×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


LOT zamówił kolejnych sześć boeingów 737 MAX 8


Polskie Linie Lotnicze LOT zamówiły kolejnych sześć boeingów 737 MAX 8. Samoloty przylecą z fabryki w Renton do końca 2019 roku.

05/06/2018 11:01
<>

gość_32dc7 - Profil
gość_32dc7
  

gość_b1367 - Profil
gość_b1367
  
gość_ec29: No i na LHR, bo Maxy8 już teraz latają pełne.
07/06/2018 08:46  

gość_ec29c - Profil
gość_ec29c
  
Ja bym jeszcze zamówił MAX-y 10 w konfiguracji na 200 paxów, z klasą biznes 2+2 i economy premium z pitch 33-35.

W sam raz na Astanę, Tel Aviv i kierunki ze znaczącą sprzedażą klasy biznes.

07/06/2018 00:00  

  
No i bardzo dobrze. Flota 737 powinna dobijać do 20 conajmniej - jest conajmniej 20 kierunków, na których możliwości przewozowe spokojnie wypełnią MAXy, i to kilka razy dziennie. Dokładając do tego 20 787, 30 Embraerów różnej wielkości i te kilkanaście Q400, wychodzi flota o której LOT mówi od 2-3 lat, czyli 80-85 maszyn.
05/06/2018 19:21  

  
Czyli do 2019 jest pewne 12 Maxow. Skoro do 2020 maja odpasc trzy 734 oraz dwa 738 z Air Blue, stan maszyn 150-200 miejsc na rok 2020 bedzie conajmniej 16 sztuk, wliczajac 4 738NG (wynajete do 2023). Jesli te ostatnie mialyby byc tez zastapione przez MAXy nalezy sie spodziewac kolejnego zamowienia na conajmniej dalsze 3-4 przed uplywem 2020. Ta liczba jest logiczna na najsilniejsze trasy. Dodatkowe potrzeby na okolo 40 maszyn sa w kategorii 100-150 miejsc. E-2 bylby logiczny z uwagi na obecny sprzet ale CS3 wyglada tez dobrze. Tylko czy pojemnosc Okecia oraz dostepnosc zalog pozwoli na taki rozwoj?
05/06/2018 18:33  

  
Świetna sprawa, komfort w MAXie jest dużo większy niż w A320neo, zwłaszcza tym LH. Lot do Madrytu MAXem jest nieporównywalnie mniej odczuwalny niż jeszcze niedawno B734 czy też B738, a często goszcze na tej trasie

  
Po wprowadzeniu samolotów B737 MAX 8, do obsługi połączeń do/z Lodynu, PLL LOT awansowały na drugą pozycję (w pierwszym kwartale tego roku) w rankingu portu lotniczego Heathrow dla najbardziej przyjaznych środowisku linii lotniczych, ustępując tylko skandynawskim liniom SAS.

Z mojego doświadczenia komfort podróży na pokładach A320 i B737 jest bardzo zbliżony. Oczywiście indywidualna konfiguracja wnętrza ma na to decydujący wpływ.
05/06/2018 16:00  

gość_d578f - Profil
gość_d578f
  
LOT leasinguje kolejne nówki sztuki 737 Maxy a poza drobnymi zmianami wygląda jak stary. Polecam przelecieć się 737-800 (czli starszymi nawet) Turkish-em który nawet w klasie ekonomicznej mają ekrany LCD m.in. z systemem rozrywki.
05/06/2018 14:42  

  
Lecialam jednym i drugim, jak również dwoma egzemplarzami A320neo. Dla mnie komfort bez porównania na korzyść Airbusów.
@gość-ab811 wypełnienie na trasie do Londynu jest prawie 100%, a głównie na tej trasie póki co te samoloty latają.

gość_39c5b - Profil
gość_39c5b
  
kto bogatemu zabroni wydawać nie swoje... a potem fukać dookoła, że wszyscy kładą kłody pod nogi
05/06/2018 13:36  

gość_ab811 - Profil
gość_ab811
  
Czy przy LOTowskim load factor na poziomie- oidp- na poziomie ok 75% nie byłoby roztropniej kupić znacznie tańszych i oszczędniejszych CS30... wróć (wstrętny Airbus), E195-E2?
05/06/2018 12:54  

  
czy ktoś zna to malowanie
05/06/2018 12:15  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie