gosc_3da7d
2012-08-13 21:33
Nikt nie kwestionuje potrzeby saloniku VIP , lecz potrzeby zatrudniania takich firm . Poza tym salonik VIP na lotnisku KTW istnieje.
Zwracam uwagę na racjonalizację kosztów- mam nadzieje że polemizujący widzieli saloniki VIP na lotniskach na świecie o podobnym potencjale co KTW( nie mylić z Business Lounge)
humbak, zamieszanie wynika z tego że autor artykułu pomieszał pojęcia terminalu VIP i saloniku business lounge :) Wizualizacje dotyczą saloniku a terminal ma być budowany .... kiedyś w przyszłości.
Ależ Business Lounge i salonik dla VIPów to dwie różne sprawy!
mpawelec
2012-08-13 10:52
jak kogoś stać to powinien sobie kupić Priority Pass
zobacz link
O ile mi wiadomo, Easyjet sprzedaje wejscie do salonikow bodajze juz od 2 lat.
krzysiekl
2012-08-13 09:30
może LCC zaczną sprzedawać swoim klientom wejścia do saloników;) skoro wpychają ubezpieczenia albo pierwszeństwa wejścia na pokład to dlaczego nie to ;)
gosc_642fb
2012-08-12 09:00
Wejście do saloniku będzie pewnie też dostępne dla pozostałych pasażerów "za opłatą" - tak jak to jest w innych portach. Oprócz LH i LO jest jeszcze SAS....
gosc_c1599
2012-08-11 13:09
Jak ktoś nie rozumie potrzebu Buisness Lounge na lotnisku... to chyba nie ma zielonego pojęcia o tym biznesie:)
Dolicz jeszcze samoloty General Aviation !!! Trudno żeby ludzie z bizjetów przechodzili kontrolę w CMC. Uważam że rozbudowa saloniku VIP i stworzenie fast track do odprawy to krok w dobrym kierunku.
gosc_2a38b
2012-08-10 21:39
Proszę o informację ilu pasażerów LO i LH stanowi biznes klasę. W 50 osobowym samolocie jest ok. 4-6 miejsc zarezerwowanych na biznes klasę. To kierunek na Frankfurt., a jeszcze mniej na Monachium i Turyn. W jakim czasie zwrócą się nakłady na salonik. To cieszy jak władze wojewódzkie i Węglokoks pilnują kosztów w swojej spółce.