egonolsen
2007-08-22 11:44
A jak jest za mało stewek to pasażerowie odpalają 'na pych' :)
maxx: I w dodatku podobno krzycza na pasazerow.. :P
...i dlatego stewki FR są takie wysportowane, obowiązkowo biegają po pokładzie, żeby potem w razie potrzeby się przydać :)
no w ogóle te samoloty są jakieś słabe, nie dość że prąd trzeba pożyczać, to jeszcze czasami trzeba popchnąć, żeby ruszył... kiedyś mieliśmy podobnie z maluchem :P jak samoloty lądują w polu i nie ma nikogo z agregatem, to muszą się ustawić dziobami do siebie i trzeba połączyć akumulatory kabelkiem :P i dlatego zresztą cabin crew to 4 albo więcej osób, żeby w razie potrzeby popchąć :D:D
egonolsen
2007-08-22 10:03
Myślę że żaden EMB nie ruszy bez agregatu :)
pozpiotr
2007-08-22 09:54
Hmm, nie tylko z boeingami maja problemy. Ostatnio, zeby wystartowac do CDG musielismy czekac na Okeciu na agregat, bez ktorego embraer nie chcial ruszyc...
paolo-79
2007-08-22 00:36
...powinien zmienic nick na ManLot:)
Uderz LOTem, a Manly sie odezwie.. :o) hihihi Zauwazyliscie, ze manly nie wypowiada sie ZUPELNIE w innych watkach? :o))))
Radio mówi, że już prawie dobę czekają, w Warszawie będą dopiero nad ranem... Ech.
manly_beac
2007-08-21 14:43
"rygorystyczna kontrola techniczna"???? myslalem ze to norma, na CO DZIEN! panie Kadziolka, LOT bedzie mial co raz wiecej problemow ze starymi(16 lat plus) B767 (juz nie mowie o 14 lat plus B737/AT7). Kiedy LOT mysli inwestowac w flocie? B787 bedzie za malo, a nowych B737 LOT jeszcze nie zamowil.
Spędzili tę noc na lotnisku, czy może jednak w hotelu? hm? ciekawe skąd to info w ogóle, bo PAP podaje, że samolot nadal stoi i dopiero odleci do Warszawy o godz. 21 naszego czasu... ja wiem, że Ziemia się kręci, ale nie aż tak szybko :)