Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_d2b69
2014-07-18 12:09
gosc_c4945: gdyby ołówki były naprawdę potrzebne, to by teraz nie stały na Okęciu bezczynnie. Poza tym samoloty typu 737/A320/CS byłyby dobrym rozwiązaniem, ponieważ na wielu trasach jest zapotrzebowanie; a poza tym niższe koszty to można dać nieco niższe ceny biletów.
gosc_c4945
2014-07-17 09:52
gosc_970e6: najtańszy w przeliczeniu "na paxa" to jest A380. Albo B748. Ale pod warunkiem że się tych paxów uda zdobyć i jeszcze że oni dobrze zapłacą. Natomiast prezes linii, w której SF leci na łeb na szyję (ostatnio ok. 60%) powinien raczej się rozglądać za starymi ERJ-145 z rynku. I również za nową pracą dla siebie
gosc_970e6
2014-07-17 00:17
gosc_466df: Nie jestem pewien, ale myślę, że Nawet Cseries czy 737 byłyby dobrym wyborem, ponieważ są tańsze w eksploatacji w przeliczeniu na PAXa niż E-Jety.
gosc_d5c6e
2014-07-16 23:52
Mock-up.. Chyba już czwarte targi na których pokazują to samo wnętrze.. A Mikosz - no szacun dla Dąbrowskiego (ex Prezesa ELO) -przez zamówienie Q400 zmusił szefa lotu do pofatygowania się na stoisko Bombardiera ;)
gosc_466df
2014-07-16 19:20
nawet jesli okaze sie prawda, ze beda we flocie LOT-u A319,A320, w co watpie, to i tak bedzie to doskonaly wybor!!!
gosc_78bb1
2014-07-16 01:53
Airbus jak ktos slusznie juz powiedzial. Pomoc rzadowa zaklepana, wiec cos za cos. Bombardier moze i bedzie, ale nieco pozniej.
"A gdyby tu wasza matka stała?
Tylko nie mówcie że nie macie matki"
gosc_8e8b6
2014-07-15 10:51
Myśle, ze to ściema (ta wizyta na stoisku BBD). W kwestii floty jest juz pozamiatane: zamówimy A319/320 w zamian za klepniecie pomocy rządowej. Potem pozbyć sie E170/175. Powinni jeszcze wymienić pierwsze egzemplarze dreamlinerow na wersje -9, bo sa grubo przeciążone. I wish:)
.. a gdyby tak pan prezes został przyłapany na oglądaniu A380 to by się dopiero spekulacje rozpoczęły ;)
gosc_d5c26
2014-07-15 09:53
prezesa widziano także w innych pawilonach, przypadek? niet, takie uroki targów, że ogląda się prawie wszystko Komentarz moderatora: Serio? Nie wiedzieliśmy ;)
gosc_d3aa2: B734 LO mieszczą 162 pasażerów więc praktycznie wyszło by na to samo. Ale moim zdaniem mimo wszystko na takie lotniska jak LHR to LO powinien mieć B737 w nowszej wersji.
Lot jest w bardzo trudnej sytuacji bo z jednej strony powinien już myśleć jak zastąpić benki (możliwe ze na lhr będzie zakaz latania tak małych samolotów jak embraer) a z drugiej strony powinien się wstrzymać do czasu opracowania strategii jakim ma być przewoźnikiem co może wpływać na wybór floty. Jeszcze inna sprawa jest szukanie inwestora branżowego dla lotu który może mieć swoja koncepcje dotycząca samolotów
gosc_d3aa2
2014-07-15 00:03
hm... wersja 145/160 pasażerów idealnie by pasowała dla lotu - większe od E195, mniejsze od B734...
gosc_e034f
2014-07-14 23:35
Fajne wyglądałyby te bombardiery w barwach LOTu.