
2018-06-05 14:42
LOT leasinguje kolejne nówki sztuki 737 Maxy a poza drobnymi zmianami wygląda jak stary. Polecam przelecieć się 737-800 (czli starszymi nawet) Turkish-em który nawet w klasie ekonomicznej mają ekrany LCD m.in. z systemem rozrywki.
Lecialam jednym i drugim, jak również dwoma egzemplarzami A320neo. Dla mnie komfort bez porównania na korzyść Airbusów.
@gość-ab811 wypełnienie na trasie do Londynu jest prawie 100%, a głównie na tej trasie póki co te samoloty latają.
gość_39c5b
2018-06-05 13:36
kto bogatemu zabroni wydawać nie swoje... a potem fukać dookoła, że wszyscy kładą kłody pod nogi
gość_ab811
2018-06-05 12:54
Czy przy LOTowskim load factor na poziomie- oidp- na poziomie ok 75% nie byłoby roztropniej kupić znacznie tańszych i oszczędniejszych CS30... wróć (wstrętny Airbus), E195-E2?
adam7691
2018-06-05 12:15
czy ktoś zna to malowanie