Siódmy Dreamliner dla LOT-u pod koniec 2016 r.

Siódmy Dreamliner dla LOT-u pod koniec 2016 r. Siódmy B787 dla PLL LOT będzie 506. wyprodukowanym Dreamlinerem, a jego montaż rozpocznie się za około 10-11 miesięcy w Everett. Według pierwszych szacunkowych informacji dostawa tej maszyny zaplanowana jest na IV kwartał 2016 r. (listopad-grudzień). Obecny status Dreamlinera dla LOT-u w spisie linii produkcyjnej B787:ZA276/SN35943/LN506/SP-LRG, 787-85D, LOT Polish...
08/10/2015 17:20   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_50884 2015-10-19 01:19   
gość_50884 - Profil gość_50884
LOT potrzebuje odswiezenie swojej floty sredniodystansowej.
Najbardziej bym, tu widzial 320/321

ArturMUC 2015-10-18 21:19   
ArturMUC - Profil ArturMUC
Nie bardzo tu pasuje, ale co tam:
Na niemieckich forach pojawila sie informacja, ze LOT doda od 21.02.2016 6 lotow tygodniowo na trasie WAW-DUS-WAW (lacznie 20). Nowoscia bedzie "nocleg" w Düsseldorfie...
grzesiekg 2015-10-18 20:46   
grzesiekg - Profil grzesiekg
piotrek737 : Nie można przekłamywać, są trzy koniec koniec kropka......
piotrek737 2015-10-18 20:29   
piotrek737 - Profil piotrek737
Pełna zgoda, że jest ich mało i są stare, ale nie można pisać, że nie ma żadnego ;)
grzesiekg 2015-10-18 20:17   
grzesiekg - Profil grzesiekg
piotrek737 - Owszem są, ale czy to nie za mało i czy nie są zbyt przetarzałe?
piotrek737 2015-10-18 19:27   
piotrek737 - Profil piotrek737
gość_3b9f0: Brak samolotów wąskokadłubowych to jedno, ale pisanie, że nie ma ani jednego powyżej 150 pax prawdą nie jest. Jak nie ma? Trzy lotowskie Benki B737 zabierają na pokład 162 paxów.
gość_3deb2 2015-10-12 23:35   
gość_3deb2 - Profil gość_3deb2
gość_3b9f0: Z jednej strony się cieszysz, że KE nie pozwala się LOTowi rozwijać, a z drugiej krytykujesz LOT za brak samolotów powyżej 150 miejsc (które chcą niedługo pozyskać, a teraz przez zakaz nie mogą). Nie ogarniam Twojego rozumowania.
gość_3b9f0 2015-10-12 20:28   
gość_3b9f0 - Profil gość_3b9f0
LOT ciesząc się z przyklaskiem klakierów z siódmego Dreamlniera pokazuje swoją indolencję i potwierdza fakt, że nie było warto dawać mu pomocy publicznej. To, że nie ma pracy dla tylu samolotów szerokokadłubowych w LOT jest najwyraźniej oczywiste i nie należy tego bez przerwy zganiać na Unię Europejską, że zabrania itp. Często się z UNią nie zgadzam ale w tym przypadku jak najbardziej, że zabrania GŁUPOTY i MEGALOMANII. LOT w chwili obecnej podaje, że ma 33 samoloty nie licząc Q400 z Eurolotu. Ani jednego wąskokadłubowego powyżej 150 miejsc. I tym ma zapełnić loty dalekodystansowe ?
demar 2015-10-10 10:24   
demar - Profil demar
@9b84a, @9b84a: te dwa LOT-owskie B787 nie mogą latać do końca roku 2015 w pełni dla LOT-u właśnie z powodu ograniczeń unijnych związanych z udzieloną pomocą, a nie brakiem popytu na polskim rynku. A pomoc była związana z bankructwem polityki LOT-u z lat 2005-2008 (opóźnione dostawy nowych samolotów, instrumenty pochodne na paliwie, itd.) - to jest w wielu raportach (np. NIK-u, komisji sejmowych, itd.).
Kto chce może o tym poczytać, zamiast dzisiaj pisać "szkoda, że".

"Nakupiliśmy samolotów" - zamówienie na B787 pochodzi z 7-09-2005. Politycznie to jeszcze rządy SLD. Wybory były wtedy 25-09-2005. To, że kontrakt miał zbyt małe gwarancje w przypadku opóźniania dostaw jest dzisiaj oczywiste. Ale...
Gdybanie typu "gdyby Dreamlinery były dostarczone w terminie" jest dzisiaj bezcelowe; popyt na rynku rośnie, więc pewnie LOT byłby dzisiaj znacznie większy, chyba, że np. ktoś "mądry" utopiłby miliard zł w instrumentach pochodnych - wtedy jak dzisiaj niektórzy "frankowicze" - też mogliby mieć problem.
Zbyt dużo niewiadomych i gdybania, a przez 7 lat mogłoby być wiele decyzji zarówno mądrych, jak i głupich.

