gość_34231
2018-01-31 13:04
@jjemiolo Z paliwem do samolotów za pół-darmo i nieograniczonym praktycznie prawie darmowym finansowaniem każda linia świata dałaby radę. Trzeba jednak przyznać, że mają rozmach.
@mppt Budapeszt zanim zaakceptowali LOT na trasach amerykańskich podobno rozmawiał z nimi na temat wykonywania jednego z ich rejsów przez BUD właśnie, jednak coś 'nie pykło' i EK nie podjęli oferty. EK przez Warszawę pewnie by chciało latać ale nikt tutaj nie wyrazi na to zgody, bo akurat LOT lata do USA a w szczególności do NYC. Ekonomicznie byłoby na pewno b. korzystnie, bo Emiraty wypełniają dużą maszynę DXB-WAW dość dobrze a Warszawa ma b. duży potencjał na USA.
jjemiolo
2018-01-30 21:30
Tytul tej wiadomosci moze sugerowac ze EK zwieksza oferte do NYC a w rzeczywistosci jest to tylko przesuneicie jednego z codziennych lotow na inne lotnisko w rejonie NYC. I tak sam fakt pieciu operacji dziennie duzymi samolotami wskazuje jak duzym potencjal ma do dyspozycji Emirates. Co wiecej, sami sobie ten potencjal wyrobili, bo kto slyszal o EK dwadziescia lat temu?
ciekawe jak wyszłoby im latanie na trasie DXB-WAW-JFK