Widziałem raz boarding Oasis'a z LGW do HKG. Było wielu pasażerów, na obłożenie z pewnością nie narzekali. Myślę, że te loty do Malezji także będą sukcesem.
krzysiekl
2009-03-12 12:23
niedawno porównywałem ceny Londyn - Kuala Lumpur i Emirates na wybrany przeze mnie dzien było tańsze od Air Asia.
Tez tak uwazam ze raczej sukcesu nie bedzie. Ceny moze okay jezeli naprawde sie leci z LON....ale jezeli trzeba jezszcze kupic dolot (i tu oczywiscie trzeba tez jeszcze dokupic bagaz), dokupic jedzenie i picie i bagaz w Air Asia to wcale to takie tanie jest. Lepiej leciec LH za 700€. No ale niech probuja....zycze powodzenia.
Nie rokuje specjalnego sukcesu, bo jeśli się wliczy wszystkie dodatkowe koszty, jak jedzenie i napoje na pokładzie czy bagaż, to nie będzie to wcale takie konkurencyjne cenowo względem sieciowych przewoźników. A ogólny standard wyraźnie niższy.
gosc_dub26
2009-03-12 08:53
zgadza sie, ja za bilety do KUL i STN zaplacilem razem niecale 300 funtow. kupilem je w listopadzie w pierwszy dzien sprzedazy. lece za 1,5 miesiaca:)
Ale jak zaczynali sprzedaż to rzeczywiście można było kupić bilet za 99gbp one-way. I wtedy funciak był po 4,20pln.
470 funciaków za RT to tak srednio...
marqoos_pl
2009-03-11 22:12
Na bliskie terminy bardzo podobnie cenowo wygląda Malaysia Airlines czy Cathay Pacific przez HKG... A dla osób, które jeszcze muszą do STN dolecieć, wcale nie jest to aż taka super propozycja... Ale fajnie, niech próbują. Miejmy nadzieję, że będzie to pierwszy przewoźnik niskokosztowy, któremu takie dalekie trasy się opłacą i będą latać dłużej niż kilka miesięcy...
gosc_mordk
2009-03-11 21:57
Ino chyba mają A330, z ich strony wynika że "Airbus A330 with more than 330 seats". Airfleets też podaje że 330. Ciekawe czy im sie uda i będzie więcej tanich długich lotów. Z drugej strony to loty z LON do USA za 200$ z jkaimś AA czy UA to żadna rewelacja i nowość.
Oni na pewno latają na A340? Coś mały ten samolot, wielkością raczej pasowałby do A330.