LOT poleci do Szyman

LOT poleci do Szyman Samolot wystartuje z Warszawy w każdy poniedziałek, czwartek i sobotę o godzinie 13:25 i wyląduje w Olsztynie o 14:10. Rejs powrotny zabierze pasażerów z Olsztyna w te same dni o godzinie 14:35, by wylądować w stolicy o godzinie 15:35. Rejsy będą obsługiwane bombardierami Q400 z 78 miejscami na pokładzie. Warszawa - Olsztyn Mazury  (1--4-6-)- Podróż na...
13/06/2016 14:27   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
lysypiotr76 2016-07-02 14:18   
lysypiotr76 - Profil lysypiotr76
Podobno jest nezłe obłożenie na tej trasie ale .......w jedną stronę. zobacz link
czester 2016-06-16 01:11   
czester - Profil czester
> Moje pytanie brzmi dlaczego samolot
> lecący z Warszawy do Szyman będzie leciał 1h
> a z olsztyna do warszawy 35-45min

Nauka radziecka zna takie przypadki. Na przykład od środy do niedzieli są cztery dni, a od niedzieli do środy tylko trzy!
jjemiolo 2016-06-15 18:48   
jjemiolo - Profil jjemiolo
Loty WAW-SZY, zwlaszcza w proponowanych godzinach na zagraniczne tranzyty, na pewno maja wiekszy sens niz RDO-LWO Sprinta, mimo ze te ostatnie mniejszymi samolotami.
gość_0ca08 2016-06-15 11:58   
gość_0ca08 - Profil gość_0ca08
@Mysko

W jednym się mylisz: lotnisko w Szymanach ma sens! Typowy turysta z zagranicy zostawia ponad 3 000! Należy je skomunikować z Mazurami i Suwalszczyzną, przede wszystkim wprowadzić ryczałty na taxi: 200-250 zł za transfer na całe Mazury (wg międzynarodowych standardów to nie jest dużo) tylko to musi być jasno opisane na stronie lotniska po angielsku, niemiecku i rosyjsku!

Turcja płaci 6 000$ za przylot samolotu czarterowego z min. 150 siedzeniami, a ostatnio poniosła dopłatę o 30% w szczycie sezonu.

