gość_1623a
2016-09-07 16:15
Co w ogole ma pogoda do otwarcia portu? Latem jest znacznie wiekszy ruch i jesli ma miec miejsce rozruch to powinien sie rozpoczac stopniowo w okresie mniejszego ruchu czyli zima. Lufthansa sciemnia
gość_61772
2016-09-06 21:27
@Kelo.
Z hubem bym uważał - jeszcze trochę potrwa zanim będą mieć na tyle flotę rozbudowaną, by budować hub na miarę MUC. Mają zamówione B777-9X i A350-900, ale głównie po to, by wymienić A343, A346, A333 i B744. Chyba, że chcą ograniczać Frankfurt, w co nie wierzę.
gość_9c46b
2016-09-06 20:50
@marcowy
Do Pekinu Hainan Airlines z Tegel.
No proszę zapowiada się 3 hub LH i ten jeszcze bliżej Polski.
gość_9c46b: Do Pekinu to może nie ale do USA cała masa..
gość_9c46b
2016-09-06 15:09
Air Berlin plus masa przewoźników spoza grupy LH, w tym azjatyckich, a więc jeszcze bardziej konkurencyjnych. Zaraz się ich pewnie pojawi cała masa jak w DUS.
To nie Polska. Nikt (mało kto) będzie latał na zachód i przesiadał się we FRA jak ma bezpośredni lot do np. Pekinu.
gość_61c5a
2016-09-06 14:33
Faktycznie coś jest na rzeczy. Jak kojarzę LUZ otwierali w grudniu i jaki sukces. To może i Berlinowi się jakoś uda, choć łatwo nie będzie patrząc na dotychczasowe dokonania.
gość_06c6e
2016-09-06 12:27
Kto zna podla gre LH to wie, ze betonowy zarzad Lufy w pierwszej kolejnosci nie chcial za szelka cene oslabic hubu w MUC, byla cala gra o to. Pozniej by jednak miec cos z berlinskiego tortu chcieli jednak stopniowo zwiekszyc oferte z Berlina.
Teraz po prostu chca by ich glowny konkurent - Air Berlin sie wykrwawil juz na calego by wejsc tam jak najpozniej i miec czysty teren.
I to jest cala prawda.