gość_67568
2015-06-11 11:37
Z Warszawy raczej nie - zbyt długi odcinek i EK lata. Ale z Katowic 2 razy w tygodniu na zimę - myślę, że się wypełni.
Nie wiem czy będzie takie połączenie z WAW lub KTW do Dubaju. EK zabiera głównie ludzi na dalsze loty no chyba, że W6 dogada się z jakimś biurem podróży to jak najbardziej. Wtedy to KTW są murowanym faworytem na loty do Dubaju:)
gość_67568
2015-06-08 10:45
Teraz czekamy na Katowice.
gość_d477e
2015-06-05 20:07
Najlepszym przykładem wykorzystania wąskiego kadłuba na długiej trasie stosują linie Copa Airlines. Wiele tras jest wykonywanych 737 z dystansem grubo ponad 5000 km. Najdłuższa to chyba 5700, więc na styk. Ale także ich 737-8 na styk latają z Panamy do Buenos aires. Pokonojuz 5330 km, gdzie zasięg to 5450. =D
gość_d477e
2015-06-05 20:01
Bzdury, Nie ma żadnych ograniczeń z Budapesztu do Dubaju, po prostu widocznie trafiłeś na kurs który ma taki popyt. A320 bez problemu pokona tą trasę, ponieważ z WAW jest 4100 km, a zasięg a320 z maksymalna ilością pax to 5500. Jedyny problem to komfort wąskokadłubowego samolotu.
tadeuszkominek
2015-06-05 18:04
Loty z Budapesztu do Dubaju odbywają się z ograniczoną liczbą pasażerów. Dopiero jak będą we flocie A321 to wtedy może pojawić się cos z Polski do Dubaju
gość_e1731
2015-06-05 16:20
Czy z KTW albo WAW nie będzie zbyt daleko dla A320-200? Teoretycznie zasięg wystarcza ale pytam bardziej czy ten robi się takie trasy tym typem samolotu :)
gość_41698
2015-06-05 15:31
do gość_136af To juz nie KRK ??? E....e to nie mozliwe!
gość_136af
2015-06-05 13:37
Następnym lotniskiem będą Katowice lub Warszawa