gość_7708a 2016-06-15 09:23   
gość_7708a - Profil gość_7708a
@gość_25b1d, to samo w przypadku lotu z Wrocławia do Szyman, też jest taniej niż bezpośrednio Sprintair'em! Poza tym LOT ma lepsze, cichsze, wygodniejsze i nowsze samoloty niż Sprintair :)
gość_5b736 2016-06-15 00:58   
gość_5b736 - Profil gość_5b736
@fu3i po pierwsze to z Lublina do WAW latał Eurolot, a nie LOT, po drugie CS został wprowadzony zbyt późno, po trzecie koszty biletów na dolot do hubu były z LUZ 2x wyższe niż z lotnisk z których LOT operował do WAW bezpośrednio. LUZ -WAW by LOT miałby sens ale bez pośredników i z taryfami na przesiadki jakie są np. z Gdańska czy Rzeszowa.
gość_25b1d 2016-06-14 23:00   
gość_25b1d - Profil gość_25b1d
Gratulacje SZY, co za rozwój siatki połączeń. Przeglądam teraz system rezerwacyjny i na sierpień z Szyman są już wrzucone całkiem niezłe taryfy na Europę. Na przykład 350 zł w jedną stronę do Brukseli czy Amsterdamu. Powrót około 400. Obie z bagażem. Przy takich rozkładzie LOT ma dodatkowo bardzo atrakcyjne czasy przelotu. Niektórzy kupują już bilety z KRK do SZY z przesiadką w WAW Lotem, (wychodzi taniej niż SprintAirem bezpośrednio :)
Mysko 2016-06-14 13:20   
Mysko - Profil Mysko
Bankrut sponsoruje bankruta. Mam nadzirje, ze ta linia w koncu upadnie i przestanie marnowac setki mln dotacji publicznych. Tego samego zycze lotniskom typu Szymany, czy Radom, ktore istnieja tylko po to, zeby przepuszczac publiczne pieniadze przez palce.
gość_5fbf4 2016-06-14 09:55   
gość_5fbf4 - Profil gość_5fbf4
Może oczekiwane połączenie BZG - KRK?
pcharasz 2016-06-14 00:03   
pcharasz - Profil pcharasz
To jest połączenie wyraźnie pod niemieckich turystów, nie pod pasażerów z Warszawy do Olsztyna! Np. z Hamburga - 35 min przesiadka w jedną, 1:30h w drugą stronę, DUS 1:20h i 1:30h, chyba z każdego miasta z DE można będzie dolecieć z
gość_d3df9 2016-06-13 22:06   
gość_d3df9 - Profil gość_d3df9
A może wreszcie POZ - KRK?
gość_ef0c0 2016-06-13 21:56   
gość_ef0c0 - Profil gość_ef0c0
Ciekaw jestem ile lot dostanie od samorządu za to połączenie. Kolejna inwestycja lotniskowa, do której trzeba dokładać, w postaci dopłat dla przewoźników za uruchamianie połączeń. Przelewanie z pustego w próżne.
Chociaż patrząc na poczynania obecnego prezesa PLL LOT, atmosferę w firmie i dobór personelu jestem skłonny uwierzyć, że ktoś mógł w Locie wpadł na pomysł, że uruchomienie takiego połączenia na własny koszt będzie strzałem w dziesiątkę.
gość_02284 2016-06-13 19:38   
gość_02284 - Profil gość_02284
Moje pytanie brzmi dlaczego samolot lecący z Warszawy do Szyman będzie leciał 1h a z olsztyna do warszawy 35-45min
lysypiotr76 2016-06-13 19:08   
lysypiotr76 - Profil lysypiotr76
A 4 lipca wystartuje jeszcze jedno połączenie . Dusseldorf !!! Maja rozmach ( czytaj pieniądze ) . Ale jaka linia uruchomi połączenie to wielka niewiadoma.
lysypiotr76 2016-06-13 19:01   
lysypiotr76 - Profil lysypiotr76
Panowie zrozumcie w końcu zasadę działania narodowego przewożnika. Latamy przez WAW !!! SZY wszystkich zaskakuje ,ale wiadomym jest że podobnie jak z BZG władze województwa wyłożą na to połączenie pieniądze ( chociaż tam jakoś się nie dogadali - Lot chciał ponad 2 mln. zł. !!! ). No nie myślicie chyba że LOT sam tak od siebie ?
jjemiolo 2016-06-13 17:23   
jjemiolo - Profil jjemiolo
Jesli zalozeniem tego polacenia jest oferta dla warszawiakow to jest to nietrafiony pomysl z powodow juz wymienionych wczesniej przez innych dyskutantow. Wedlug mnie jest to oferta prawie wylacznie dla ruchu zagranicznego z zachodniej Europy i Atlantyku z przesiadkami w WAW. Daje mozliwosc korzystnych polaczen do/z SZY przez WAW do/z: AMS, BRU, ORD, CPH, DUS, FRA, GVA, HAM, MXP, MUC, JFK, CDG, ARN, YYZ, VIE, ZRH, jak tez z LHR oraz do LUX, Ponadto potencjalnie korzystne przesiadki sa w obie strony do/z: BUD, PRG, KRK i WRO, jak tez do RZE. Spekulujac czysto teoretycznie - jesli tylko z kazdego powyzszego punktu bylby jeden pasazer tranzytowy daje to conajmniej 30% LF. Latem jednak z reguly podrozuja rodziny co oznacza potencjalnie podwojenie tego wskaznika. Z Niemiec moze byc nawet wiecej bo to silny rynek na Mazury. Jesli ktokolwiek jeszcze dosiadzie sie z WAW to tylko plus. Ale nawet bez tego jest spory sens takiego polacznenia i rozkladu. To jest moim zdaniem sluszna proba udowodnienia klienteli w kraju i poza nim ze LO jest obecny i obsluguje rozne regiony kraju. Owszem przez WAW ale mozna doleciec do szeregu miast. Jesli LO nie przekona polskiego, jak tez obcego, potencjalnego pasazera ze ma atrakcyjna oferte na calym polskim rynku, nie ma przyszlosci dla LO. Uwazam, ze tak samo LUZ i LCJ winny miec doloty na dalsze polaczenia z/do WAW. Na tym polega model wezla, a dla LO jest nim WAW. Nie ma alternatywy, choc conajmnie dwa-trzy inne polskie miasta nadaja sie na mniejsze wezly LO. Poki co rozbudowa oferty z/do WAW powinna tylko cieszyc. To ze przydalyby sie dalsze sezonowe trasy krajowe z pominieciem WAW jest warte rozwazenia, ale do tego potrzeba samolotow w odpowiednich godzinach w portach poza WAW na co chyba brakuje aktualnie sprzetu. Te SZY to daje sie wkomponowac w aktualny rozklad dlatego sa. Moim zdaniem zarowno logiczne jak tez ekonomiczne rozwiazanie.
pawel02 2016-06-13 15:58   
pawel02 - Profil pawel02
Gratulacja dla Olsztyna za dynamiczny rozwój siatki połączeń, Ale LOT z takimi nowymi połączeniami szybko nie wyjdzie na prostą.
Kelo 2016-06-13 15:56   
Kelo - Profil Kelo
Widać, że nie mają co z maszynami robić i co dalej z Okęcia do Modlina może ?.... Tymczasem tyle krajówek brakuje między dużymi miastami z północy na południe? 3 rotacja dziennie GDN-KRK podobno już konieczna... albo SZZ,POZ, którym się przydadzą nowe paxy
cani 2016-06-13 15:10   
cani - Profil cani
gość_757ec: dokąd? Na Mazury, czy do Olsztyna?
gość_0ab1c 2016-06-13 15:09   
gość_0ab1c - Profil gość_0ab1c
lepiej byloby dac ten samolot na obsluge RDO-LGW dopóki w RDO pasa nie wydłuża...
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy