@piotrek737, sorki za blad chodzilo o EK :).
piotrek737
2014-04-07 21:58
shorty: EY jeszcze nie ma żadnego A380, dopiero dostanie ;) A co do zgody dla LH no to takowej już nie potrzeba, ale należy wystąpić o slota no i tu mogą się Indie podroczyć troszkę. Ja sądzę, że LH może tam wejść jak dostaną 12. A380 w czerwcu. Natomiast Emirates też może niebawem się tam pojawić, ale myślę, że też się z nimi troszkę pobawią za różne kwestie. SIA zeszły z 3 do 2 rejsów bo mają za mało A380, a 5 kolejnych zamówionych zacznie przylatywać w 2015 roku. Poza tym żeby był A380 na Indie, zabrali SuperJumbo z jednej rotacji z LHR ;)
w latach 05-10 największa (po mex-usa) migracja na świecie była z Indii do ZEA. diagram (w linku) to świetnie pokazuje i można się spodziewać że w najbliższych latach tak będą wyglądały najbardziej oblegane trasy na świecie i idealne dla a380
zobacz link
@krzysiekl, w artykule jest napisane ze byly ograniczenia z A380 zeby nie zabic AI i JA, LH i EY chyba szybko by sie na to zgodzily tym bardziej ze EY ma najwieksza liczbe A380 i beda mialy co raz wiecej, i razcej wszedzie beda puszczac te samoloty tym bardziej do Indii, na pewno Hindui sie zgodza bo to taki kraj ze no $ zawsze jest Yes:)
krzysiekl
2014-04-07 20:40
@shorty
także tutaj chyba nie było potrzeby innej zgody - dodatkowa zgoda jest potrzebna na zwiększenie limitu miejsc, sądzę, że inne linie ewentualnie na to czekają...bo bez tego jedyne co mogą zrobić to dać większy samolot ale zmniejszyć ilość rejsów...
krzysiekl
2014-04-07 20:39
ale jednocześnie zmniejszają ilość rejsów - więc niekoniecznie jest to plus dla podróżnego.
Wszystko zapewne przez limity miejsc jakie linia może oferować....
LH raczej zgody nie dostanie, SQ dostała bo w singa pracuje duzo hindusów i tworza tamta spolecznosc, nawet jakis minister jest hindusem w singa, tak samo szanse maja emirates bo na bliskim wschodzi etez jest od ch....lery hindusów,