Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
szczerze mowiac dziwie sie dlaczego ograniczaja polaczenia z wawa moze przestraszyli sie Ce zero haha
jeszcze nie ma ale za kilka dni beda te loty 2 wiecej czyli 7 polaczen w tygodniu
PS. już od przyszłego tygodnia
MichałB: nawet dwa loty więcej do Krakowa: we wtorki i soboty
widze ze nam tutaj specialisci od lotnictwa narobili kilka OT ja tez sie dolacze i dodam ze na tysiac minusow u C0 znalazlem jeden plus a mianowicie tani catering ,no i ostatnio wszyscu ktorzy lataja ze szczecina do dublina chwala C0 za punktualnosc ,moj lot z wawy tez byl na czas.
wracajac do aerlingusa to od kwietnia kasuje tez polaczenie sobotnie z wawa a teraz juz skasowal wtorkowe ale dodal na to miejsce polaczenie z krakowem
paolo-79
2007-10-18 19:28
aguirre:krytykujemy WZZ ze sie spoznia,jasne,ma ciasny rozklad,ale wole takalinie ktora lata a nie stoi...a popatrzcie sobie na rozklad C0..czasem pierwsze starty dnia o 8.30 rano, postoje na lotniskach nawet ponad godzine (np.w 1 w CIA - przylot z LCJ 18.45,odlotdo WAW 19.55)...ktory LCC stoi na tanim lotnisku (jak CIA) 1h10min? Ryan stoi 25min,Wizz i EZY po 30 min...I widac jaka jest kondycja W6 EZY FR a jaka ce zero...chociaz ce zero ma takie stare trupy we flocie ze musza tak dlugo odpoczywac...
paolo-79: Dziś lądowałem na Okęciu (lot krajowy) i widziałem 3 benki C0 stojące przed hangarami i dwa inne ne miejscach do załadunku. A zawsze mnie edukowali specjaliści od lotnictwa, że nie opłaca się trzymać samolotu na ziemi, bo wtedy nie przynosi przychodu. Ciekawe ... A co do Irlandczyków - myślę, że ceny FR po prostu wykańczają każdego.
paolo-79
2007-10-18 09:28
Yankees:czyli nic ie nie zmienilo...to jest mniej niz zalosne..miedzy innymi zmienili dni lotow do Ciampino i ludzie co leca na zorganizowane weekend'y do rzymu teraz musza rezygnowac bo kto bedzie lecial do rzymu na 1,5dnia (teraz wyloty sa w 5 i 7)...ludzie nie dajcie sie nabrac na ta ''linie''!
A C0 nie wystartowal jeszcze z Poznania a juz zmienili rozklad na loty do EDI, BVA, CIA... porazka...
Szy: ależ oczywiście, to jest celowy zabieg ażeby powalczyć i pokazać w rezultacie, kto mocniejszy... okazało się że FRanca górą...
Aer Lingus lata z Poznania do Dublina we wtorki 11:25 i w soboty 22:00, Ryanair lata z Poznania do Dublina we wtorki 10:15, w czwartki 10:15 i w soboty 10:05.
Taki dziwny zbieg okoliczności, że obie linie latają we wtorki i w soboty...
Czyli tak, jakby te linie ze sobą konkurowały, zamiast się uzupełniać.
Aż na myśl przychodzi podsunięcie rozwiązania: FR: 2,4,6; EI: 1,5...
Dziwne ostatnio posuniecia tej linii, niemale zamieszanie wprowadzili zmieniajac bazy z Shannon na Belfast i likwidujac Shannon-Heathrow. Generalnie EI nie konkuruje bezposrednio z FR, tam gdzie to ma miejsce jak widac- przegrywa.
marqoos_pl
2007-10-17 16:31
emes: nie wszystkie oczywiscie, ale niektore tak... Na pewno duzo nizsze oblozenie ma z Dublina SCQ, RNS, BOD czy BIO... AerLingus jakos probuje zabrac sie za reorganizacje tras i chyba polityki, bo udzialowcy nie sa zadowoleni z osiaganych wynikow... I wlasnie dlatego moze zrezygnowali z DUB-POZ i ORK-WAW... A moze cos innego planuja... W Polsce maja juz Ryanaira na kazdym lotnisku...
marqoos_pl: likwiduja intratne trasy a lataja na mniej oblozonych? Dziwne.
pozpiotr
2007-10-17 16:10
:-( szkoda, ale to chyba normalne, że się wycofują. Latali na tej samej trasie co FR, no i byli drożsi.
marqoos_pl
2007-10-17 16:07
Ooooo, szkoda... Nie wydaje mi sie jednak, zeby to byl problem tras z/do Polski, ale wewnetrzne problemy Aer Lingusa... Wciaz wisi nad nimi grozba strajku pilotow... Musza ciac koszty, bo na tym najwiecej traca... Likwiduja intratne trasy, a lataja na mniej oblozonych... Ta firma ma tez dziwna polityke dzialania... I inna sprawa tez jest to, ze nie powinien dublowac tras Ryanaira, bo ten ich wykonczy... A w ogole, najlepszym rozwiazaniem, to by bylo, gdyny jednak wiekszosciowy pakiet akcji zostal sprzedany Ryanairowi... Sporo by to oszczednosci przynioslo, a pasazerowie by nawet nie zauwazyli roznicy...
ale lata podobno z oblozeniem 75-85% i to w dobrych cenach
Bardzo dziwny ruch EI, ale widocznie przegrywa z Ryanem. Choc byc moze jest i tak, ze zmniejsza sie liczba podrozujacych pomiedzy Irlandia a Polska.
Ups. To miał być komentarz do trasy BA :-). Ale EI szkoda. Może do wiosny im się odwidzi.