maxx: Dostosowuję się tylko do panujących tu zwyczajów. Szumny tez już użył tej "apostrofy". :o) Poza tym to nie ja się "wyrażam", tylko marketingowcy LOTu. Pzrecież w cudzysłowiu użyłem. A w ogóle to super, że mamy Formułę 1. :o) LOT powinien tak pieszczotliwie nazwać swoją klasę biznes.
stenus: A musisz używać wulgaryzmów? nie będziesz przez to bardziej maczo... :P
Oj wazny jest marketing - "Patrzcie! Robimy Wam takie zajebiste oferty, a konkurencja nie!". To nie ważne, że po zniżce bilet będzie i tak droższy niż u konkurencji. Ważne, że ludzie usłyszą i zobaczą.
Co to w ogóle za informacja?! Prawie tak świetny pomysł marketingowy, jak skypopodobne połączenia Centralwingsa. Tudzież specjalna oferta dla posiadaczy kart Diners Club... Tym się nie zapełni samolotów i nie zapłaci rachunków.
Z jednej strony OK że ktoś stara się uatrakcyjnić ofertę nieLOTu - a z drugiej chyba zniżka 5% na bilet i 2% na tor to nie jest rewelacja - zdecydowanie taniej wyjdzie np. różową landryną .....