gość_9ef86
2015-10-14 11:39
@gość_ac126 listonosze ze sprintaira za chwilę kończą pocztę, która wraca nowocześnie na koła
gość_f2f21
2015-10-13 12:18
Tak to wlasnie wyglada w kraju gdzie rodzimy przemysl jest "wygaszany". A Niemcy nie dopuszcza zeby w Polsce rozwinelo sie cargo na wieksza skale bo zagroziloby to DHL, ktory ma dominujaca pozycje w przewozach, a raczej dowozach do swoich hubow.
gość_9cbfa
2015-10-11 19:29
do gość_50884 ! A co niby w tym Lipsku jest innego niż w KTW ??? regularnych połaczen prawie wcale a cargo rzeczywiście jest ale tylko przywozowe bo niemcy łupią co sie da i gdzie mozna kupić cos taniego to kupują. Niestety Polska to biedny kraj, który prawie niczego nie produkuje więc co tu wozić samolotami???
gość_53f97
2015-10-10 06:23
DObrze ze jest emigracja zaroblowa z lcc bo bez tego to wiekszosc lotnisk do zamkniecia ( zreszta i tak smialo mozna zamykac :) )
gość_50884
2015-10-09 21:00
Lotnictwo w Polsce czy pasazerskie, czy cargo to jakies kuriozum. Rynek 40 mln ludzi, a latanie w trzeciem swiecie. Niby rosnie, ale kraje rozwiniete sie mimo mniejszych wzrostow oddalaja coraz bardziej.
Jesli chodzi o cargo to mial byc w KTW drugi Lipsk. A co jest?
Kazdy widzi.
gość_ac126
2015-10-09 18:59
czy moze ktos wie kiedy bedzie otwarty terminal pocztowy czy kurierski w Modlinie? i czy sa jakies rozmowy np z listonoszami ze sprint air na temat przejcia z operacjami do Wmi? Terminal pax jest zapchany ale takie opercje moga sie smialo rozwijac w Wmi
gość_53f97
2015-10-09 01:59
Cale lotnictwo w Polsce porównując do światowego to błąd statystyczny