maciek_waw
2015-03-17 15:12
Dopiero od stycznia mogą wejść jakiekolwiek zwiększenia częstotliwości w LOT, w praktyce może to oznaczać dopiero koniec marca 2016.
No na pewno trochę to nie pomyśli LO ale wciąż połączenie z PEK do BUD jest przez Mińsk więc nie będzie tak źle. Czy lot zwiększy oferowanie na trasie do PEK od rozkładu zimowego 2015? Chyba prędzej od letniego 2016.
gość_e1076
2015-03-17 08:59
Połączenie WAW-PEK przydałoby się codziennie. Wtedy dużo łatwiej planuje się pasażerom loty, ze względu na elastyczność. Jestem ciekaw czy po październiku 2015 LOT szarpnie się na codzienną obsługę tego połączenia.
gość_b70f6
2015-03-17 08:12
gosc_6987c: czy pewien jesteś, że Białorusini w tranzycie non-Schengen potrzebują polską wizę? Może tak, ale ja tego nie byłbym taki pewien.
maciek_waw
2015-03-16 22:41
LOT nadal wychodzi górą, bowiem posiada nowocześniejszy samolot, długość lotu będzie mniej więcej taka sama (mimo większej odległości do PEK). Detale będą grały tu rolę. Osobiście uważam, że międzylądowania są bardzo niewygodne dla paxa, zwłaszcza tego lepiej płatnego.
gość_0135b
2015-03-16 19:07
Niestety ze 30% ludzi latających LOT-em z/do Pekinu to osoby lecące z lub do Budapesztu. Budapeszt to zagłębie obywateli Chin w UE.
gość_6987c
2015-03-16 15:52
Tylko Polacy latający przez Monachium i Frankfurt są w nadal w UE i nie muszą mieć żadnych wiz czy zaproszeń, aby wjechać do Niemiec. Białorusinom łatwiej pojechać do Moskwy, niż do Warszawy.
gość_b70f6
2015-03-16 14:05
gosc_34471: czy Polacy latający do Azji też robią to raczej przez Moskwę (bliżej, taniej, język podobny), a nie Monachium, Frankfurt itp. gdzie nadrabiają drogi?
gość_34471
2015-03-16 12:19
@gość_f6984
Czemu złe wieści dla lotu? Polacy nie będą się tłumem walić do Mińska...
Do Budapesztu już prędzej, ale też nie sądzę żeby były to znaczne potoki.
Jedyne co może stracić LOT to transfer z Mińska, ale i tak podejrzewam że jest to niewielka ilość pax. Białorusini chcący lecieć do Pekinu robią to raczej przez Moskwę (bliżej, taniej, język ten sam), a nie Warszawę gdzie nadrabiają drogi.
Czy AirChina ma podpisany code-share na WAW-PEK by LOT?