Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_ef393
2015-11-25 17:37
1. Konferencji nie było, bo to od początku do końca była plotka. 2. Przerwa grudniowa CSA nie ma NIC wspólnego z przeglądem maszyny. 3. W styczniu też będzie przerwa i loty wrócą w lutym. 4. Pote EDI wraca az do konca sezonu letniego. Zimą przerwa i już na stałe EDI zostanie jako trasa letnia. Mocherowa sieje zamęt i pisze głupoty.
gość_212b7
2015-11-24 14:11
Teraz można kpić z "mocherowej" i jej CSA.
gość_a79e1
2015-11-24 13:24
@gość_70acd To oznacza koniec świata....
Bilety na styczeń w normalnej szprzedazy
gość_b1e43
2015-11-24 11:48
Szczena mi opadła - w Rzeszowie nie ma jutro żadnej konferencji.
gość_70acd
2015-11-24 11:11
NIE MOGE ZAREZRWOWAC LOTU DO EDI Z RZE NA STRONIE OK - próbuje w styczniu. Czy to oznacza koniec lotów z Rzeszowa ?
moherowy
2015-11-24 10:31
Co do CSA: na czas przeglądu Airbusa zawiesza loty. Padło pytanie: "czy tak postępuje poważna linia?" Tak. Widocznie bardziej opłaca się zawieszenie lotów na ten okres, niż kombinowanie maszyny na zmianę.
gość_f69f9
2015-11-23 23:27
zapomnijcie o nowych połączeniach. Jeśli chodzi o Monachium to zadecydował tak biznes podkarpacki, dolina lotnicza ma priorytet, a na tą chwilę nie udźwignie region dwóch połączeń lufy
gość_212b7
2015-11-23 23:11
gość_cbc7d nic nowego nie będzie.
gość_cbc7d
2015-11-23 20:33
Poczekajmy do środy, bedziemy wtedy wiecej wiedzieć, co sie będzie w RZE dzialo w najbliższych miesiacach.
gość_8a228
2015-11-23 20:06
@moherowa " CSA też poważnie zastanawia się nad zwinięciem z Rzeszowa" Twoje domysły, czy możesz wskazać źródło, może być po czesku.
moherowy
2015-11-23 16:42
Cóż, lufthansa musiała zwolnić we Frankfurcie slot dla Tirany. CSA też poważnie zastanawia się nad zwinięciem z Rzeszowa. LF w porywach do 50% nie są zadowalające. Także zostaje lot i łaska ryanaira. A statystyki lecą...
gość_b70f6
2015-11-21 22:24
gosc_2c4b6: skąd ta rewelacja, że pasażerowie point to point liniom się mniej opłacają? Proponuję wykonać ćwiczenie: prześledzić ceny biletów na dowolnych trasach, na których liniami tradycyjnymi można dostać się zarówno bezpośrednio jak i z przesiadką.
gość_da8a0
2015-11-21 22:22
@8a228 jeśli mocherowa przeczyta Twój post przed snem, ma noc z głowy :-)
gość_8a228
2015-11-21 21:33
@teemu sądzę jednak, że gość_8a228 powinien podać link do źródła, nie przedstawia on punktu widzenia CEO LH
gość_b1e43
2015-11-21 20:41
Uważam, że dla wschodniej Polski głównym lotniskiem powinien być Lublin - największe miasto w tej części kraju, z największym kapitałem gospodarczym, kulturalnym i historycznym. Do tego LUZ jest centralnie położony dla innych miast tej części kraju. Jak tylko poprawią się jeszcze dojazdy do Lublina (głównie S19) to pozostałe lotniska powinny pełnić funkcję uzupełniająca, pomocniczą i zapasową dla LUZ. Lufthansa to widzi, mają tam dobrych analityków, ten scenariusz to kwestia najbliższych 10 lat.
@gość_8a228: ja Ci podam. Obczaj sobie kolumnę z synonimami słowa "wyraźnie" po lewej stronie
zobacz link
gość_8a228
2015-11-21 19:04
@gość_4ccb3 "Lufthansa wyraźnie stwierdziła" podaj linka do źródła
gość_16fea
2015-11-21 13:52
Zgadzam się Slot nie dla Bydgoszczy i Lublina
gość_2c4b6
2015-11-21 10:12
Lufthansa wyraźnie stwierdziła, że latanie FRA-RZE dwa razy dziennie po prostu się nie opłaca i nie ma się tu co oszukiwać. Sporo osób latało point to point, a nie dalej. A to się tradycyjnym liniom mniej opłaca. Rzeszów się cofa.