Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
No to teraz, po przeglądzie i uzupełnieniu brakujących części drimki będą latać długo i szczęśliwie !
Niech LOT zmieni sobie w przyszłości całą flotę na Airbusy A350 i A320 i będzie spokój bez Boeinga a i raczej lepszy serwis i dostępność części w całej Europie ;)
Jak widać z Norwegianem się liczą i traktują go jako potencjalnego dalszego klienta, a Lot mają w d****. Myślę że w przypadku Boeinga to dość rozsądne działanie - skoro Lot się wypiął i buduje sobie flotę lokalną na bananach a na dodatek balansuje na krawędzi bankructwa, to szanse na ponowne zamówienia u Boeinga są znikome.
greg0303
2013-09-26 17:48
Szef Norwegian publicznie przeprosił pasazerów za opóźnienia i odwołania rejsów obsługiwanych przez flote B787. Przedstawiciele Boeinga byli w Oslo i ekipa mechaników producenta bedzie stacjonowała w stolicy Norwegii, aby zapewnić bezproblemową dalszą eksploatacje maszyn. Linie Norwegian dostaną również dodatkowe cześci zamienne oraz obsługe techniczną w portach lotniczych w USA, do których latają ich Dreamlinery.
greg0303
2013-09-26 17:43
LOT daje ultimatum Boeingowi do końca roku, aby wypłacić odszkodowanie za kłopoty związane z eksploatacją B787. W przypadku nieosiągniecia porozumienia polski przewoźnik narodowy bedzie szukał swoich roszczeń na drodze sądowej.
greg0303
2013-09-25 16:24
B787 SP-LRB jest ponownie w siatce LOT-u i dziś (25.09) wykonuje rotacje LO 001/LO 002 do/z Chicago.
Norwegowie Ameryki nie odkryli !
greg0303
2013-09-24 19:10
Linie Norwegian mają sie spotkać z przedstawicielami Boeinga w tym tygodniu, gdyż zdaniem norweskiego przewoźnika jakość produktu Boeing 787 Dreamliner pozostawia wiele do życzenia.
greg0303
2013-09-24 15:15
@kovalio: Dzieki za info.
No nie wiem czy to problem Rolce Royce bo z tego co słyszałem to Monarch podczas przeglądu wyjął i nie włożył filtrów paliwa do trzech naszych Dreamlinerów i stąd problemy...
greg0303
2013-09-23 21:03
SP-LRB nie wrócił jeszcze do siatki połączen.
Jeden drimek dalej stoi bo właśnie do Toronto z 6 godzinnym opóżnieniem startuje B777 (LO41).
gosc_097b8
2013-09-23 19:27
Kazdy nowy samolot jak auto ma pokrycie bumper to bumper na jakis okreslony czas, i jak cos nawali to producent ma naprawic albo pokryc koszy naprawy popsutej czesci nawet jak by to byla malutka srubka.
greg0303
2013-09-23 19:05
Przyczyną problemów LOT-owskich B787 były filtry paliwa czy filtry oleju ? W przypadku Dreamlinerów United Airlines były to filtry oleju.
greg0303
2013-09-23 17:12
Linie Air India zapłaciły podobną cene jak LOT: $800 mln za pierwsze siedem B787-8
(w pakiecie były również dwa zapasowe silniki, o wartości $16 mln każdy).
piotrek737
2013-09-23 11:47
maciek_waw: A co miało wyniknąć? Przecież kupując samolot podpisujesz osobne umowy na samolot, silniki i usługi MRO, a w tym przypadku były problemy z silnikami RR więc to jest problem Rolls-Royce'a a nie producenta całego samolotu ;) Ponadto LO ma 787 w cenie 737 i jako launch customer podpisał pewnie taką umowę, że jest świadom tego, że to jest nowy samolot i mogą być różne problemy, więc nikt nic nie ugra. Zwyczajne ryzyko zakupu nowego produktu :)
gosc_4e511
2013-09-23 08:54
trzeba się zapytać Henryki Bochniarz.
maciek_waw
2013-09-23 00:44
A co w końcu wynikło z rozmów z Boeingiem w Warszawie? Wiadomo coś więcej? Ten kosz wynajmu B767 i B777 powinien pokryć Boeing i pewnie tak zrobi, skoro to ich niedopatrzenie.
gosc_360bb
2013-09-22 20:19
odleciały bo już po przeglądzie, nie potrzeba aż tyle czasu żeby założyć filtry paliwa..... hmmm producent zapomniał o nich hahah to się nazywa dokładność..
Tfu, tfu Oczywiście chodzi o Toronto a nie Montreal !