Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
lysypiotr76
2016-08-26 10:23
Władze miasta szybko zareagowały na te straty lotniska za ubiegły rok. 55,4 mln zł to sporo . Połowę na pokkrycie strat dostaną od miasta .I ruszy restrukturyzacja.Pewnie zwolnią ludzi .310 osób to chyba przerost zatrudnienia .Ciekawe jak w innych portach wygląda zatrudnienie .I czy właściciele tych portów będą miały odwagę na zwolnienia jeśli lotnisko przynosi straty.
gość_35383
2016-08-24 21:08
Łódź, Radom i jeszcze parę lotnisk to jakieś nieporozumienie na polskim rynku. Ja się dziwię że władze samorządowe dalej się bawią w samolociki
lysypiotr76
2016-08-24 18:37
Łódź ma coraz bardziej pod górkę. Ale już ubiegły rok zakończyła na sporym jak na takie małe lotnisko minusem. 55,4 mln. to strata którą niestety trzeba będzie pokryć z miejskiego budżetu.
gość_62b2f
2016-08-09 12:31
Mieszkańcy Łodzi sami omijają lokalne lotnisko wybierając loty z Okęcia , Ławicy czy Pyrzowic , ale trudno się im dziwić patrząc na siatkę połączeń i ruch pasażerski na Lublinku .
gość_ae2a7
2016-08-08 22:01
Łódź powinna już dawno zamknąć lotnisko. Ani władze portu ani władze miasta nie mają pomysłu na to lotnisko. Prezes mówi o negocjacjach i inni tez mówili i nic z tego nie wynika jest tak źle że może być tylko gorzej. A za chwilę jeszcze się może okazać że Łodź musi oddać dodatcje na rozbudowe portu....
gość_89df1
2016-08-08 21:10
Jestem z Bydgoszczy i w bólu łączę się z Łodzią, choć nasz ból jest trochę mniejszy. W Łodzi masakra, tylko jeden kierunek czarterowy! W Bydgoszczy ostały się cztery czarterowe, choć i tak sporo ludzi lata z Warszawy, Gdańska i Poznania, bo ponoć taniej. Łódź tonie przez Modlin :-(
gość_015f7
2016-08-08 16:05
gość_824b8 dlaczego FR mialaby ciac siatke na wyspy ? (bo ze niby Brexit ?) i co wpada w kategorie malych lotnisk ?
gość_824b8
2016-08-08 12:17
Niestety ale Łodzi nic już nie pomoże. Gdyby nie WMI, to jeszcze byłaby szansa na rozwój FR , może nie taka skalę jak w WMI ale zawsze trochę. Nawet bez bazy. A teraz kto ma tam latać ? Za niedługo Fr zacznie kasować trasy na wyspy brytyjskie z małych lotnisk i będzie dramat.
gość_62b2f
2016-08-08 12:08
do "jjemiolo" : to ile według Ciebie łódzkie lotnisko jeszcze potrzebuje skoro od tak dawna prawie nic się na nim nie dzieje a inne lotniska notują historyczne rekordy w ruchu pasażerskim oraz rozwoju siatki połączeń ? Łodzianie od dawna korzystają z innych lotnisk (statystyki) i prawdopodobnie nic się w tej materii nie zmieni więc jaki sens jest utrzymywanie tego fatalnego w wynikach miejsca ? To przykre , ale nie ma logicznego uzasadnienia dla jego funkcjonowania w takiej postaci ...
jjemiolo
2016-08-07 22:38
Z reguly potrzeba czasu na "wyrobienie" sobie odpowiedniego wycinka rynku. Moim zdaniem, byloby bardzo nierozsadnie "zaorac" lotnisko tak korzystnie polozone wzgledem blisko milionowej aglomeracji. DO czasu kiedy nie powstanie centralny port ma ono sens jako korzystny element infrastruktury dla Lodzi. Jesli tylko nic sie stanie tragicznego wiecej rodakow bedzie sklonnych do latania w tym tez z LCJ. Inna rzecz ze sugestia goscia _87a60 tez jest godna rozwazenia na dzien dzisiejszy.
gość_87a60
2016-08-07 20:32
a tak mysle...jaki cel jest wydawać cieżkie pieniądze na centralny port jak można było by niskim kosztem zrobić z łodzkiego lotniska który tak defakto zjaduje sie własnie w centralnej cześci polski pomiedzy dwoma autostradami...., łodź też by zyskała, pozdrawiam z Krakowa
gość_f8862
2016-08-07 19:59
Lysypiotr tylko do tego cargo nie trzebapasa, bo w pelni odjezdza na kolach.
gość_62b2f
2016-08-07 11:17
To tragiczne , bez perspektyw lotnisko , które zwyczajnie należałoby zamknąć by wstydu i strat nie przynosiło . A przecież miało być tak pięknie ...
gość_5fb18
2016-08-06 22:47
jaka waadza OTAKE wyniki i POłączenia! Kropa wróć!
lysypiotr76
2016-08-06 20:45
Łódź to trzecie lotnisko cargo w Polsce . I to jedyna część która temu lotnisku jakoś wychodzi . Pozostałe segmenty układanki są fatalne. I niestety nie ma pomysłu co z tym fantem zrobić. Tu chyba nawet pieniądze dla tanich linii niewiele by zmieniły. Choć prezes w którymś z wywiadów szczerze przyznał że liczy na nowe połączenia jak z UK zaczną ograniczać loty FR i W6.
Wszystko szło w dobrym kierunku, aż nastąpiło to nieszczęsne otwarcie Centralnego Portu Lotniczego SprintAir w Radomu. Myślę, że tu leżała granica, która pogrążyła łódzkie lotnisko doszczętnie ^___^
gość_05ee0
2016-08-06 17:51
Katastrofa przybrała już rozmiary XL,tak że aż ludzie boją się komentować.