gość_53f97
2015-11-01 18:08
fr to moze dzielic rynek z ezy a nie z w6 bez przesady " dzieciaku" a poza jedna firma moze podkupic druga nawet majaca tego samego glownego wlasciciela
gość_b77e4 nie przekonasz mnie że Ryanair i Wizzair nie konkurują ze sobą.
gość_fa213: nie chodziło mi o CS między Wizzairem a Ryanem, a żeby każda linia wprowadziła łączony bilet u siebie. Byłoby to niesamowicie wygodne dla klienta, ale rzeczywiście jest to - NIEDOCZEKANIE...
gość_b0ba8
2015-11-01 16:06
"Na lotnisku będzie stacjonował jeden boeing B737-800".
Hurrra! Na szczęście nie będzie "zbazowany".
gość_b77e4
2015-11-01 15:37
gość_53f97, gość_fa213, gość_53f97 heh drogie dzieci:) Jak dobrze przejrzycie strukture właścicielska tych linii to dowiecie sie, że w gruncie rzeczy nalerzą do jednych właścicieli...pisał o tym PolishAir42 na forum lotnictwa. Prowadzi tam bloga i zarządza siatką przy której ruch we FRA jest na takim poziomie przy którym można przysnąć;).
W6 i FR bardzo ładnie dzielą między siebie rynki. A ta medianna wojenka jest dla takich dzieciaczków jak Wy;).
gość_53f97
2015-11-01 15:14
tak " duza" linie jak w6 to Ryanair co najwyzej moze wykupic w ramach wspolpracy lacznie z calym lotniskiem w Budapeszcie:)
gość_fa213
2015-11-01 11:16
Współpraca Wizzair i Ryanair?! Niedoczekanie...!
gość_53f97
2015-11-01 08:46
tym roznia sie lcc od linii tradycyjnych :)
Czekam dnia, aż WizzAir i RyanAir zrobią w końcu jeden łączony bilet, aby np. polecieć z Polski przez Stansted właśnie na Ibizę, aby bagaż szedł już do docelowego lotniska, abym nie musiał drugi raz stać w kolejce do odprawy, aby system od razu wyszukiwał łączone połączenia. Można by naprawdę fajnie polatać po Europie, głównie po dalszych jej zakątkach.