Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_Ania
2007-04-05 12:20
Zgadzam się z paolo-79, przejazd z Bergamo do Turynu to masakra! Nie wiem, czy za cenę uniknięcia 3 godzinnej jazdy z korkami i objazdami, nie warto dołożyć 200-300zł. do biletu i polecieć jak człowiek bezpośrednio do Turynu (oczywiście przejazd B-T też kosztuje, a benzyna w Euro:-)). Dlatego nie zakładałabym się o to , że tą trasą będą latali wyłącznie managerowie Fiata. Miasto faktycznie przepiękne, polecam Muzeum Kina i 2-gie co do wielkości na świecie (po Kairze) Muzeum Egipskie. Miejsc do zwiedzania jest tam mnóstwo.
paolo-79
2007-04-01 18:15
btw,w koncu wyprobowalem sposob jak poleciec z CIA do WRO nie uzywajac C0:)ryanem przez BGY:)CIA-BGY i BGY-WRO kosztowaly mnie razem 40 eur,cenral w najtanszej taryfie wychodzi 50 eur.polecam
paolo-79
2007-04-01 17:15
andrzej500:ok,rozumiem,odpisalem tym ktorzy mowili o W6 do BGY...tym samym sposobem myslenia nie kazdy pasazer bedzie chcial djechac do Kurnika by leciec do TRN.poza tym KTW bedzie miec teraz przewage-nowy terminal
andrzej500
2007-04-01 17:06
paolo-79: ale ja pisałem o lotach Sky KRK-TRN a nie Wizzair KTW-BGY
paolo-79
2007-04-01 17:01
nie ma co tu mieszac sky z krk.ruch lotniczy zmienia sie i kazdy chce doleciec jak najblizej celu,dlatego nie sa juz dziwne poaczenia do portow oddalonych od siebie o 100-150 km bo pasazerowie sa coraz wygodniejsi...a z Bergamo do Torino jest dosyc daleko,ty bardziej przy zageszczeniu lotnisk na polnocy IT-zaden wloch ktory chce sie dostac doTorino nie wybralby lotu do bergamo!dojechac z BGY doTRN mozna najszybciej A4,a ona biegnie przez polnoc Milano i przez wiekszsc dnia jest totalnie zakorkowana.Bez korkow ta podroz zajmuje 2h15,a dodac do tego traffic-wtedy zobaczycie dlaczego Ci co chca dostac sie do Torino za nic nie poleca Wizzem do Bergamo
gosc_milo
2007-04-01 14:19
czy wiadomo coś o tym awaryjnym lądowaniu w Norwegii CHi-WAW...jakoś ucichło...???
andrzej500
2007-04-01 13:08
6 lotów 2 stronnych lub 12 w 1 stronę, dobrze żeby samolot miał pasażerów w obydwie strony :)
qshshyeck
2007-04-01 12:23
aguirre:nie 12 tylko 6 lotów tygodniowo...Jesli dobrze czytam..
andrzej500
2007-04-01 12:10
ja powtórze to co już napisałem: pożyjemy zobaczymy :) a ja przecież nie życze źle LOTowi powodzenia na trasie KTW-TRN :) ja do Turynu raczej polecę Skyeurope, do KRK mam bliżej, bilety kupuje z wyprzedzeniem, zgodnie z terminarzem Serie B a od września Serie A, pewnie to off topic ale napiszę: Forzza Juve:)
andrzej500: management Fiata 12 lotów tygodniowo nie zapełni, ale może sprawić, że będą rentowne. Wystarczy, że będa wykupywać odpowiednią ilość biletów w biznesie i w taryfach flexible, aby koszt połączenia się zwrócił. To dużo bardziej opłacalne wyjście, tym bardziej, że jak w E145 jest full w economy, to mogą nie być w stanie zabrać wszystkich bagaży ;). To zresztą ine pierwsze połączenie pod konkretnego przedsiębiorcę u nas, ale chyba pierwsze realizowane przez Lot.
qshshyeck
2007-03-31 22:41
i owszem,zgodzę się:)i mam nadzieję,że nowy prezes bęedzie kontynuował rozwój z portów regionalnych a nie tylko w-wa i port regonalny Kraków.Inne też istnieją...Tym bardziej sie cieszę że LOT w końcu to dostrzegł i otwiera nowe połączenia z KTW
andrzej500
2007-03-31 22:22
qshshyeck: zgodzisz się ze Prezes odpowiada za całą firmę, jej plany strategię itp, itd i za tych od "czarnej roboty" też , a co to za firma w której od 2,5 roku szef zmienia się co 2-3 miesiące,
qshshyeck
2007-03-31 22:16
bez przesady-z BGY do TRN kawałeczek drogi jest.A czas w biznesie to pieniądz.I nie wydaje mi się,żeby to prezes odpowiadał za analizy,chyba są ludzie od tej "czarnej" roboty:)
andrzej500
2007-03-31 22:15
być może Prezesem jest Dembski lub Mazur :)
andrzej500
2007-03-31 22:13
tak czesto że na pasazer.com już ne nadążają z aktualizacjadnychwg portalu prezesem jest ..... Mazur a tymczasem: 13 lutego 2007 Rada nadzorcza PLL LOT wybrała we wtorek Marka Mazura Na stanowisko prezesa spółki kandydował też Tomasz Dembski, który od 15 listopada pełnił obowiązki prezesa PLL LOT. Zastąpił odwołanego wówczas Krzysztofa Kapisa.
29 marca 2006 r powołany na stanowisko Prezesa został Krzysztof Kapis"- piękna karuzela, ale zastrzegam że nie daję głowy czy to czy to aktualna informacja :)
no włąśnie, zważywszy na to, że w ostatnim czasie zmieniali się c z ę s t o ...
andrzej500
2007-03-31 22:02
na pewno to przeanalizowali, tylko zastanawiam sie który Prezes to zaakceptował :)
gosc_lodz
2007-03-31 22:00
jak ja nie lubie lotu
miejmy nadzieję, że LOT zdecydował się no to połączenie po analizach, a nie pochopnie...