gosc_80c3e
2012-07-03 18:23
A320 i B737 ale Embraery, ATRy i Bombardiery są dobrym uzupełnieniem potrzeb rynku
gosc_5f087
2012-07-03 18:20
Przewoźnicy posiadający jeden typ 160-180 miejscowych samolotów np A320 lub B373 utrzymują te połączenia, na których mają najlepsze obłożenie, a jeśli jest słabsze to obniżają ilość lotów w tygodniu albo kasują je. Dlatego OLT jest w lepszej sytuacji mogąc dopasować na bieżąco odpowiedni samolot optymalny dla aktualnego zapotrzebowania. I m.in. w ten sposób będzie dochodową firmą !
gosc_b6201
2012-07-03 14:49
BRAWO ! Mamy nowoczesny terminal więc trzeba uruchomić więcej kierunków i zbadać zapotrzebowanie na nowe destynacje, abyśmy na loty m.in. do/z Holandii czy Szwecji nie musieli dojeżdżać do WAW czy WMI, oraz połączenia z RZE i SZZ > ale może OLT coś wymyśli ?
Jezeli chodzi o BRE, to polaczenie na bank zostanie skasowane od listopada. LF na tej trasie nie przekracza 50%!!
Szkoda, ze sie nie przyjelo :-(
Moze wroci na wiosne 2013 roku.
gosc_5b535
2012-07-02 17:46
Spółka nie ma pieniędzy na płytę postojową, jak nie ma połączeń to nie ma pasażerów i nie ma pieniędzy. Kółko się zamyka. proponuję zacząć od połączeń to jest szansa,że będą pasażerowie i pieniądze. w dotychczasowych połączeniach obłożenia były bardzo dobre.więc rokowania są dobre, byle nie były to ochłapy połączeń, które nigdzie się nie sprawdzą.