Dzisiaj także nie wiadomo, czy LOT rozwijając siatkę w roku 2016 utrzyma się na rynku, czy też za chwilę, rok, może dwa będziemy mieli upadek i bankructwo. To, że ma szanse na wzrost to jedno, ale też wystarczy kilka małych głupich decyzji i po sprawie.
gość_d0219 2015-10-10 09:42   
gość_d0219 - Profil gość_d0219
Jak mnie (sadze, ze nie tylko mnie) denerwuje to typowe polskie malkontenctwo i narzekanie. Glosy znafcòff i "ekspertòff".
Zalòzcie sobie linie lotnicza, kupcie 787 czy wapomniane A350, latajcie i zarabiajcie na te samoloty, oraz piszcie w ksiegach osmiocyfrowe zielone cyferki zyskow.
LOT w jakiej sytuacji jest wiadomo, na razie zamowil samoloty, pomysly na nie sa, wiec darujcie sobie z komentarzami, ze nie ma na nie zapotrzebowania i inne kocopoly.
gość_2ec06 2015-10-10 00:54   
gość_2ec06 - Profil gość_2ec06
gość_9b84a: Jak się nie znasz to się po prostu nie wypowiadaj proszę. Nie ma tu żadnego zganiania na Unię, to są po prostu tzw. środki kompensacyjne- LOT dostał pomoc publiczną, ale ma jakieś ograniczenia, żeby była względnie sprawiedliwa konkurencja. Gdyby takowych nie było, to już dawno byłyby nowe połączenia long- haulowe (na które zresztą jest popyt, co łatwo wywnioskować na podstawie dostępnych danych).
gość_9b84a 2015-10-09 23:34   
gość_9b84a - Profil gość_9b84a
A moim zdaniem szkoda się tym podniecać gdyż kilka dni temu widziałem LOT owskiego Dreamlinera na lotnisku Barajas w Madrycie w barwach Air Europa. Oznacza to, że nakupiliśmy samolotów na których zagospodarowanie nie mieliśmy pomysłów i musimy pomocą publiczną udzieloną Lot-owi z pieniędzy polskiego podatnika obsługiwać połączenia w Hiszpanii ! ! ! ! ! Następny Dreamliner lata w Finlandii. Nie zganiajcie tego na Unię że zabroniła otwierania nowych połączeń bo gdyby Dreamlinery były dostarczone w terminie to dopiero byłby skandal, że LOT nie ma dla nich roboty. Wspierajcie dalej nieudaczników bo Was finansują . . .
gość_9b84a 2015-10-09 22:15   
gość_9b84a - Profil gość_9b84a
Nie ma się czym chwalić bo na te wszystkie Dreamlinery nie ma w Polsce popytu i chałturzą za granicą jak np. w Air Europa czy Finnair. Szkoda, że udzielona z naszych podatków pomoc publiczna wspomaga połączenia za granicą a nie na naszym rodzimym rynku. Szkoda też, że LOT z tej pomocy publicznej opłaca klakierów którzy bardzo chwalą ich działalność nie zwracając uwagi na to, że ważniejszy jest obywatel polski, klient, wyborca niż utrzymanie źle zarządzanego i bardzo upolitycznionego od lat państwowego dostarczyciela prorządowej propagandy.
demar 2015-10-08 23:08   
demar - Profil demar
A moim zdaniem to rozsądne, że wzięli jednak ten sam wariant - będą mieli 8 sztuk tego samego modelu.
Jeśli LOT będzie się nadal rozwijał to i tak będzie musiał kupić jeszcze co najmniej 6-10 sztuk szerokokadłubowych samolotów. A jeśli padnie... to i tak bez znaczenia.

Myślę, że w ciągu kilku najbliższych lat nie ma szans na A350 w LOT.
Jak już coś z Airbus to bardziej A330-900neo.
gość_ab2e9 2015-10-08 19:09   
gość_ab2e9 - Profil gość_ab2e9
Też chciałbym, żeby LOT zamówił 789 - ten model jest piękny... 788 trochę krótki ;)
gość_76ee7 2015-10-08 18:43   
gość_76ee7 - Profil gość_76ee7
Makswarych. Masz racje przydał by sie ale bardziej bym sie cieszył jakby lot kupił Airbus'a A350. Piloci z lotu taz powinni umieć latać "ARBUZAMI" bo to świetne samoloty. Pozdrawiam. Hey;-)
Makswarych 2015-10-08 18:27   
Makswarych - Profil Makswarych
A przydałby się 789...
gość_edfe9 2015-10-08 18:08   
gość_edfe9 - Profil gość_edfe9
Fantastyczne zdjęcie.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy