Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
mimo wszystko lepiej skorzystać z LOTu, gdzie za bilet WAW-GDN zapłaciłam 120 zł, a i godziny mają zdecydowanie lepsze... mi najbardziej pasuje albo wcześnie rano albo późno wieczorem - a nie w środku dnia :/
maro: sorry za niedoczytanie. Zwracam honor. Po prostu za szybko czytałem poszczególne wątki i pogubiłem się w lotniskach. Życzę wiosny jak dziś na CIA...
arche, co ma CIA do trasy WAW-WRO; WRO-WAW, i jak mozesz cały czas latac na w/w trasach skoro CLW juz na nich nie operuje??
pozpiotr
2007-03-06 16:46
szot: Ceny biletów mamy już na światowym poziomie, niestety przeciętna polska pensja jakoś strasznie daleko ma do tego poziomu :-(
maro: ciekawe, bo jak ja latam na tej trasie to zazwyczaj jest ponad 30%. Ostatnio ledwie do dwóch autobusów na CIA się zmieściliśmy, to było na pewno ponad 80-90 osób.
pozpiotr
2007-03-06 16:41
Jakos nie mam przekonania do DF; oni są po prostu zbyt drodzy... Miło, że pokazali POZ na swojej mapce, tylko że na pokazaniu jak na razie się kończy...
paolo-79, na trasie WRO-WAW lub odwrotnie w wykonaniu CLW NIGDY nie bylo wiecej niz 40 pax, czyli ponizej 30%
aynis: odsyłam do mojej wypowiedzi z 12:35 na tym temacie...
można już sobie zarezerwować bilet na stronce na trasie GDN-WAW, ale bez opłat kosztuje taki bilet w jedna stronę 150 zł na z miesięcznym wyprzedzeniem...
paolo-79
2007-03-05 13:45
szot:slyszalem to od znajomego z wroLOT-handlingowca na lotnisku WRO..ta trasa latala 3x w tyg byla b.dobrze jak na trase krajowa oblozona
o a tego o Centralwings to nie wiedziałem, że miał takie obłożenie!
oj bez takiej skrajności. A co z przedsiębiorczą Wielkopolską, co ze Śląskiem i swoim potencjałem, co z Małopolską? Prawda jest taka, że (albo) my za mało zarabiamy, albo ceny biletów lotniczych są za wysokie... Ale z drugiej strony nie ma się co dziwic - przecież linie lotnicze to nie fundacje, nawet Rajanek każe sobie słono płacić za ich "ekskluzywne" destynacje...
paolo-79
2007-03-05 13:17
angelus:oczywiscie ze wiele polaczen regionalnych byloby oplacalnych i to bez oslawionego WAW,ale na pewno nie systemem jakim robi to direct fly...centralwings latal pare miesiecy z wro do waw-dali bilety po 49 lub 99 PLN i co?oblozenie mieli okolo 70%.Directfly nie zrobi rewolucji na rynku regionalnych polaczen z takimi cenami.Trzeba taniej linii ktora wezmie sie za to w stylu w jakim robia to tanie linie na polaczeniach europejskich
gosc_angel
2007-03-05 13:06
Padł mit o zapotrzebowaniu na krajowe podróze lotnicze z portów regionalnych. Bez Warszawy żadne połączenie nie jest opłacalne. Nawet taki potencjalny "pewniak" jak WRO-GDN. Prawda jest smutna. Hajs jest tylko w stolicy, z reszty miast lata się na saksy.
porównanie cen: na 28.03 z DirectFly z WAW do GDN cena końcowa to 191 PLN a z LOTem cena końcowa to 122 PLN! Co wybieracie? DirectFly i podobno wygodny Saab czy TANI! LOT i ATRy lub E75...
Juz dziala ale nizszej taryfy od 150 PLN tam nie widze. Wcale sie nie zdziwilem, to bylo do przewidzenia.
paolo-79
2007-03-05 01:21
no i juz nie bedzie tak szybko i w ogole w direct fly,bo lot WRO-GDN bedzie mial miedzyladowania w WAW...juz sobie wykombinowali jak zapelniac samoloty...
usuniety
2007-03-04 18:01
Tak ,wszystko jest ok. Na Call Center powiedzieli mi że w tej chwili nie można rezerwować ponieważ trwają prace przy wdrażaniu, w poniedziałek w południe powinno być wszystko ok.
skoro udało się zarezerwować przelot i pobrali miedziaki za to to wszystko powinno być w porządku - inaczej by zadzwonili...
Jako młody człowiek pytam starszych(tak sądzę) forumowiczów, którzy z pewnością mają większą wiedzę na temat lotnictwa i mogę pewne rzeczy przewidzieć. ;)