Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_gieni
2006-10-16 21:01
Może tak jak podawała ostatnio prasa lokalna i przedstawiciele LOT-u Centralwings zacznie latać z Rzeszowa? Konkurencja niewielka, a potencjał duży.
gosc_Grze
2006-10-16 13:19
A co z Lizboną zawiesili to połączenie ? Ja leciałem w tym roku z lutym więc termin może się wydawać mało ciekawy a była tam super pogoda i samolot tam i powrót pełny do ostatniego miejsca. W tym roku chciałem polecieć w 5 osób i skasowali. A ceny to były większe niż w SWISS lub AIR FRANCE. Ta linia to już zaczytna się naprawdę kończyć
gosc_buaha
2006-10-16 13:14
gosc_byly pracownik: to może uchyl rąbka tajemnicy i powiedz, czy rezygnacje z pozostalych kierunków (Norymberga, Praga, Mediolan, Leeds, Kolonia, Lizbona) były spowodowane tylkko niskim obłożeniem ? W większości pewnie tak, ale możejeszcze gdzieś poszlo o opłaty lotniskowe ?
gosc_LOTobserwator: z takim taborem to Central nie ma czego szukać na rynku czarterów, bo od paździenika jest tylko jeden kierunek na B737 - Egipt. A 7 czy 8 samolotów to za dużo na ten kierunek. Central winien znaleźć sobie własną niszę (jak Wizz Dortmund z Katowic) by mieć uzupełnienia do mixow czarterowych. Poza tym z Polski nie ma na razie tyle czarterow, by wyżywić z tego 8 B737. Ja bym sugerował lotniska w krajach, gdzie i tak Polacy latają do roboty (Eire, UK, Niemcy) nie obstawione przez konkurencję, lub obstawione, ale z innego lotniska w Plsce niż konkurencja.
gosc_byly
2006-10-16 12:57
nie moga miec hanoveru bo sie lotnisko w hanowerze nie zgodzilo na warunki centrala- za malo central chcial zaplacic...dziwie sie ze nie lataja np. do madrytu...lub do oslo z warszawy jak wiz lata z ktw
kocert zyczen to ja prosze marki pod warszawa
kamil-lotn
2006-10-15 22:03
Jak teraz nie zaczną inwestować w lotniska to nigdy!Tak jest z Zieloną górą czy Bydgoszczem.
gosc_sbk
2006-10-15 21:14
pułtusk
katowiczan
2006-10-15 21:13
no może wogóle Zielona Góra:)
Bydgoszcz to odpowiednie miejsce dla C0, pustynia lotnicza na mapie PL :)
Zimą czartery na B737 są skazane na niepowodzenie. Centralowi naprawdę niewiele pozostało, a zalety Lille są tak znikome, że moim zdaniem w ogóle tam nie polecą. Wizz lata z Wwwy bliżej do Brukseli i do Paryża niż Central, ktoy na pewno nie poleci tam taniej i z mniejszymi kosztami niż Wizz. Na miejscu Centrala z Wwy dałbym Bristol i coś w Niemczech (Hanower, skoro Germanwings zaprzestał lotów do Hamburga) a na zimę dałbym czartery do Egiptu i na Cypr. I latąłbym z Poznania, Łodzi i lotnisk bez konkurencji LCC.
desert_eag
2006-10-15 16:19
[cd] Grenoble to czarter a Lille przy dobrych wiatrach niedlugo wypadnie z rozkladu - choc to akurat ciekawy kierunek (200km od Paryza i 100km od Brukseli). Szkoda Lizbony... chociaz jak informuje Central jest to rowniez kierunek czarterowy i zostaje zawieszony na okres zimowy... a samoloty byly prawie w pelni oblozone chocby przez Rosjan i Ukraincow podrozujacych czesto na tej trasie...
Nie przepowiadalbym wiec temu przewoznikowi szybkiej smierci. Pytanie tylko co zrobi ze swoimi samolotami na zime? Moze tak sie sypia, ze niech lepiej stoja?
Proponuje jedno polaczenie do srodkowej Anglii (najlepiej z GDN), i Warszawa - Amsterdam...
desert_eag
2006-10-15 16:06
Cenral juz jest w pewnym sensie przewoznikiem czarterowym, po ostatnich cieciach zostaja mu wyspy (zawsze dochodowe kierunki), Rzym (nawet w okresie zimowym niczego sobie) i Bolonia (na pozor nieciekawa destynacja ale z dobrym oblozeniem, kojarzona przez klientow tylko z centralem). G
gosc_anoni
2006-10-15 11:09
brawa dla wizza !!:)
gosc_LOTob
2006-10-14 18:40
coż, jeśli low cost nie wyjdzie Centralowi, co Wy na to jeśli się przekształci w charter-linię? Kierunki letnie i zimowe charterowe...
W końcu gdyby nie pasażerowie charterów w tym sezonie, Central nie osiągnłby takiej liczby ludzi przewiezionych latając na samych kierunkach low-cost. WiZZ radzi sobie świetnie, gratuluję i trzymam kciuki za dalszy rozwój. A władze (?) Centrala niech może pomyślą o przekształceniu linii w 100% przewoźnika czarterowego... Czyżby nie opłacało się?... Pozostawiam bez odpowiedzi ;-)
jesli Central Wings nie moze konkurwac z Wizz, Sky, Ryanair czy Easy Jet, jak LOT moze?
Czy to jest poczatek koncia Central Wings? Mam nadzieje ze nie.
gosc_czyzb
2006-10-13 18:03
niepokoi mnie to...maja niby 9 samolotow nowych wyleasingowac a kasuja trasy. Jesli to nie zapowiedz duzych klopotow to moze ten lot skasoweany nie dawal im dochodow i wola latac z kjakimis czarterami. Mial ruszyc czarter mix waw-sharm al sheikh i waw- cai
gosc_smole
2006-10-13 14:45
i bardzo dobrze. niech central spada z naszych lotnisk. nieslowni, wiecznie opoznieni, lataja gruchotami. Wrocław mówi NIE dla centrala!!!
kamil-lotn
2006-10-13 14:23
Poprostu W!ZZAIR jest dużo lepszy i tyle!
Kolonia z KTW była od samego początku istnienia C0, wychodzi na to że Dortmund i Kolonia to najbardziej dochodowe trasy z KTW, skoro W6 potrafił wygryźć C0 ;)
gosc_buaha
2006-10-13 12:34
Czy to pocżątek likwidacji Centrala ? Związkowcy z Lotu dopną swego. Będą wozić powietrze większymi samolotami.