Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_a856f
2012-03-15 15:14
@mietek- na podstawie przeprowadzonych badań.
Pomyliłem się, ale wciąż nie widze podstaw, żeby BZG-KRK miało większy potencjał niż BZG-WAW.
mietek, oj ale pojechałeś;)Chodziło o BZG-WAW vs BZG-KRK ;)))
gosc_c547e: na jakiej podstawie twierdzisz, że połączenie KRK-BZG ma większy potencjał niż KRK-WAW?
ostenburg, no czasem nawet nie ma biletów:P
ostenburg
2012-03-15 01:22
samoloty FR też czasem latają wypełnione z BZG ale jeżeli nie będzie dotacji to nie będzie połączeń ..
gosc_aa848
2012-03-14 22:30
@kubab222- zrywając umowę z LOT-em, nieważne z jakiej przyczyny zrobilibyśmy z siebie idiotów i przy okazji stalibyśmy się mało wiarygodnym parterem. Obecnie nie ma podstaw do zaprzestania współpracy z PLL LOT, samoloty latają regularnie, ruch dynamicznie wzrasta, więc wszystko jest w porządku. Coraz częściej samoloty wypełnione są do ostatniego miejsca i możliwe, że po wygaśnięciu umowy LOT będzie kontynuował to połączenie bez dotacji.
usuniety
2012-03-14 20:40
Oslo albo Sztokholm przydałbysię z BZG.
gosc_7e65c
2012-03-14 20:14
Jeśli chodzi o kierunki zagraniczne to kierunkiem na czasie byłoby Oslo Gardermoen.
ostenburg, a czy ktoś mówi o rozwiązaniu umowy z LO? Jeżeli ktoś tak myśli/ mówi to powinien sie "rozpędzić i pieprznąć się w czoło". OLT jako alternatywa dla LO na tej trasie ok, tylko ja osobiście nie widzę sensu dublowania tego połączenia z BZG. Lepiej byłoby dodanie jednej rotacji tak aby loty odbywały się 3x dzień (1,2,3,4,5) i 2x dzień (6,7). OLT jak najbardziej ( jak ma na to ochotę) niech lata na BZG-KRK, pomysł z WRO/KTW to jak dla mnie nonsens. Nie ma takiego ruchu na tych trasach ( oprócz pojedyńczych przypadków i "zakręconych na punkcie latania). Zamiast tego wolałbym 3-4 kierunku europejskie ( Paryż, Rzym, Frankfurt, Kopenhaga może coś w NL Eindhoven, Skandynawia) gdyż na takie kierunki czekają mieszkańcy regionu którzy zmuszeni są do latania z GDN/POZ/WAW.
usuniety
2012-03-14 19:57
Tak Ostenburg, ale mimo wszystko loty z BZG do WAW stały się rentowne i z wiadomości rzecznika portu wynika, że na tej trasie cały czas wzrasta ruch więc nie wiadomo czy za parę lat LOT będzie latał bez dotacji?
ostenburg
2012-03-14 19:43
wcześniej błagali żeby lot zechciał do nich latać. Teraz znaleźli sobie lepszą opcję. Jak ta opcja zniknie to będą błagać ponownie, kogo się da..
usuniety
2012-03-14 19:05
No ale mimo wszystko da się chyba coś znaleźć na LOT.
kubuś, odwołanie lotów " z przyczyn technicznych" nie stanowi podstawy do zerwania umowy.
usuniety
2012-03-14 18:49
Tak 4techu: Lot często kiedyś odwoływal loty, teraz się poprawił i loty nie są często odwołane. To jest jeden przykład ale można by się czegoś doszukać aby zerwać umowę
gosc_c547e
2012-03-14 17:58
@gosc_7aaae - Kraków z BZG ma większy potencjał niż sama Warszawa, tak przynajmniej wynika z badań. Kiedyś Jet Air obsługiwał to połączenie i liczba pasażerów była duża nawet przy wysokich cenach biletów.
kubus. LO nie dotrzymał umowy?
gosc_7aaae
2012-03-14 16:23
Zastanawia mnie jaki sens ma otwieranie innych kierunków z Bydgoszczy, skoro na najbardziej popularny kierunek krajowy czyli Kraków przesiada się 10%. W porywach 3 słownie trzech pasażerów. Toć to załogi będzie więcej niż pasażerów ;) I nie, żebym źle życzył Bydgoszczy, ale to chyba jeszcze nie ten czas.
usuniety
2012-03-14 16:14
Ale jeżeli LOT nie dotrzymał umowy to woj.Kujawsko-pomorskie może zerwać umowę bez ponoszenia kosztów. Natomiast wtedy już nie dałoby się na jednym bilecie wypisać Bydgoszcz-Nowy Jork.