Ale dobrze wiemy tutaj, że "statystyki" FRancy można włożyć w dział literatury SF (chodzi mi raczej o "sensational fiction", a nie "science fiction", gdyż z "naukowym" podejściem te statystyki mają niewiele wspólnego). Trudno zatem porównywać nieporównywalne.
hmmmm...ale warto tez by bylo porownac inne faktory w obsludze klienta. Np. dostep telefoniczny/elektroniczny, dzial reklamacji itp.
gosc_robi: Każdy pasażer odrobinę obeznany z tematem wie, że chwalenie się znikomą liczbą zgubionych bagaży przez linię nie oferującą lotów łączonych nie ma większego sensu, ale cóż - ważne jest zrobienie wrażenia na niezorientowanych.. I potem czyta się płaczliwe skargi na FR, który "wziął za bilet 130zł, a 800 za nadbagaż" :)
gosc_babu
2009-07-01 11:11
FR tanszy niz LOT???? mozliwe... bez bagazy i w pazdzierniku! bo w swieta LOT 2os i 2bag 20kg W WYBRANYM TERMINIE 230euro, FR najblizsze dostepne 300euro bez uslug i bagazy. a o obsludze i samolotach FR to juz szkoda pisac...
gosc_arek
2009-07-01 10:57
Nie rozśmieszajcie ludzi... na Ryanie śmierdzi jest brudno samolot nie sprzątany !!! Na locie prasa , alkohol , samolot pachnący i czysty !!!
Ryanair, zawsze porownuje sie z gorszymi od siebie, nie umieszczajac w statystykach lepszych ;) dlatego zawsze jest na pierwszym miejscu.
Wszyscy wiemy, że Ryanair lubi się chwalić...
gosc_robi
2009-07-01 09:31
porównywanie linii p2p z klasyczną linią jest bez sensu, a szczególnie w zakresie liczby zagubionych bagaży.
jest chyba oczywiste, że gdy nie ma możliwości przesiadek, to gubi się mniej bagażu. A zdanie, że ponad 90% rejsów FR , a TYLKO 88% rejsów LO wylądowało punktualnie, przejdzie do historii "obiektywnego" dziennikarstwa. Przecież to tylko 2 procent różnicy!