gość_d30c7
2016-01-04 21:44
jjemiolo - Turkish zarabia. W 2014 roku jego rezultat netto wyniósł 2,86 mld zł.
jjemiolo
2016-01-04 21:18
Nikomu zle nie zycze, ale zgadzam sie z @_f7506: ten wzrost TK jest doprawdy nierealny. Latac samolotami a zarabiac to dwie rozne rzeczy. Konkurencja tez nie spi. Niewatpliwie Turcja ma duzy wlasny potencjal ludnosciowy (80 mil) ale z sila nabywcza mniejsza niz rownie duze ludnosciowo Niemcy. Jak podniosa ceny nie beda konkurencyjni wobec innych. Plusem jest lokalizacja ich wezla w IST, ale jak ropa pojdzie w gore (bo kiedys musi, co sugeruje f7506 ponizej i polityczna sytuacja sie pogorszy (jak chociazby ostatnio z Rosja) jako rezultat nacjonalistycznego nastawienia obecnej ekipy, cala ta banka peknie z hukiem.
gość_f7506
2015-12-31 16:26
Mam inny poglad na Turkisha ,Ta mydlana banka niebawem peknie.Sytuacja geopolityczna Turcji niebawem sie zmieni.Oczywiscie nie jest to forum polityczne .Jak tylko ceny ropy pojda w gore Turkish zmieni sie.Lecialem Turkishem na trasie IST KUL.W tamta strone 67 pax zpowrotem 81 .
gość_16fea
2015-12-31 16:05
Turkish faktycznie zaczyna powoli wyrastać na potężną linie Do tego Stambuł jest bliżej niż Dubaj czy Doha Myślę że linie bliskowschodnie wyczuwają potężną konkurencje A połączenia z niemieckimi miastami to klasyk Tu nawet Lufthansa jest mała Wiadomo duża diaspora turecka w Niemczech Ta linia jeszcze nie raz pokaże na co ją stać
Windhoek poproszę:) Jak już latają prawie wszędzie to tam też mogą.
gość_91927
2015-12-31 11:43
Ktoś z was był ostatnio w Basrze? Jest tam bezpiecznie?