Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
@gość_4a4a4 - nie szkoda Ci czasu, żeby odpowiadać trollowi?
gość_fa0a2
2016-01-04 16:35
Brawo Kraków!
gość_4a4a4
2016-01-04 14:26
@gość_5ada7. Ta różnica międzty KTW a KRK wynika stąd, że rośnie liczba chętnych oglądać te krakowską biedę i brud. Na śląsku po prostu takiej małopolskiej egzotyki nie ma.
gość_4a4a4
2016-01-04 14:18
@gość_5ada7 - Żal mi cię gościu_5ada7, jeśli coś takiego cieszy cię najbartdziej. Jakie to (mało)polskie.
Grudzień - 305 826 (+14%)
2015 - 4 221 171 (+11%)
gość_5ada7
2015-12-22 14:16
A przepaść między KRK a KTW nadal się powiększa. I to cieszy najbardziej :)
20.VI.2016 do 17.IX.2016r wpada Iberia. Warto przypomnieć, że Vueling też w tym roku znacznie wydłużył okres urzędowania bo już od 22.04 do 29.10 (na początku latali tylko czerwiec-wrzesień). Będzie się działo, będą spektakularne wzrosty niczym w 2012 :)
mechanik59
2015-12-22 13:09
Iberia wraca do KRK. Gratulacje :)
gość_16fea
2015-12-20 12:19
kelo jeśli pytasz jakie skutki dla lotniska w Krakowie byłyby gdyby amerykańska linia uruchomiła bezpośrednie loty? myślę że niewielkie Powód jest prosty Koszty Loty z hubów w Amsterdamie Londynie czy Paryżu za ocean z przesiadką dla krakowiaków będą tańsze a lot bezpośredni z Krakowa to jednak cena będzie droższa Bo kto miałby dostarczać pasażerów na taki lot Nikt za friko nie robiłby tzw. dolotów dla amerykańskiej linii Myślę że aż taki ruch sam z siebie by się nie wygenerował A poza tym amerykańskie linie mają umowy ze swoimi europejskimi odpowiednikami zarówno Star Alliance jak i SkyTeam czy One World i wiadomo że nikt nikomu nie będzie wchodził na jego teren Umowa rzecz święta
gość_848a4
2015-12-18 20:28
gość_a4b0a; amerykanie to nie wiedzą gdzie leży większość ich stanów a co dopiero inne miasta na świecie więc argument marny.
gość_a4b0a
2015-12-18 17:45
do mietek! Przepraszam Schannon to pipidówa ??? W takim razie Kraków to co???
Jeszcze większa pipidówa z tą róznicą, że do USA nikt nie chce otworzyć połączenia, to świadczy o marnym znaczeniu tego miasta w Świecie, biedzie jaka jest w Polsce i słabych rokowaniach na przyszłość. A tak na marginesie to kto w USA wie gdzie leży Kraków??? Polska ??? Bywalcy w USA sami znają odpowiedź
mietek: Bardzo trafny i przeoczony do tej pory argument. Patrze właśnie, Aer Lingus czy United na 757-200 latają do Shannon. Dublin na A330-200 lub 330-300 lub właśnie 757-200
@Kelo; wracając jeszcze do Twojego przykładu Shannon to należy dodać inny ważny aspekt, którego KRK nie ma, czyli odległość, tak więc koszt takiego lotu jest jednak sporo niższy. Niektóre połączenia na wschodnie wybrzeże USA są chyba nawet wykonywane na B737? Więc łącząc to wszystko razem czyli: liczba amerykanów irlandzkiego pochodzenia, ich koncentracja na wschodnim wybrzeżu, zasobność portfela plus ten sam język sprawia, że taka pipidówa jak Shannon ma kilka połączeń do USA, a KRK zero.
gość_16f16
2015-12-17 15:01
gość_4d87b - tak to działa może w Dubaju, ale niestety nie da się wykreować popytu w taki sposób w Polsce.
gość_0ac63
2015-12-17 13:14
Biznes biznesem,ale wielu po spotkaniach czy konferencjach pragnie jeszcze coś ciekawego zobaczyć,
,kiedyś znajomi z przemysłu farmaceutycznego zorganizowali sobie konferencję wyjazdową na wyspie Rodos i wrócili opaleni.Dodam,ze lecieli naszym B787 jako czarter.
gość_4d87b: Swetru czy to Ty :D? gość_3c8e5: trafne uwagi + konferencje (najwięcej w PL) i koncerty od 2 lat na hali w każdym miesiącu praktycznie jakaś gwiazda zagraniczna wraz z innymi wydarzeniami sportowymi. Wszystko trzeba łączyć i małymi krokami do przodu. marcowy/gość_16fea/Affinitor Wracając do poprzedniego tematu ciekawy jestem jakie skutki miałyby bezpośrednie połączenia z USA (np Deltą) z dobrą częstotliwością i ceną... hmyy pewnie zmniejszył by się ruch na trasach KLM/BA/LH itp z tranzytu zostałby tylko biznes- więc albo by przestały się rozwijać te linie w KRK albo wręcz zmniejszenie częstotliwości ?
gość_4d87b
2015-12-17 11:48
Też mi sensacja. Jak są połączenia to ludzie latają dajcie połączenia do Lublina to też osiągną taki wynik. Trzeba wychodzić na przeciw ludziom a koniunktura sama sie nakręci. Kraków to żadna rewelacja - po prostu są kierunki i ludzie z południa latają przez Kraków bo najbliżej jak będą loty z WRC czy KTW to też będą latać a wtedy wyniki się rozłożą więc euforia może nie trwać wiecznie. Kwestią czasu jak pas podupadnie i co wtedy???
Oczy się otworzą i będzie lament tak jak w przypadku mgieł.
gość_3c8e5
2015-12-16 18:46
Ciągle koncentrujecie się na zabytkach, a Kraków to nie tylko turystyka, ale gigantyczna koncentracja firm z branży BPO/SSC co generuje naprawdę spory ruch biznesowy - z roku na rok coraz większy i to w różnych ciekawych kierunkach. Plus duże polskie firmy, wydarzenia kulturalne i oczywiście emigranckie kierunki..
Ranking ciekawy, wręcz zaskakujący. Ciekawe jak to wygląda w liczbach bezwględnych ...
Kelo, zaraz będziemy mieli zmianę zarządu w Locie i kto wie, moze połaczenie KRK - Jackowo okaże się potrzebą narodową na równi z 500+ :)