Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_251b0
2017-01-21 21:39
Proponuje LOT -owi aby otworzyć połączenie po wycofaniu się Alitalii z Krakowa do Rzymu Fiumicino. A tak przy okazji dlaczego LOT nie lata jeszcze z Warszawy do Dublina?
Raz, że dużo tam Polonii a dwa Irlandczycy zyskaliby możliwość przesiadki pomiędzy krajami wschodu.
gość_89b66
2017-01-16 23:17
@greg - tak? A potem będziesz mógł ujadać, że ten lot znów zabiera państwowe pieniądze i nie rozwija się aby mógł spłacić dług? Typowy roszczeniowiec nie mający zielonego pojęcia o lotnictwie.
gość_9c46b
2017-01-16 22:31
Jak dla mnie LOT w ogóle może nie latać z GDN. Do niczego nie są mi potrzebni.
Z dumą nasz narodowy przewoźnik może otwierać np. połączenie do Puli, aby wozić warszawskich turystów nad Adriatyk.
A skandynawskich nad polski Bałtyk niech będą dowoziły inne linie.
Dlatego jak korzystam z "naturalnych" hubów dla Gdańska w Kopenhadze i Helsinkach (dla lotów do Azji).
gość_0b7c2
2017-01-16 22:28
Jeszcze kilka komentarzy na temat LF na trasie z GDN do KRK i się okaże że lata na tej trasie tylko załoga bez pasażerów :) nieźle się uśmiałem, niech żyją hejterzy ;)
gość_91da2
2017-01-16 21:09
Co do super obłożenia, leciałem w kwietniu 2016 z Krakowa na weekend do Gdańska. W piątek rano LF około 35%, na locie powrotnym 20%.
gość_0cf6d
2017-01-16 20:31
W chwili obecnej obłożenie na linii GDN-KRK jest mizerne oscyluje wokół 15% jednak w okresie letnim dochodziło do 60%. Myślę jednak że jeżeli połączenie to nie osiągnie obłożenia rocznego 65% zostanie ostatecznie zlikwidowane
gość_0b7c2
2017-01-16 19:03
A LOT by pasażerowie z Gdańska do Krakowa i z powrotem "najlepiej" przesiadali się w hega hubie WAW-Okęcie. Jeszcze kolejną zniżkę dostaną za pasażera transferowego.
gość_b7ff1
2017-01-16 18:20
Moim zdaniem w sezonie letnim spokojnie LOT powinien zwiększyć liczbę lotów z 12 do co najmniej 14 lotów (czyli 1 lot rano i 1 lot wieczorem) to jest minimum jakie powinno być!!! Ten kierunek według moich obserwacji (a parę razy leciałem na tej trasie) jest super opłacalny , obłożenie bardzo duże. Chętnych nigdy nie brakuje, nie tylko latem. Moim zdaniem może to być przejściowy etap ze względu na brak maszyn.
greg1155
2017-01-16 17:44
Lot to podobno przewoznik narodowy i powinien służyć pomocą rodakom a nie tylko szukać zysku bo jeśli jest inaczej to niech zostaną linią tylko komercyjną. A tak znowu warszawskie linie lotnicze pokazują błędna politykę że tylko warszawka najbardziej zakompleksiona stolyca świata jest pępkiem kraju a reszta to be.... Reszta zakompleksiona daje sobie doskonale radę bez warszawskich linii lotniczych. Oby warszawka przestała przeszkadzać a reszta kraju da sobie doskonale radę. A i redaktorzy pasażera mogli by próbować dociekać dlaczego tak jest i dlaczego nie uruchamia się więcej krajowych połączeń... Ale to już chyba ponad ich siły...
gość_d4d2e
2017-01-16 16:50
I znowu te dziecięce kompleksy prowincji? Nudne to, doprawdy....
gość_e55b3
2017-01-16 15:55
Ludzie, skąd ten wysyp żalu i frustracji? Przecież obcięli raptem 2 loty w tygodniu, nadal zostaje ich 10... Gdyby samoloty były pełne to by dodawali, najwyraźniej stwierdzili, że wożenie powietrza się nie do końca kalkuluje...
gość_9eec5
2017-01-16 15:49
To się fachowo nazywa "wygaszanie popytu". Kasujemy poranny lot, żeby ludzie ktorzy lecą na 1 dzień coś załatwić (czyli w 99% biznes) musieli polecieć dzień wcześniej (albo pojechać Pendolino). Za jakiś czas się okaże że obłożenie na trasie spadło na tyle, że można będzie z radością zamknąć połączenie jako "nierentowne". Stara szkoła pekapowska.
gość_b45e1
2017-01-16 14:57
To jedyne bezpośrednie połączenie krajowe realizowane przez przewoźnika z pominięciem hubu w Warszawie. Koniec cytatu.
Tak bardzo brakuje samolotów do dowożenia do Warszawy, że warszawskie linie Lotnicze zabierają je z tego połaczenia. Nie ma połączeń z regionów - trudno, ale tu. Latałem z KRK do GDN - to było wbrew lotowskiej racji stanu? tak poobcinał LOT reginy i solą w oku nawet jest to połączenie ?
gość_af8c9
2017-01-16 14:49
To taka rozrzutność. Zupełnie zlikwidować i kropka.
gość_af8c9
2017-01-16 14:48
LOT powinien zlikwidować wszystkie połączenia z portów regionalnych. A już zupełną rozrzutnością są rejsy GDN-KRK. Pozostawić tylko rejsy międzynarodowe z "super hubu" w WAW.