Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
manly nudne bo mowisz przy kazdym artykule o
LOTcie i czesto jest to nie na temat
katka: no tak nudne bo mowie PRAWDE!
manly te twoje kawalki o lotcie sa juz nudne,zmien plyte
katka: wcale nie jestem antiLOT! Mowie tak jak jest i koniec, i wiem ze nie kazdy chce slychac prawdy. Czesto latam i mam standardy. Pamietam jak latem LOTem z Bangkoku czy Pekinu do Warszawy, bylo dosyc dobrze (lecialem ze Sydney). Dzieki Swissair, tych polaczen dzis nie ma. Raz latalem Qantasem Boeingiem 747-400 Sydney-Bangkok-Frankfurt. Poznej LOTem EMB145. (kiedys bylo nawet ATR72) z Frankfurt do Warszawy. Samoloty byli ZA MALE! Obsluga nic nie warta.
LOT kiedys byla dosyc dobra linia, ale dzis to nie ma o czym gadac. Ostatnio bylem z kraju w marcu i latalem LOTem B737 z Londynu. Boeingi 737 sa stare, widac po nich.
Kocham nasz kraj i LOT, ale uklad co istnieje w Locie jest problem. Polska tak bardzo potrzebuje silnego nardowego przewoznika, ale niestety PLL LOT nie jest nim.
co do zapotrzebowania na polaczenie z katowic to musze sie z cala pewnoscia zgodzic z airliner ,taka jest prawda piotrek czy to ci sie podoba czy nie.gosc_senator jezeli lot upadnie i jeszcze kilka innych europejskich lini do wrocimy do lat 80 kazdy bedzie jezdzil autobusem bo nie bedzie konkurenci na europejskim rynku a ceny biletow beda odstraszajaco drogie i nie dostepne na przecietnie zarabiajacego polaka.analitycy przewiduja taka sytulacie okoko 2010 ,przewiduja ze zostanie tylko 5 lini lotniczych w europie:LF, AF ,BA , Ryanair i Easyjet.Analitycy przewiduja ze ceny beda bardzo duze ,mam nadzieje ze sie myla czego sobie i wam wszystkim zycze.
to ze manly znow krytykuje lot to juz regula,on taki antylot jest i niech tak zostawie
airliner
2006-10-28 10:34
Piotrek: przykro mi ze nie znosisz moich komentarzy :( Jesli cos krytykuje o jest to merytoryczna krytyka.
katowiczan
2006-10-28 09:55
Nie wiem czy taki dobry będzie ten LF skoro już nie ma lotów także w środę...(a już na pewno nie ma ich w styczniu)
Airliner: nieznosze twoich komentarzy chodzby niewiem co zawsze krytyka wobec KTW!!!! a co do JET STREAM'ów to faktycznie sa beznadziejnie wstyd jak takie cos stoi przed terminalem!! a ATR do Monachium to juz przesada!!! mam nadzieje ze szybko wrzuca na to polaczenie jakis Embraer. Bo mysle ze bedzie doze LF.
To ze LOT operuje zagraniczne rejsy samolotami ATR42/72 jest totalny WSTYD! LOT sie stal "Polish joke" dla wiele osob. ATR nawet juz nie nadaje sie na rejsy krajowe.
airliner: "Chetnych" pasazerow do oferty LOTu bedzie coraz mniej sporo ich produkt jest stary i zmeczony! Widac po personnel co w Locie pracuje i po starych ATR, B767 i B737. Wszystko do czasu, a LOTowi czas szybko ucieka!
tos: Jesli chodzi o LH, ona wroci do berlina jak bedzie nowe lotnisko.
airliner
2006-10-28 03:29
Gdyby byli chetni na polaczenia z KTW do WAW to LOT operowal by nawet Boeingami 737, tyle ze po co skoro taniej i latwiej dostac sie pociagiem.
Tym bardziej ze Pyrzowice nie sa blisko od Katowic
Senator, idac twoim tropem myslenia mozna powiedziec, ze Lufthansa powinna zbankrutowac, bo widzi sens rozwoju polaczen tylko z Frankfurtu i Monachium, a nie ze stolicy Niemiec Berlina. LH nie ma prawie zadnych polaczen miedzynarodowych do stolicy swojego kraju, a poleczenia miedzykontynentalne sa operowane przez przewoznikow amerykanskich. Zgadnij, dlaczego tak jest? Po za tym co zrobisz, jesli LH wysle do KTW swoje antyczne Airbusy 300-600? Zmienisz linie lotnicza?
gosc_Senat
2006-10-27 00:22
Latam z Katowic wylacznie LH i ciesze sie, ze LH tak czesto operuje do KTW. Jesli porownac arogancje LOT, ktory lata do Katowic starymi, glosnymi rozklekotanymi Jet Stream'ami i urzymuje tylko polaczenia do warszafki oraz laskawie uruchomi teraz Monachium to zycze LOT-owi, zeby splajtowal jak najszybciej moze wtedy LH przejmie polaczenia do Monachium nowoczesnymi samolotami a nie jak to ma byc starym ATR-em LOT. LOT musi splajtowac jesli jako narodowy przewoznik widzial i widzi sens rozwoju polaczen tylko z warszafy. Teraz za taka polityke traci rynek juz z godziny na godzine.
Wiemy ze Lufie jest dobrze. Ale, co i jak sie dzieje blizej domu, czyli w Locie i CentralWings? Kazdy wie, ale moze firma ma oficjalne informacje?
Lufhansa zwiększy zyski (malutkie , ale zawsze coś) jak zaczną latać ze Szczecina do Frankfurtu.