Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Połączenie wraca na sezon letni. Będzie realizowane 2 x tyg, wtorki i soboty.
A jak linie lotnicze, podobnie "naczelni finansiści państwa", czy związki sportowe PKOL, PZPN, etc. nie umieją zarządzać pieniędzmi - niech giną, prawo natury. Podobnie do 4tech'a, ogłaszam plebiscyt: która linia następna.. nie doczeka nowego roku? ;p NE się nie liczy.. bo jest tak jak ING w bankowości - już wiadomo, że słabnie. Mi nie wiem dlaczego, ale ten brytyjski (LS) chodzi po głowie - kiedyś padnie to pewne, hmm.. ale czy jeszcze przed świętami.
Niby dlaczego? Jak najbardziej db, nawet Bdb - szczególnie z Tarify - Algeciras - Malagi :-)) Takie skrzywienie mikro-przedsiębiorcy, tnącego koszty do absolutnego minimum i słysząc, że rozpasane molochy słabo sobie z tym radzą, kwituję, to wyniosłym uśmieszkiem - przetrwają tylko najlepiej przystosowani ;p Echh, ta ekonomia.. jestem jednym z tych nielicznych, którzy nie dość że się nie martwią, to raczej się cieszą, że na GPW trwa rżeś.. wszystko leci na łeb na szyję. Jest po prostu genialnie, piękny moment - czego nie kupisz, po roku dwóch zysk minimum 30-50%.
ktgracz:masz jakieś złe wspomnienia z Espanii...?;)
Łódź - Shannon znacząco nie odbiega od tamtych tras--> LCJ-SNN 1937km, 3h lot koszt paliwa ~40Eur/PAX'a. Inne wywołane do tablicy: KTW-AGP 2427km; WAW-LIS 2754km
Osobiście lubię cieszyć oczy (i skórę) ciepłymi destynacjami.. najlepiej po 31Eur :D NYO-MLA 2556km; BRE-TFS 3472km - tu to już 5h lotu za 31Eur (z bagażem). HIT na dziś, to dla mnie lot w tropiki za 6dni, 4649km za całe 49Eur one-way ]:->
Co do kondycji finansowej hiszpańskiej gospodarki (jeżeli przypadkiem kupujesz mieszkanie u developera, sprawdź czy nie jest to kapitał z ESP, bo jak jest masz dużą szansę na pobudkę pewnego pięknego dnia z ręką w.. ) i ich linii lotniczych.. widać, że zdj. A320 LTE sprzed 2tyg. goszczącego na Okęciu ze zwykłego jakich wiele, urosło do miana historycznego ;p
Nie umie zarządzać małą(24 maszyny, 8 nowych, ale 6szt. ma 8-10 lat i 10 szt. 16-17 letnich drogich w utrzymaniu "dziadków"), to przy kilkukrotnie większej flocie (154-168 maszyn), tylko jeszcze bardziej spektakularnie by zbankrutował.. ;-) Nie ma takiej floty, bo nie umie (ma to po mamusi IBERII) ciąć kosztów jak na tzw. tanią linię przystało, a po tym jak się zeszmacili (ze swoimi cenami minimum 55-65Eur !! za lot w "niby" promocji) przestałem ich brać pod uwagę. Leciałem rok temu BCN-WAW za 40Eur z bagażem, na wiosnę były jeszcze po 30-35Eur za 3h lot, a teraz z tymi ich 55-65 i więcej Eur niech giną jak reszta (Futura, LTE)..
gdyby clickair posiadał taką flotę...pewnie również otwierał by nowe połączenia z taką częstotliwością.
paolo-79
2008-10-23 01:54
...a Ryan w Gironie robi swoje i otwiera srednio 2 nowe polaczenia na tydzien, ale oni wiedza jak to robic,krzyzs czy nie, 10€ na city break nawet w krysysie sie znajdzie...ruch w Gironie jak na targowisku w Lodzi i niedlugo bedzie druga po STN baza Ryana...
paolo-79
2008-10-23 01:52
ratuja sie wzajemnie,glupia byla ta konkurenzja na tych samych trasach,w koncu zrozumieli...w Barcelonie gdzie sie looknie wszedzie caly sok reklam Vuelinga,w kazdej gazecie,na kazdej scianie metra,co tydzien nowa kampania reklamowa,ale to tez skutek kryzysu w ES,nawet z bogatej BCN wiele mniej ludzi lata...widac golym okiem w Prat...
paolo-79
2008-10-23 01:52
ratuja sie wzajemnie,glupia byla ta konkurenzja na tych samych trasach,w koncu zrozumieli...w Barcelonie gdzie sie looknie wszedzie caly sok reklam Vuelinga,w kazdej gazecie,na kazdej scianie metra,co tydzien nowa kampania reklamowa,ale to tez skutek kryzysu w ES,nawet z bogatej BCN wiele mniej ludzi lata...widac golym okiem w Prat...
paolo-79: to clic cienko przedzie?? to po co ta fuzja z Vuelingiem??chyba ze w ten sposob ratuja skore....
paolo-79
2008-10-23 01:39
Click ma problemy i ucina co sie da. Trasy na ktore latal 3x day z BCN teraz sa 1-2x day. WAW ma wrocic na wiosne,ale to zalezy od tego co stanie sie dalej z CLI. Linia jest juz jednym podmiotem z Vueling iem ale nie ofizjalnie, ofizjalnie nadal imituja wielka konkurenzje...Ciekawe, do WAW nie oplaca sie latac, a na tak zwane zadupia typu Wroclaw i Poznan z Girony sie oplaca i samolot lata pelny;)co mnie cieszy;)
widocznie nie tak kolorowo było skoro zawieszają loty... pewnie na innej trasie więcej zarobią.
piotrxxx
2008-10-22 18:43
nie żal ich , jest codziennie LO na trasie WAW-BCN , i można wyklikać dobrą cenę.
Podejrzewam, ze LCJ-SNN jest jeszcze troche wiecej, ale stronka, na ktorej to sprawdzam twierdzi, ze nie ma takiego portu LCJ hehehe. A do Lizbony jest tak daleko, ze tylko Centralek dal rade tam dolatywac :)
Zgadza się. WAW-BCN 1873km, czyli 50 więcej niż do DUB. Do Madrytu czy Malagi jest sporo dalej, nie mówiąc już o Portugalii, ale do BCN wcale nie aż tak.
4tech: WAW-BCN: 1869 km, KTW-BCN: 1658 km. Dla porownania: WAW-DUB: 1823 km.
Średnio chce mi się wierzyć, że to kwestia kryzysu. Jakoś innym opłaca się latać na podobnych trasach przy zbliżonych cenach biletów.
stenus:czyzby?? trasy z WAW do BCN i KTW-BCN wynosza ponad 2000 km...wiec czym ma sie roznic utrzymanie trasy w W6 od clickair??