B737800max - ja bym sie zdziwil gdyby zaczeli latac, bo z JFK lata DL, chyba zeby sie z nimi dogadali i podzielili grafikiem 4 x DL 3 x OK. Czesi wprawdzie nie potrzebuja wiz do USA ale jest ich stosunkowo malo, a tranzyt ma do dyspozycji LH, SWR, KLM, OS, BA, AF, IB, EI, SK, no i nasz LO zarowno na JFK jak i ORD.
gosc_edd31
2013-06-04 22:31
b737800max: a po co od ORD? Tam Czechow zbyt wielu nie ma, jak i nie ma komu dowozic. Predzej bym widzial OK w ATL (hub DL/skyTeam). Jakis czas temu DL obslugiwala to polaczenie, ale mam wrazenie, ze zawiesila jakis czas temu.
gosc_ac93a
2013-06-04 21:55
b737800max: ja bym sie zdziwil gdyby zarobili na lotach na JFK i ORD, zwlaszcza majac do dyzpozycji jeden samolot. Gdy latali tam lata temu mieli silniejsza pozycje w Europie i duzo wiecej polaczen miedzynarodowych niz teraz. Gdzie oni teraz tak naprawde lataja poza Rosja? Sprzedali sloty na Heathrow i bodajze CDG, ograniczyli polaczenia w Europie Srodkowej i krajach balkanskich - czym/kim mieliby zapelnic ten samolot?
usuniety
2013-06-04 21:26
wroord: wcale bym się nie zdziwił specjalnie, gdyby CSA zaczął latać do JFK oraz ORD na A333 z PRG. Byłby to powrót do połączeń transatlantyckich, które wcześniej były realizowane ALE na A310.
Widac maja wolne moce przerobowe i chca promowac loty do ICN via PRG.
gosc_db5fd
2013-06-04 17:51
tak naprawde to chyba csa sama nie wie po co im ten samolot chcą latac do tel avivu? moskwy? seulu? zaraz sie okaze ze korean kupi im slot na LHR i tam bedą latać
gosc_89e16
2013-06-04 17:33
hariko, a
E czesi potrafia! Zrobic dwa loty na starym, wypozyczonym samolocie
hariko, po co trzymasz palce u stop?
copilot, owszem, jak pamietamy nie byl to najwyzszych lotow pr 787...
szkoda, że 787 LOTu zaniechał lotów po Europie ;)
minn znalezc inwestora..o reszcie nie mowie...
gosc_cfa11
2013-06-04 12:07
Hariko: co potrafia? Wynajac samoloty i troche nimi polatac kazdy potrafi, takze OLT Express.
jednak czesi potrafia! poza tym, A330 w ich malowaniu wyglada zajefajnie! Držím palce CSA!!!