gość_89b60
2017-01-09 11:15
W przyszłym roku do czołówki powinien dołączyć hub w Radomiu.
Próg kilometrowy jest bez sensu - z londyńskiego City szybciej się dojedzie do London Southend niż do Heathrow... z drugiej strony wliczanie Girony do "Barcelony" to IMHO nieporozumienie.
Przyjęliśmy próg odległości 50 km od centrum miasta (eliminujący m.in. Londyn-Southend, Paryż-Beuvais, Oslo-Torp, Frankfurt-Hahn czy Weeze; Luton i Stansted mieszczą się w tym promieniu). Gironę zaliczyliśmy do Barcelony błędnie - od grudniowych wskaźników poprawimy aglomerację barcelońską i zmniejszymy ją do Reus i El Prat. Przepraszamy za pomyłkę! (Na szczęście zimą Girona obsługuje tak mało pasażerów, że praktycznie nie wpływa na ruch.)
gość_6f986
2016-12-28 13:20
A Frankfurt-Hahn to nie Frankfurt ?
Dlaczego w przypadku Paryża nie bierzecie pod uwagę BVA, a LTN i GRO w przypadku odpowiednio Londynu i Barcelony już tak?