gość_f3a10
2015-05-14 22:18
Byle tylko pasy sie krzyzowaly, bo zamiast 2 pasow bedzie 1,5 poniewaz dwa skrzyzowane nie moga dzialac niezaleznie. A tak moznaby jeden wykorzystac do startow, a drugi do ladowan. Niech ustawia je w V jak w VIE.
Jakoś Kraków dotychczas wszystkie inwestycje finansował z własnych środków, a nie z publicznych, podobnie zresztą jak Gdańsk czy Katowice, więc sądzę, że jak ktoś planuje inwestycje to ma na to środki. Więc nie wiem po co ta nagonka.
gość_2eb8b
2015-05-14 13:47
Pamuła chciałby też pewnie lotów z Krakowa na Marsa, bo jak wieść gminna niesie, jest to polska racja stanu ;)
gość_d9861
2015-05-14 10:25
Skąd on weźmie kasę na budowę pasa, jak już teraz słychać dno w śwince skarbonce?
gość_67568
2015-05-14 08:37
Ja wątpię w budowę nowej DS. Będzie dużo gadania, a i tak się skończy remontem istniejącego pasa.
gość_55e11
2015-05-11 20:20
A w Lublinie i owszem prace nad Cat II ILS maja się rozpocząć już w lipcu . U nas będzie wcześniej niż w KRK nawet
gość_01594
2015-05-11 18:26
Z ta droga będzie zapewne tak jak z Cat 2 w Balicach, która bodajże od 4 lat jest zapowiadana.
Wiadomo, że trójca :AA,UA,Delta i to 2x dziennie każda,ale nie ma pasa to do PL nie przylecą ^__^
gość_9b243
2015-05-11 15:07
A która to linia by latała z KRK do ORD ? United Airlines ?