greg0303
2014-09-29 17:42
Dyrektor handlowy Etihad Airways, Peter Baumgartner, powiedział, że przewoźnik z Abu Zabi może wykorzystać swoje opcje zakupu maszyn B787-9/10 i przekazać te samoloty liniom, w których ma udziały, czyli między innymi Air Berlin i Alitalii.
gość_f47bb
2014-09-29 09:56
W sumie sluszne posuniecie, ostatnio ostry program ciec i oszczednosci wreszcie przynosi efekty i Air Berlin zaliczyl po dlugim czasie bilans na plusie.
Na dalekie dystanse na razie wystarczy obecna flota, ich A-330 sa nawet niezle wyposazone i bardzo komfortowe.
Licze bardzo, ze w koncu otworzy sie lotnisko BER i tym samym wroca plany solidnej ekspansji i umocnieniu bazy w Berlinie.
Byc moze w przyszlosci dojda jakies loty do Polski oprocz obecnych WAW, GDN i KRK.
gość_06ccc
2014-09-28 20:21
Terminal krajowy w KRK idealnie by się nadawał na obsługę tych Dreamlinerów ;)
czapl1997
2014-09-28 20:11
I może jeszcze zmienić nazwę na "Air Kraków"...
gość_887cc
2014-09-28 18:47
@gość_61dda No oczywiście. Mają do wyboru Berlin, Dusseldorf, Frankfurt czy Monachium a ty piszesz żeby inwestowali w Kraków :D A tym bardziej żeby uruchomić trasy międzykontynentalne z miasta, które ma mierne połączenia z resztą świata! :D
gość_8d621
2014-09-28 18:41
bez pojecia! Kto niby ma serwisowac te drimki w Krakowie !
gość_61dda
2014-09-28 15:31
Air Berlin powinien zapewnić sobie sloty, które będą dostępne po rozbudowie lotniska w Krakowie i tutaj zbazować kilka Dreamlinerów, oferując loty interkontynentalne, szczególnie do Nowego Jorku, Chicago i Toronto, z których nie wiadomo dlaczego zrezygnował LOT.