Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_Arth
2006-05-30 08:22
> Ależ Direct Fly jest linią biznesową, a nie low-cost jak FR czy U2.
Raczej linią, która za cenę biznesową chce sprzedawać standardd low-cost. :-)
I dziwi się, że chętnych brak. :-)
gosc_lukasz: Ależ Direct Fly jest linią biznesową, a nie low-cost jak FR czy U2.
gosc_lukas
2006-05-25 12:15
ja sugeruję zwolnić osobę odpowiedzialną za tworzenie oferty!!! Zmniejszyć ceny. Wprowadzić promocję. Biley za 1 zł. NIe dziwie się, że nia mają pasażerów jak loty kosztują 400-800 zł. Easy jet, ryanair oferują Brytyjczykom loty krajowe za 20-30 funtów, ba za 50 funtów. Nie wydaje mi się żebyśmuy byli bardziej latającym narodem niż Brytyjczycy a do tego bogatszym. Oferuje swoją pomoc Direct Fly :) Nawet ja osoba ze średnim wykształceniem poradziłbym sobie lepiej w zarządzaniu Waszej firmy :)
kamil-lotn
2006-05-24 14:10
Reklam to Directfly praktycznie niema, a w radiach to jest nic ponieważ reklamuja to tylko w paru miastach.Jak większośc ludzi mówiła to i tak jest-Directfly upada.
gosc_irek
2006-05-24 14:00
Nie wytrzymam! Juz nie moge czytac tego biadolenia: " aa mam nadzieje, ze bedzie poznan-cos tam 200x week albo ze z krakowa bedzie 7x week Abu Dhabi czy jakas inna destynacja...
Szanowni Forumowicze, branza lotnicza to nie album do ktorego wstawia sie spotterskie fotki.... jesli nic nie lata z Poznania czy z Zielonej Gory to nie dlatego ze "reszta swiata" chce Wam dopiec, ale dlatego, że najwidoczniej sa to mniej atrakcyjne dla przewoznikow porty, albo lokalni menedżerowie nie bardzo wiedza jak ten interes rozhulac....
No, to tyle chyba ode mnie.
Pozdrawiam i urażonych przepraszam za kubełek zimnej wody!
gosc_rob
2006-05-24 13:18
buahahaha bzdurki opowiadasz Przy cenach rzedu 250-400zl w obie strony i troche wiekszych maszynych polaczenia beda rentowne i nie bedzie zadnych problemow z ich zapelnieniem. Wielu liniom na swiecie sie to oplaca. Lot po prostu ma problemy z kontrola wydatkow.
mam nadzieje,ze powstanie gdansk-poznan i poznan-krakow ,albo poznan-katowice i linia ta powinna jakos funkcjonowac.pozdo
gosc_buaha
2006-05-24 11:29
Panie i Panowie, nie róbmy sobie jaj z pogrzebu. Gosc_yach ma rację. Prowincja nie generuje ruchu biznesowego pomiędzy sobą, a tylko z Warszawą i zagranicą. Fajnie byłoby latać WRO-GDN-KRK-WRO, ale nawet tu piszący nie kupią biletu za cenę wyższa niż 330 zł RT, a to najniższa i nieopłacalna taryfa Lotu. Jeśłi Saab340 zabierze 5 takich osób za tą cenę i jedną-dwie za większą, to im bardziej się opłaci zamknąć linię. Taka jest smutna prawda. Ja też chciałbym latać nawet do Szyman, Zielonej Góry czy Rzeszowa (chociaz nie wiem po co akurat tam), ale 400 zł RT to góra, co jestem gotów za to zapłacić, a to nie jest opłacalna stawka dla przewoźnika.
zgadzam sie ze Stenusem w 100 % Dodam tylko że skoro tam zarządzają Ci sami ludzie co w AirPolonii to zbankrutują szybciej niz sie spodziwają.
Dodam że logo (nawiązujące kolorami do Air Poloni dodało "smaczku")
Poważniej to wybrali kretyńskie kierunki.
Dziwne że Polska, kraj łatwy do latania. Geograficznie okragły ( a nie jak rozdeptana żaba jak np .. oops. mniejsza z nazwą kraju tak na wszelki wypadek...) nie może doczekać sie solidnej linii, która małymi samolotami (16-18-24) miejscowymi stworzy funkcjonalną siatke połaczeń bezpośrednich z pominieciem Okęcia.
Nie rozumiem czemu to się nie udaje ? Czy to blokuje udziałowiec w Portach Lotniczych PLL LOT ?
