Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_0468e
2017-08-26 19:47
Działalność Norwegiana zaczyna obniżać ceny na trasach transatlantyckich. American obniżył ceny o prawie 10%. Reszta musi pójść ich śladem. Będzie ciekawie.
gość_18306
2017-08-21 02:12
do; gość_26f0f - pora zmienić płytę, bo staje się nudna
Marcin14
2017-08-18 21:46
Zapowiada się potężna wojna cenowa dla destynacji z przesiadkami, obojętnie czy przez ORD/JFK (LOT) czy przez PHI, co zapewne będzie bardzo korzystne dla pasażerów w sezonie letnim. Środkowy Wschód USA, jak np. Detroit, Cleveland, Cincinnati, Nashville, itd. może mieć super oferty do BUD w lecie (i z BUD też).
Ładne malowanie American. Klasyczne, ale odnowione. Swoją drogą srebrny kolor samolotów kojarzy się z dawnymi "dobrymi" czasami lotnictwa...
gość_83076
2017-08-18 02:53
@ gość_fb651: Pracujesz w PR LOTu? Prośba o szklankę soku lub wody i otrzeżenie? Czy ty się dobrze czujesz? Chyba że jesteś pasażerem w "Con Air" to co innego.
adam7691
2017-08-17 21:29
gość_99f61: to nie mit , to doświadczenie
gość_fb651
2017-08-17 20:14
LOT jest i tak lepszą opcją, co wynika z mojego skromnego doświadczenia. W końcu nikt nie będzie na pasażera nasyłał policji i bił jak to ma miejsce w przypadku linii amerykańskich. Kiedyś leciałem LOT’em z JFK do WAW businesem, chyba był to rok 2011. Jakiś gostek wstał nagle i zaczął okładać ludzi. Uspokojono go. W Warszawie wyszedł z samolotu jakby nigdy nic i po bólu. (Absolutnie nie twierdzę w tym miejscu, że nie powinien był ponieść żadnych konsekwencji). Natomiast w amerykańskich liniach lotniczych zostałby unicestwiony. Z własnych obserwacji widzę, że o eskalację sytuacji w liniach amerykańskich jest bardzo łatwo. Nie raz widziałem jak pasażer prosił o szklankę soku czy wody i kończyło się to ostrzeżeniem ze strony personelu z dziwnych powodów. Podróżuję pomiędzy USA i Europą tylko pięć – sześć razy w roku, jednak unikam linii z Ameryki.
gość_1deac
2017-08-17 18:55
Z tego co mi wiadomo, rejsy LOTu będą kosztować LOT nic - to będzie czysty zarobek. Polityczne układy są takie, że LOT nie będzie płacić NIC za obsługę naziemną, opłaty lotniskowe, grosze za paliwo dostarczane przez państwowy MOL, załogi pokładowe zatrudnione będą na lokalnych, węgierskich kontraktach itd. Darmowa reklama we wszystkich mediach ( wszystkie już państwowe), stąd i cenowo będą o wiele lepsi niż AA.
gość_0f2cb
2017-08-17 18:03
My jesteśmy samodzielni.Nie będzie się jakiś American Airlines, Aeroflot Tarom czy Turkish Airlines plątać po naszym lotnisku.Damy radę.
aha, i PRG i BUD, to są sizonale.
Ciekawym w tym wszystkim jest to, że AA, w tym samym czasie, przestaje z ZRH latać do JFK a zaczyna do ... PHL.
gość_9e4f1
2017-08-17 14:40
Po połączeniu z US Airways PHL to jeden z hubów AA
gość_d6a2d
2017-08-17 14:06
Przy cenach jakie ma AA, LO nie powinien czuć się zagrożony.
gość_05ee0
2017-08-17 13:50
Jeśli ceny biletów będą przeliczane w bardzo tanim dolarze,to połączenia te mogą bardzo poważnie popsuć interes LOT-owi.
gość_91eff
2017-08-17 12:24
gość_5ba4c moze nie maja po co latac do Waw?
gość_99f61
2017-08-17 12:17
adam7691: to mit powielany czesto i nie ma nic wspolnego z prawda.
Amerykanie mowia to samo o europejskich liniach, na przyklad co Europejczycy nazywaja i jak wyglada w Europie business class. Znajdz roznice.
adam7691
2017-08-17 11:32
gość_176c9: standard linii amerykańskich jest bardzo kiepski, mimo wszystko wolę LOT
gość_49f2c
2017-08-17 11:03
Duma Polan wstaje z kolan!
gość_176c9
2017-08-17 10:28
A dlaczego linie amerykańskie nie przylecą do Warszawy? Do niemal wszystkich ościennych lotnisk lata albo Delta albo AA, albo United, a do nas dalej nic! Kiedy WAW w końcu przestanie być pomijana przez pozaeuropejskie linie?
gość_26f0f
2017-08-17 09:49
Skandal. AA powinien latać do Katowic! Mamy wszystko, co jest niezbędne żeby przyjąć AA u siebie, przede wszystkim ogromny potencjał na loty do Philadelphi i nowy pas który może przyjąć 787 (w przeciwieństwie do kurnika w którym po każdym 787 wymagany jest remont pasa, w ogóle skandal że ktoś tam pozwala latać, pewnie na złość żeby nie latali do Pyrzowic). W ogóle jako to możliwe że taka bogata aglomeracja 5 mln jest niedoceniana a taki kurnik ma połączenia za ocean.