) nadal nie
Ta linia popełniła kilka zasadniczych błedów na samym początku: 1. po dwóch tygodniach od uruchomienia spzredaży ruszyła z rejsami (za szybko); 2. zero marketingu i reklamy, szczególnie w mediach internetowych (świadomie taką "strategię" obrali); 3. na inauguracyjne loty zamiast zaprosić stado dziennikarzy i wypełnić nimi samoloty (w celach wizerunku), to mieli o 1 pasażerze lub nikogo (a to od razu wizerunek, że linia musi być kiepska, skoro tak mało ludzi poleciało); 4. wydumali sobie siatkę połączeń, jakby od razu chcieli być Lufthansą (tak trudno było zacząć tylko od pzrelotów po kraju z pominięciem Warszawy?). Hough, powiedziałem... :o)
a ja uwazam ze zwykli ludzie, ktorzy nie sledza portali tematycznych nie mieli o tej linii zielonego pojecia. bilet na intercity mozna bylo w ostatniej promocji kupic w kiosku, wiec czemu nie promuje sie podrozy lotniczych w ten sam sposob?
gosc_Cani
2006-05-23 18:28
Air Polonia 2 is dead!!. Pisałem o tym wcześniej, że ta linia upadnie, choć dawałem im czas do końca roku, ale widzę, że nastąpi to szybciej. Nie ma złych linii lotniczych, nie ma kiepskich kierunków, tylko niewłaściwi ludzie zarządzają tymi liniami, nie zanjąc praw rynku, podazy i popytu, reklamy i marketingu.
gosc_macie
2006-05-23 18:05
czy ktoś wie jakie jest obłorzenie na trasie gdn-krk
Zalozmy ze otworza polaczenie GDN-POZ POZ-KRK i jesli nie wypali nadal bedziecie tak stekac ze Ci co do Poznania nie lataja nie licza sie Polskim niebie?
Po za tym oni likwiduja glownie polaczenia miedzynarodowe. Oznacza to albo ich upadek albo inwazje na polaczenia lokalne (z pominieciem wawy). Innego wyjscia nie ma.
Zapytajcie najpierw jak lot liczy rentownosc swoich polaczen - jaki % zysku z lotow z przesiadka w wawie przydziela eurolotowi a jaki lot i czy Ci pasazerowie lecieliby przez wawe gdyby nie eurolot. Skoro na calym swiecie oplaca sie wielu lepszym niz lot liniom latac taniej na trasach lokalnych wiec nie nalezy tu pytac o rentowanosc polaczen lokalnych a o gospodarnosc i koszty wlasne naszego narodowego przewoznika. gosc_yach to ze poki co istnieja glownie polaczenia do/z wawy nie oznacza ze lataja nimi glownie warszawiacy, a wynika to jedynie z faktu ze samaoloty z pasazerami lokalnymi mozna dopelnic pasazerami przesiadkowymi. Zreszta za kilka lat zobaczysz jak bardzo sie myliles szacuja mozliwosci tego rynku... glupotki piszesz wielkie.
gosc_Zosia
2006-05-23 15:47
A na ich stronie internetowej nadal jest mapka ze wszystkimi polaczeniami. I nawet jest jeszcze reklama "Sprawdz dlaczego warto z nami latac":-) dokad? pytam:-)
gosc_yach
2006-05-23 15:11
Kubeł zimnej wody dla tych, którzy domagają się połączeń krajowych poza Warszawą. Kochani, poza Wrockiem to w Waszych miastach nie ma potencjału na zapełnienie nawet Saaba340, że o ATR nie wspomnę. Wizz latałby swoim A320 z Katowic do Gdańska i z powrotem całkowicie pusty. Poza mieszkańcami stolicy nikogo nie stać na latanie po kraju. Ludzie wolą tłuc się p naszych syfiastych drogach przez cały dzień lub zdać się na PKP. Na miejscu Directfly postawiłbym wyłącznie na loty z Wrocka do Warszawy (co najmniej 4 dziennie) i ew. Trójmiasta. To ich jedyna szansa.
gosc_S&F
2006-05-23 15:00
Z Łodzi na wschód było coraz więcej paxów.Podobno Ukraina stwierdziła,że to nie są loty czarterowe.Jeżeli chodzi o loty krajowe to podobno Łódź leży w bardzo dogodnym miejscu i wszędzie ma blisko. To tak jakby W-wa miała dalej np. do Gdańska.
Adamus:))
2006-05-23 14:54
Wogole dziwna jest ta linia..pozatym nie orientujecie sie czy naprawde ktos lata tymi liniami...jakie maja oblozenie :)) no i co zrobia z tymi wolnymi samolotami moze wprowadza nowe trasy :))POzdro :*))